Uusi OmaSp Visa Business Credit -yrityskortti tuo sujuvaa maksamista yrityksen arkeen

Oma Säästöpankki (OmaSp) täydentää tuotevalikoimaansa yrityksille ja lanseeraa uuden luotollisen OmaSp Visa Business Credit –maksukortin. Monipuolinen kortti käy maksuvälineenä maailmanlaajuisesti Visa-tunnuksella merkityissä ostopaikoissa ja sillä voi hoitaa yrityksen matka- ja edustuskulut sekä erilaiset pienhankinnat yhtenäisesti ja tehokkaasti.

Korttien tuotepäällikkö Kirsi Niskanen on tyytyväinen, että myös yrityksille saadaan luotollinen maksukortti huippueduilla valikoimaan mukaan: ”Kortin ominaisuuksissa on kuunneltu yritysasiakkaidemme toiveita ja se sisältää mm. kaksi kertaa vuodessa maksuttoman LoungeKey-loungepalvelun sekä hintaedut eTaskun ja Billhopin palveluihin. Lisäksi yrityskorttiin sisältyy automaattisesti maksuton Väärinkäyttö-vakuutus. Toteutamme kortin yhteistyössä Visan kanssa ja haluankin tässä yhteydessä kiittää kaikkia kumppaneitamme yhteistyöstä ja kortin huippueduista. Odotamme, että yritysasiakkaamme ottavat kortin heti omakseen ja käyttöön.”

Yrityspankin johtaja Antti Varila odottaa kortista menestystä, sillä yritysasiakkaat ovat toivoneet luotollista korttia jo pidemmän aikaan: ”Voimme tarjota kaikille yritysasiakkaillemme samaa luotollista ja ensiluokkaisilla eduilla varustettua maksukorttia. Sama kortti on jokaisen yrityksen ulottuvilla. Kortteja voi olla useampi yrityksen tarpeen mukaan, silloin kortit jakavat yhteisen luottorajan. Kortti sopii yritykselle varsinkin silloin, kun tarvitsee maksuaikaa tai luottoa ostoksille. Kortti antaa myös joustoa yrityksen kausivaihteluun.”

Hyödyt yritykselle

• Kortin joustava luotto-ominaisuus mahdollistaa pidemmän maksuajan ja tehostaa yrityksen kassanhallintaa.
  • Laskujen määrän ja manuaalisen käsittelyn vähentyessä syntyy konkreettisia säästöjä.
  • Käteiskassojen tarve poistuu ja yksittäisten ostolaskujen määrä vähenee.
  • Yrityskortti sisältää väärinkäyttövakuutuksen.

Hyödyt kortinhaltijoille

• Kortti käy turvallisena maksuvälineenä maailmanlaajuisesti Visa-tunnuksella merkityissä ostopaikassa.
  • Yrityksen kulut eivät rasita kortinhaltijan henkilökohtaista luottolimiittiä.
  • Lähimaksuominaisuudella maksat nopeasti pienempiä, enintään 50 euron ostoksia.

Visa Suomen, Ruotsin ja Baltian maajohtaja Riikka Salminen iloitsee pitkästä yhteistyöstä Oma Säästöpankin kanssa: ”Meille on iso kunnia saada tiivistää yhteistyötämme entisestään uuden kortin myötä. Meille lanseerauksella on muutenkin erityinen merkitys, sillä uusi OmaSp Visa Business Credit -kortti on ensimmäinen laatuaan Suomessa. Visahan tunnetaan yhä pitkälti kuluttajapalveluistaan, mutta viimeisen puolentoista vuoden aikana olemme kehittäneet paljon myös yrityksille suunnattuja maksupalveluita. Oma Säästöpankki on valinnut korttiin erinomaisia ja tarkkaan harkittuja lisäpalveluita, jotka tuovat yritysasiakkaille paljon lisäarvoa – kortissa on paljon hyötyjä niin yritykselle kuin kortinhaltijalle!”

eTasku Solutions Oy:n markkinointijohtaja Pekka Äijälä on äärimmäisen ylpeä syventyneestä yhteistyöstä: ’’On mahtavaa, että olemme eTaskulla pystyneet tarjoamaan Oma Säästöpankille helpotusta heidän omien kuittiensa käsittelyyn ja hallinnointiin näiden vuosien aikana. Nyt yhteistyö siirtyy seuraavalla tasolle ja olemme siitä erittäin innoissamme. Erityisen hienolta tuntuu se, että Oma Säästöpankki on ollut niin tyytyväinen eTaskuun, että haluaa suositella ratkaisua myös omille asiakkailleen."

Billhopin talousjohtaja Ingemar Sjögren on innostunut yhteistyöstä Oma Säästöpankin kanssa ja tuotteen lanseeramisesta Suomeen: "Oma Säästöpankin asiakas saa Billhopin palvelun käyttöönsä edullisemmin kuin muut. Billhopin avulla yritys voi maksaa laskun OmaSp Visa Business Credit -luottokortilla ja hyödyntää lisämaksuajan – tavaran tai palvelun toimittaja saa maksun välittömästi eikä yrityksen maksuvalmius rasitu. Billhopilla on jo yli 50 000 tyytyväistä asiakasta muualla Euroopassa."

Kirsi Niskanen, korttien tuotepäällikkö, p. +358 40 676 5021, kirsi.niskanen@omasp.fi
Antti Varila, Yrityspankin johtaja, p. 040 1625712, antti.varila@omasp.fi

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on yli 3,9 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi

Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöiltä 112 500 euroa avustuksia 207 joukkueelle30.10.2020 08:35:08 EETTiedote

Kolme OmaSp Säätiötä päättivät yhdistää voimansa ja jakaa avustuksia toimialueidensa nuorten ja lasten urheiluseurojen joukkueille. Tempauksella haluttiin tehdä hyvää ja tukea talkootyöllä toimivia urheiluseurojen joukkueita sekä edistää lasten ja nuorten hyvinvointia ja terveellisiä elämäntapoja mahdollistamalla heille liikunnallisen lapsuuden ja nuoruuden. Avustuksia joukkueilla oli mahdollisuus hakea esimerkiksi kisamatkoihin, peliasuihin ja varusteisiin.

Jaossa 100 000 euroa nuorten ja lasten joukkueurheiluun Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöiltä2.9.2020 09:26:22 EESTTiedote

Kolme OmaSp Säätiötä yhdistävät voimansa ja jakavat yhteensä 100 000 euroa avustusta toimialueidensa nuorten ja lasten urheiluseurojen joukkueille. Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöt haluavat tehdä hyvää ja edistävät muun muassa lasten ja nuorten hyvinvointia mahdollistamalla heille liikunnallisen lapsuuden ja nuoruuden. Avustusta joukkueet voivat hakea esimerkiksi kisamatkoihin, peliasuihin ja varusteisiin.