Uravanhempien (etenkin isien) tarinoita ruuhkavuosista

Leena Komulainen on kirjoittanut kokoelman uravanhempien ajatuksista. Millaisia muutoksia vanhemmuus on tuonut tullessaan? Mitä kannattaisi tehdä toisin? Mitä olisi ollut hyvä tietää etukäteen? Kirjassa keskitytään etenkin isien kokemuksiin, mutta mukana on myös naisten jakamia tarinoita.

Kansi: Valintojen vuodet, Leena Komulainen

Uusiksi menneitä urahaaveita, yrittäjän paineita ja rästitöiden tekemistä muiden nukkuessa. Liian pieniä välikausihaalereita ja räkäisiä suukkoja. Rakkautta, iloa, turhautumista ja väsymystä...

Valintojen vuodet on kokoelma uravanhempien, etenkin isien, tarinoita ruuhkavuosista. Miten vanhemmuus on heitä muuttanut, miten he ovat järjestelleet arkensa ja mistä he ovat päättäneet luopua saadakseen kaiken? Entä mitä neuvoja he haluaisivat antaa ruuhkavuosia lähestyville vanhemmille?

Leena Komulainen on helsinkiläinen mainostoimiston johtaja ja sivutoiminen kirjoittaja, jonka Mikä ihmeen mahakipsi? (Avain 2019) esitteli lukijoille vauva-arjen aakkoset.

Teos: Valintojen vuodet: Tarinoita uravanhemmuudesta
Kirjoittaja: Leena Komulainen
Kansi: Nelli Immonen
Ilmestymispäivä: 16.3.2020

Avain, viestintäjohtaja Vilja Perttola, puh. 040 755 3319, vilja.perttola@avain.net

Kansi: Valintojen vuodet, Leena Komulainen

Avaimen kirjat syksyllä 202025.3.2020 12:47:51 EETTiedote

Avaimen syksyn kustannusohjelma tarjoaa lukijoille monipuolista ja virkistävää luettavaa. Syksyllä ilmestyvät muun muassa Kirsikka Myllyrinteen teos suomalaisarjesta Kyproksella, Ismo Loivamaan herkullinen musikaalihistoriikki, Tomi Kontion opas Suomen kansallispuistojen lumoon ja Jarno Alastalon kirja outoakin oudoimmista tyypeistä. Krista Launosen teoksessa Hymyn salaisuus etsitään elämäniloa taidehistoriasta. Lapsille julkaistaan opas vegeruoanlaittoon, tietoa villieläimistä sekä huumorilla höystetty salapoliisiseikkailu Helsingissä. Kaunokirjallisuuden klassikoita ja ajankohtaisia nuortenromaaneja julkaistaan selkomukautettuna.