Uuden ajan Salessa valtteina kyläkaupan henki ja ison kaupan valikoima

Sale-ketjun noin 300 myymälän uudistukset etenevät vauhdilla myös SSO:n alueella. Nyt viimeisimpänä Sale Koski sai uuden raikkaan ilmeen sopivasti suvisesonkia varten ja avajaisia juhlitaan 15.6.2022. Nyt asiakkaita odottaa Salessa entistäkin hiotumpi ja kattavampi valikoima. Huippupalvelua höystää tuttu kyläkaupan tunnelma.

Kuvassa uutta Sale-ketjun ilmettä toukokuussa avatusta Sale Saukkolasta.

– Myymälään on tuotu Salen raikas uusi ilme, energiatehokkaampi kalusto ja palveluita hiotaan jatkossakin juuri paikallisten ihmisten tarpeisiin. Keskiössä ovat paikallisten ihmisten tarpeet, mutta myös esimerkiksi tuottajien lähituotteet, jotka on merkitty myymälässä selkeästi, jotta ne on helpompi löytää, kertoo ryhmäpäällikkö Juha Roos SSO:sta.

Sale Koski panostaa nyt entistäkin enemmän myös uutuustuotteisiin ja esimerkiksi take away -ratkaisuihin. Myymälässä on satokausien mukaan elävä hedelmä- ja vihannesosasto ja kokonaan uusia palveluita, kuten mehukone sekä paistopiste. Ostosten lomassa kahvipisteellä voi nauttia kupillisen kuumaa paistopisteen tuoreiden herkkujen kera tai napata mukaan take awaynä. Arjen asiointia nopeuttaa ja sujuvoittaa käytössä olevat itsepalvelukassat.

– Olemme panostaneet juuri meidän myymälämme asiakkaiden tarpeisiin ja tulemme myös jatkossa kehittämään valikoimia asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Myymälämme on nyt monella tapaa entistäkin ehompi, mutta mikä tärkeintä lähikaupan lämmin ja mutkaton tunnelma säilyy jatkossakin, iloitsee Sale Kosken myymäläpäällikkö Pekka Lempiäinen.

Toivotamme asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi tutustumaan uudistuneeseen oman kylän kauppaan.

Lisätietoja:

ryhmäpäällikkö Juha Roos, p. 044 7705 549

Kuvassa uutta Sale-ketjun ilmettä toukokuussa avatusta Sale Saukkolasta.

Venner ja SSO herättävät kasvisten supervoimat eloon hedelmä- ja vihannesosastoilla15.6.2022 09:00:00 EEST | Tiedote

Ravitsevan ruuan puolesta toimiva yhteiskunnallinen yritys Venner sekä Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloittavat innovatiivisen yhteistyön. Yhteistyö tuo ruokakasvatuksen kaikkien ulottuville, osaksi myymäläkokemusta Vegemi-sovelluksen avulla. SSO haluaa varmistaa, että alueensa lapsiperheet inspiroituvat pitämään huolta itsestään kasvisten kautta. Venner on olemassa, jotta ravitseva ruoka kuuluisi kaikille. Yhteistyö SSO:n kanssa mahdollistaa sovelluksen veloituksettoman käytön kuluttajalle.

Hiidensalmen Salen rakentaminen alkoi - avajaisia juhlitaan ensi vuoden alussa16.5.2022 18:20:34 EEST | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO osti Lohjan asuntomessualueella tarjouskaupalla myynnissä olleen tontin. Tontti sijaitsee liikenneympyrän vieressä Karstuntien ja Sahakadun välissä ja paikalle suunnitellaan uuden konseptin mukaista Hyvän mielen Salea. Uusi Sale toimii paikallisesti osuvalla palvelutarjonnallaan nopeana ostospaikkana ja suunnittelussa on erityisesti otettu huomioon luonto nyt ja tulevaisuudessa.