Tykkimäki Resortin elämys- ja aktiviteettipalvelut toteuttaa Saimaan Palju – Käyrälammen alueelta löytyy jatkossa laaja kattaus eri aktiviteetteja

Tykkimäki Resort ja Saimaan Palju ja Lautta Oy ovat sopineet elämys- ja aktiviteettipalveluiden yhteistyöstä. Monipuoliset palvelut ovat niin resort-asiakkaiden kuin muidenkin Käyrälammen alueella vapaa-aikaa viettävien käytettävissä. Palvelut avautuvat kesällä 2022.

Kotimaanmatkailun kenttä täydentyy ensi vuonna uudentyyppisellä resort-kokonaisuudella, kun Kouvolan Käyrälammen rantaan avautuu Tykkimäki Resort. Hankkeen rakennustyöt ovat hyvässä vauhdissa ja avajaisia päästään viettämään alkukesästä. Tykkimäki Resortin alue muodostuu vaativaankin makuun soveltuvista villoista, arjen luksusta tarjoavista perhehuviloista, tasokkaista kokoustiloista, glampingistä sekä uudelle tasolle viedystä camping –alueesta. Alueelle rakentuu myös aktiviteettialue Padel -kenttineen sekä ympärivuotisesti avoinna oleva ravintola.

Elämys- ja aktiviteettipalveluiden tuottamisesta on sovittu Lappeenrannan ja Savitaipaleen seudulla jo ennestään toimivan Saimaan Palju ja Lautta Oy:n kanssa. Yrityksen palveluvalikoima on laaja ja he tarjoavatkin kattavasti erilaisia elämys- ja aktiviteettitoimintoja monenlaisille ryhmille. Ryhmien koot vaihtelevat pariskunnista ja perheistä, jopa useiden satojen henkilöiden yritystapahtumiin.

- Elämys- ja aktiviteettipalvelut kuuluvat nykyaikaiseen resort-kokonaisuuteen ja onkin hienoa, että löysimme lähialueelta kumppanin, joka pystyy tuottamaan laajalla skaalalla palveluita asiakkaillemme, kertoo Tykkimäki Resortin resortpäällikkö Topias Sundqvist.

Saimaan Palju ja Lautta Oy:llä on ollut jo aiemmin kiinnostusta laajentaa toimintaansa Kouvolan seudulle. Yritys on saanut Repoveden kansallispuistossa tehtäviin aktiviteetteihin paljon kyselyitä niin yksityisiltä kuin yritysryhmiltä, ja Kymijoen alueella he ovat ennestään järjestäneet virkistyspäiviä eri yritysryhmille.

- Nyt avautunut mahdollisuus olla mukana Tykkimäki Resortissa palveluntarjoajana tuli meille juuri oikeaan aikaan. Lähdemmekin innostuneena mukaan kehittämään Tykkimäki Resortin aluetta omilla aktiviteetti tuotteillamme, kertoo Saimaan Paljun yrittäjä Teemu Virtanen.

Tykkimäki Resortin yhteyteen avattavaan aktiviteetti- ja vuokrauskeskukseen tulee monipuolisesti vuokrattavia välineitä, jotka ovat niin Tykkimäki Resortin asiakkaiden kuin muidenkin Käyrälammen alueella aikaa viettävien käytettävissä.

- Valikoimassa on SUP-lautoja, kanootteja ja kajakkeja sekä polkupyöriä ja sähköpyöriä. Vuokravälineiden valikoimaa päivitetään kysynnän mukaan ja niissä on otettu huomioon myös perheen pienimmät ulkoilijat. Kaikki välineet ovat varattavissa sähköisen varauskanavan kautta, joten vuokraaminen käy helposti, jatkaa Teemu Virtanen.

Topias SundqvistResortpäällikköTykkimäki Resort

Puh:0107624865