Uusi kanava One Way TV aloittaa lähetykset Digitan verkossa kanavapaikalla 30

Uusi maksuton kanava One Way TV aloittaa lähetykset Digitan antenni-tv-verkossa 1.3.2020 klo 19.00 kanavapaikalla 30. One Way TV -kanava on suomalaisen lähetysjärjestö One Way Missionin perustama ja sen tarkoituksena on levittää kanavan kautta hyvää sanomaa Kristuksesta, tukea ihmisiä hengellisessä kasvussa sekä kertoa lähetystyön mahdollisuuksista eri puolilla maailmaa. Kanavan peittoalue on 98 % antenni-tv-kotitalouksista ja se lähetetään kanavanipussa E. Kanavalla on ohjelmaa alkuvaiheessa lauantaisin klo 19.00 – 20.00 ja sunnuntaisin klo 19.00 – 20.30.

Digita Info auttaa

Noin puolet suomalaisista televisionkatsojista katsoo lähetyksiä Digitan antenniverkon välityksellä. Kanavan peittoalueen voi tarkastaa Digitan karttapalvelusta osoitteesta www.digita.fi/karttapalvelu.

One Way TV -kanava lisättiin Digitan antenni-tv-verkon kanavalistaan 5.2.2020 ja sen voi virittää valmiiksi 1.3.2020 alkavaa lähetystä varten. Useimmat vastaanottimet etsivät uudet kanavat automaattisesti, mutta jotkin televisiot tai digiboksit saattavat vaatia kanavien virittämisen uudelleen tai tehdasasetusten palauttamisen. Ohjeet kanavahaun tekemiseksi löytyvät Digitan internet-sivuilta www.digita.fi/kanavahaku tai laitteen käyttöoppaasta. Digita Info palvelee maanantaista perjantaihin kello 8–20 numerossa 020 411 7676 tai info@digita.fi.

One Way Mission, Tapani Suonto, tapani.suonto(a)onewaymission.fi

Digita Oy, VP, Broadcasting, Pekka Mattila, p. 040 545 1309, pekka.mattila(at)digita.fi

One Way Mission ry syntyi Suomessa muutamien tavallisten ihmisten unelmasta saada auttaa lähimmäisiään ja levittää evankeliumia. OWM:n syntysanat lausuttiin v. 1983 Perjantai Kristukselle -kampanjan käynnistyessä Helsingissä. Työn laajennuttua monille uusille työsaroille Suomessa ja ulkomailla yhdistys otti nimekseen One Way Mission ry.

Digita omistaa ja operoi Suomen johtavaa valtakunnallista maanpäällistä televisio- ja radioverkkoa ja on maan suurin riippumaton tietoliikennemastojen omistaja. Yhtiö on digitaalisen infrastruktuurin ja palveluiden tarjoaja. Digitan palveluihin kuuluvat tietoliikennemastot, konesali- ja esineiden internet (IoT) -palvelut ja tulevaisuuden broadcasting-palvelut. Palveluita tarjotaan maan suurimmille matkapuhelinoperaattoreille, internet- ja mediayhtiöille, infrastruktuuriyhtiöille ja kiinteistöjen omistajille. Digitassa työskentelee valtakunnallisesti 180 alan osaajaa. www.digita.fi

HybridiTV:n kaukosäätimen värinapeille käyttöä Big Brother Suomen uudella tuotantokaudella4.9.2020 11:00:00 EESTTiedote

Digita on 6.9.2020 Nelosella käynnistyvän Big Brother Suomi -ilmiöohjelman yhteistyökumppani. Digitan yhteistyössä mediayhtiöiden kanssa kehittämä HybridiTV tarjoaa tv-katsojille mahdollisuuden vaikuttaa ohjelman sisältöön sekä osallistua kaukosäätimen värinapin painalluksella häätöäänestykseen. HybridiTV-sovellus rikastaa sisältöä ja vahvistaa Big Brother-katsojien vuorovaikutusta.

Sotkamon Vesihuoltolaitos ja Digita aloittivat yhteistyön – vesimittarit vaihtuvat etäluettaviksi26.8.2020 09:00:00 EESTTiedote

Sotkamon Vesihuoltolaitos ja Digita ovat aloittaneet yhteistyön alueen vesihuollon digitalisoinnista, jonka myötä alueen vesimittarikanta uudistetaan etäluettaviksi seuraavan kolmen vuoden aikana. Veden etäluennan digitalisoinnissa hyödynnetään Digitan tarjoamaa LoRaWAN-teknologiaan pohjautuvaa IoT-verkkoa. Vesimittarikannan uudistamisen myötä mittareiden lukemisesta aiheutuvat kustannukset vähenevät ja laskutusprosessi asiakkaan suuntaan suoraviivaistuu.