Työllisyysrahasto siirtää IT-peruspalvelut Netoxille

Työllisyysrahasto siirtää kapasiteetti- ja loppukäyttäjäpalveluitaan julkisen hankintakilpailun voittaneelle Netox Oy:lle.

Sopimuksen allekirjoitus: Työllisyysrahaston toimitusjohtaja Janne Metsämäki sekä Netox Oy:n toimitusjohtaja Mikko Luhtaniemi

Netox Oy tulee toimittamaan Työllisyysrahastolle palvelin-, kapasiteetti- ja hallintapalvelut, loppukäyttäjäpalvelut sekä niihin liittyvät tukipalvelut, ylläpitopalvelut, häiriön ja ongelmanratkaisun sekä vian korjauksen ja muut tarvittavat palvelut.

Työllisyysrahaston ja Netoxin sopimus astuu voimaan heti ja liiketoimintasiirron osalta 1.7.2020. Hankinnassa käytetty vertailuhinta on yhteensä 2 670 000 € neljän vuoden aikana.

- Työllisyysrahaston suunnitelmissa on siirtyä IT-infrastruktuuriin, joka kehittyy ja muuntuu tarpeidemme mukaan, kertoo Työllisyysrahaston sisäisten palveluiden ja lakiasioiden johtaja Virpi Halme.

- Työllisyysrahaston asiantuntijoiden ja Netoxin monipuolinen osaaminen tukee Työllisyysrahastoa kohti haluttua IT-infrastruktuuria ja loistavasti alkaneella yhteistyöllä saamme yhdessä rakennettua Työllisyysrahastolle modernin IT-ympäristön, sanoo Netoxin toimitusjohtaja Mikko Luhtaniemi.

Palveluiden siirron yhteydessä kolme Työllisyysrahaston järjestelmäasiantuntijaa siirtyy Netox Oy:n palvelukseen.

- Olemme todella tyytyväisiä saadessamme Työllisyysrahaston järjestelmäasiantuntijat osaksi asiantuntijatiimiämme vahvistamaan osaamistamme entisestään. Koko työyhteisömme on valmis tukemaan siirtyviä asiantuntijoita muutoksessa ja uskomme, että voimme tarjota mukavan työyhteisön monipuolisten IT-palveluiden parissa, Luhtaniemi sanoo.

- Netox vakuutti hankintaprosessin aikana ja uskon, että löysimme meille sopivan kumppanin. Netoxin mutkaton ja ihmisläheinen ote sai minut luottamaan, että Työllisyysrahastosta siirtyvät henkilöt viihtyvät Netoxin työyhteisössä, jatkaa Halme.

Virpi Halme
Johtaja, Sisäiset palvelut ja lakiasiat
041 533 1376
virpi.halme@tyollisyysrahasto.fi

Netox Oy
Mikko Luhtaniemi
mikko.luhtaniemi@netox.fi

www.tyollisyysrahasto.fi

Netox Oy on suomalainen, Oulussa vuonna 2004 perustettu IT-palveluiden kokonaistuottaja, joka yhdistää IT-tukipalvelut, -tuotteet ja -erityisasiantuntijat erikoistuen kyberturvallisuuden ratkaisuihin.

www.netox.fi

Lataa
Lataa

Kutsu: Työttömyysvakuutusmaksut vuonna 2021 -mediatilaisuus25.8.2020 08:00:00 EESTKutsu