BusinessRakentamoBusinessRakentamoBusinessRakentamo

UltraLeanBusiness ja Qred ryhtyvät yhteistyöhön

Konsulttiyritys UltraLeanBusiness Oy Ltd ja fintech-yhtiö Qred Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhdessä yritykset pyrkivät tukemaan pienyritysten menestystä tarjoamalla kasvukonsultointia sekä joustavaa rahoitusta.

"Voimme yhdessä tarjota yhä useammalle pk-yritykselle avaimet kasvuun”, kertoo Qredin kumppanuuspäällikkö Jonne Sintonen.

Lean-myynnin konsultointi kohtaa yritysrahoituksen yhteistyössä, jonka UltraLeanBusiness ja Qred solmivat äskettäin. Yritykset yhdistävät voimansa voidakseen auttaa yhä useampaa yritystä kasvattamaan ja kehittämään liiketoimintaansa. Uuden yhteistyökumppanuuden myötä UltraLeanBusinessin asiakkaat voivat hakea rahoitusta yrityksensä kehitysprojekteihin entistä helpommin Qrediltä.

"Rahoituksen puute on useilla pienyrityksillä toiminnan kehittämisen este. Rahoituskumppanuuden avulla pienyrittäjät saavat helpommin käyttöönsä liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen vaadittavan pääoman. Investoimalla aineettomaan pääomaan yritykset voivat investoida tulevaisuuteensa”, kertoo UltraLeanBusinessin toimitusjohtaja Antti Leijala.

“Sekä Qredillä että UltraLeanBusinessilla on kattava ymmärrys pienyritysten tarpeista. Yhdistämällä kasvukonsultoinnin ja joustavan rahoituksen, voimme yhdessä tarjota yhä useammalle pk-yritykselle avaimet kasvuun”, kertoo Qredin kumppanuuspäällikkö Jonne Sintonen.

Yhteistyö alkoi syksyllä 2021.

Lisätietoja antaa:

Qred Oy
Kumppanuuspäällikkö Jonne Sintonen
jonne.sintonen@qred.com

UltraLeanBusiness Oy Ltd
Toimitusjohtaja Antti Leijala
antti.leijala@ultraleanbusiness.com

"Rahoituskumppanuuden avulla pienyrittäjät saavat helpommin käyttöönsä liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen vaadittavan pääoman", kertoo UltraLeanBusiness Oy Ltd:n toimitusjohtaja Antti Leijala.

Liity mukaan asiantuntijaksi tai yrittäjäjäseneksi BusinessRakentamon sivuilla.

Katso tulevat verkkokoulutukset ja tapahtumat yrittäjille.

Qred tekee rahoituksesta yksinkertaista, jotta sinä voit keskittyä täysillä omaan liiketoimintaasi.

Toiminnan tehostaminen ei riipu toimialasta, sijainnista eikä koosta. UltraLeanBusiness Oy Ltd:n asiakkaita yhdistää halu kasvattaa myyntiä.

Kotimaanmatkailun ja matkailuautoilun suosio ei osoita laantumisen merkkejä – Zuma Rent ja liikkuva hotellihuone tarjoavat elämyksiä kaikkina vuodenaikoina6.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on haastanut matkailualaa, mutta matkailuautoilun kokema muutos on ollut poikkeuksellinen – vapaus, mukavuus ja henkilökontakteja vähentävä matkustamisen muoto on osoittautunut ihanteelliseksi ratkaisuksi monien matkailunnälkään. Vihtiläisen ZUMA Products Oy:n juuret ulottuvat hotellialalle, jossa yrittäjä Tiina-Mari Tuominen on toiminut vuosia hotelli- ja julkistilojen kalustajana. Näistä lähtökohdista virisi idea jalostetummasta matkailuautoilun muodosta – liikkuvasta hotellihuoneesta – jossa asiakkaalle tarjotaan lukuisia mukavuuspalveluita ja sisustus on hiottu hotellihuoneista tutulla tyylisilmällä. Zuma Rentin matkailuauto onkin elämyksellinen tapa ihailla Suomen kauneutta eri vuodenaikoina. Tänä vuonna liikkuva hotellihuone on myös päivitetty entistä suurempaan ja paremmin varusteltuun matkailuautoon.

Arho Foods Oy ostaa luomumehuihin ja -virvoitusjuomiin keskittyneen Raikastamon liiketoiminnan5.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Arho Foods Oy:n laadukkaiden suomalaisten elintarvikkeiden perhe kasvaa suosituilla Raikastamo-luomumehuilla ja -virvoitusjuomilla, liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 28.4.2022 alkaen Raikastamo Oy:ltä. Raikastamon vuodesta 2009 valmistettuja tuotteita myydään päivittäistavarakaupoissa ja kahviloissa ympäri Suomen, ja juomat tunnetaan paitsi värikkäästä ja persoonallisesta ulkoasustaan myös aitojen makujen vaalimisesta. Raikastamo-tuotemerkin myötä Arho Foods Oy vahvistaa entisestään jalansijaansa suomalaisella elintarvikealalla, jatkaen suositun tuoteperheen kehittämistä edelleen palvelemaan entistä paremmin kuluttajien toiveita.