Uusi Fafa's tarjoaa katuruokaa KOP-kolmiossa

Turun Osuuskauppa avaa uuden Fafa's:n 1.7. Turun ydinkeskustaan.

Terveellistä ja ravinteikasta katuruokaa tarjoilevan Fafa's:n menu koostuu pitaleivistä ja salaateista ja ketju keskittyy pääasiassa vegaaniseen ja kasvisruokaan, mutta tarjolla on myös liha-annoksia. Fafa's on tunnettu muun muassa maukkaista falafeleistä, tuoreista pitaleivistä sekä mutkattoman ystävällisestä palvelusta.

– Fafa's on suomalainen kasvava nopean syömisen ketju ja vaihtoehto perinteisemmälle ja raskaammalle fast foodille. Pääsemme nyt tarjoamaan asiakkaillemme Fafa's:n herkkuja myös Turun keskustassa. Ravintola sijaitsee erittäin hyvällä paikalla KOP-kolmiossa ja uskon, että ravintolan tuoterepertuaari vastaa koko ajan kasvavaan kasvis- ja katuruuan kysyntään, toteaa toimialajohtaja Mikko Eskelinen Turun Osuuskaupasta.

Fafa's on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa's:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

KOP-kolmion Fafa's on Turun Osuuskaupan toinen ketjun ravintola. TOK on aiemmin avannut Fafa's:n Raisioon Kauppakeskus Myllyyn.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007

Seuraavana Kupittaa: Uusi Original Sokos Hotel Kupittaa avaa ovensa Turun keskustan kupeessa30.6.2020 12:00:04 EESTTiedote

Kasvava ja kehittyvä Turun Kupittaan alue saa ensimmäisen hotellinsa, kun Original Sokos Hotel Kupittaa aukeaa 1.7. Yhdeksänkerroksinen hotelli vastaa viime vuosina voimakkaasti kasvaneeseen kysyntään niin työ- kuin vapaa-ajan matkustamisen osalta. Turun Osuuskauppa tuo liike-elämän keskuksena tunnetulle Kupittaalle majoituspalveluiden lisäksi uuden bistro-ravintolan sekä kattobaarin huikeine näkymineen.