Uusi kanava One Way TV aloittaa lähetykset Digitan verkossa kanavapaikalla 30

Uusi maksuton kanava One Way TV aloittaa lähetykset Digitan antenni-tv-verkossa 1.3.2020 klo 19.00 kanavapaikalla 30. One Way TV -kanava on suomalaisen lähetysjärjestö One Way Missionin perustama ja sen tarkoituksena on levittää kanavan kautta hyvää sanomaa Kristuksesta, tukea ihmisiä hengellisessä kasvussa sekä kertoa lähetystyön mahdollisuuksista eri puolilla maailmaa. Kanavan peittoalue on 98 % antenni-tv-kotitalouksista ja se lähetetään kanavanipussa E. Kanavalla on ohjelmaa alkuvaiheessa lauantaisin klo 19.00 – 20.00 ja sunnuntaisin klo 19.00 – 20.30.

Digita Info auttaa

Noin puolet suomalaisista televisionkatsojista katsoo lähetyksiä Digitan antenniverkon välityksellä. Kanavan peittoalueen voi tarkastaa Digitan karttapalvelusta osoitteesta www.digita.fi/karttapalvelu.

One Way TV -kanava lisättiin Digitan antenni-tv-verkon kanavalistaan 5.2.2020 ja sen voi virittää valmiiksi 1.3.2020 alkavaa lähetystä varten. Useimmat vastaanottimet etsivät uudet kanavat automaattisesti, mutta jotkin televisiot tai digiboksit saattavat vaatia kanavien virittämisen uudelleen tai tehdasasetusten palauttamisen. Ohjeet kanavahaun tekemiseksi löytyvät Digitan internet-sivuilta www.digita.fi/kanavahaku tai laitteen käyttöoppaasta. Digita Info palvelee maanantaista perjantaihin kello 8–20 numerossa 020 411 7676 tai info@digita.fi.

One Way Mission, Tapani Suonto, tapani.suonto(a)onewaymission.fi

Digita Oy, VP, Broadcasting, Pekka Mattila, p. 040 545 1309, pekka.mattila(at)digita.fi

One Way Mission ry syntyi Suomessa muutamien tavallisten ihmisten unelmasta saada auttaa lähimmäisiään ja levittää evankeliumia. OWM:n syntysanat lausuttiin v. 1983 Perjantai Kristukselle -kampanjan käynnistyessä Helsingissä. Työn laajennuttua monille uusille työsaroille Suomessa ja ulkomailla yhdistys otti nimekseen One Way Mission ry.

Digita omistaa ja operoi Suomen johtavaa valtakunnallista maanpäällistä televisio- ja radioverkkoa ja on maan suurin riippumaton tietoliikennemastojen omistaja. Yhtiö on digitaalisen infrastruktuurin ja palveluiden tarjoaja. Digitan palveluihin kuuluvat tietoliikennemastot, konesali- ja esineiden internet (IoT) -palvelut ja tulevaisuuden broadcasting-palvelut. Palveluita tarjotaan maan suurimmille matkapuhelinoperaattoreille, internet- ja mediayhtiöille, infrastruktuuriyhtiöille ja kiinteistöjen omistajille. Digitassa työskentelee valtakunnallisesti 180 alan osaajaa. www.digita.fi

Novosec ja Digita tarjoavat LoRaWAN- tuotteet yritysten mittaus- ja valvontaratkaisuihin sekä laajoihin Smart City-hankkeisiin5.2.2020 09:00:00 EETTiedote

Kiinteistöjen turvallisuus- ja automaatioratkaisuja toimittava Novosec Oy ja Digita Oy ovat sopineet Digitan LoRaWAN-verkon hyödyntämisestä osana Novosecin IoT –tuotteiden palvelumallia. Tuotteet on suunniteltu kiinteistöjen, yritysten ja teollisuuden mittaus- ja valvontaratkaisuihin sekä laajoihin Smart City IoT- hankkeisiin. Yritykset ovat paikalla Jyväskylässä 5.-7.2. järjestettävillä Sähkömessuilla esittelemässä IoT-tuotteita sekä palveluja.

Digitan antenni-tv-verkossa tehdään maksu-tv-palveluihin liittyviä muutostöitä 31.12.2019 – tee television kanavahaku uudelleen30.12.2019 10:30:00 EETTiedote

Antenni-tv-verkon maksu-tv-palvelut näkyvät Digitan verkossa HD-tasoisena 1.1.2020 alkaen. Maksu-tv-palveluiden saatavuus laajenee Digitan antenni-tv-verkossa nykyisestä 85 prosentin väestöpeitosta 90 prosenttiin. HD-jakelun käynnistyminen Digitan verkossa edellyttää teknisiä muutostöitä, joita tehdään tiistaina 31.12.2019 klo 9:30 alkaen. Muutostöiden jälkeen tulee tehdä television kanavahaku uudelleen. Tv-katsojia palvelee muutostöiden jälkeen Digitan kuluttajapalvelu Digita Info arkisin klo 8-20 ja poikkeuksellisesti 1.1.2020 klo 12-20. Maksu-tv-palveluihin liittyvissä asioissa kuluttajia palvelee DNA:n asiakaspalvelu.