Uusi parturi-kampaamo avataan torstaina 14.10. S-market Vaajalan yhteyteen

Osuuskauppa Keskimaa parantaa kauneuden ja hyvinvoinnin palveluja Vaajakoskella, kun S-market Vaajalan kiinteistössä avataan uusi Parturi-kampaamo Vaajala. Aikaisemmin Keski-maalla on ollut kampaamoliiketoimintaa ainoastaan Prisma Seppälän yhteydessä sijaitsevassa Parturi-kampaamo Seppälässä. Uusi parturi-kampaamo palvelee erityisesti Vaajakosken suunnalta tulevia asiakkaita tasaten samalla Seppälän parturi-kampaamon asiakasmääriä.

Parturi-kampaamo Vaajalan avajaisia vietetään torstaina 14.10.2021. Kuva: Jani Rutanen / Keskimaa

Keskimaa laajentaa parturi-kampaamo liiketoimintaa Vaajakoskelle, S-market Vaajalan yhteyteen. S-market Vaajalan kiinteistöön avataan uusi Parturi-Kampaamo Vaajala, joka sijoittuu kahvila Caffitellan sekä eläintarvikeliike Mustin ja Mirrin väliin.

− Kutsumme uutta Parturi-Kampaamo Vaajalaa Parturi-kampaamo Seppälän sisartoimipaikaksi. Ajatus uudesta parturi-kampaamopalvelusta sai alkunsa hyvin pitkälle asiakkaiden tarpeista. Tunnistimme, että nykyisessä Seppälän Parturi-kampaamossa käy paljon asiakkaita Vaajakosken suunnalta, joten palvelulle löytyy luontaista vetovoimaa Vaajalassa, uskoo Keskimaan Parturi-kampaamojen liiketoiminnasta vastaava toimialajohtaja Vesa Kyllönen.

Parturi-kampaamo Vaajala työllistää 10 henkilöä, joista osa on entisiä Seppälän Parturi-kampaamon työntekijää ja osa uusia kampaamoalan ammattilaisia. Vaajalan parturi-kampaamosta saa kaikki alan palvelut aina leikkauksista värjäyksiin ja jopa juhlakampauksiin.

− Hiusten leikkuuttaminen onnistuu non-stop-palvelun ansiosta ilman ajanvarausta, vaikkapa ruokatunnin aikana. Enemmän aikaa vaativiin käsittelyihin sen sijaan kannattaa varata aika etukäteen verkossa tai puhelimitse, kertoo Keskimaan parturi-kampaamoiden myyntipäällikkö Marjaana Saikkonen.

Kampaamopalveluiden lisäksi Parturi-kampaamo Vaajala tarjoaa myös hyvän valikoiman hiustenhoitotuotteita. Samalla uusia kampaamotuotteita saadaan myös S-market Vaajalan valikoimiin.

Vaajalan parturi-kampaamo palvelee arkisin kello 9–20 ja lauantaisin kello 9–17. Asiakaspaikkoja kampaamossa on yhteensä kahdeksan. Parturi-Kampaamo Vaajalan kokonaisinvestointi on ollut noin 120 000 euroa.

Osuuskauppa Keskimaa, Vesa Kyllönen, market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja, 010 767 3021, vesa.kyllonen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa, Marjaana Saikkonen, myyntipäällikkö, 010 767 3271, marjaana.saikkonen@sok.fi

Parturi-kampaamo Vaajala. Kuva: Jani Rutanen / Keskimaa

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Yli puolet Osuuskauppa Keskimaan asiakasomistajista käyttää S-mobiilia18.10.2021 13:05:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa ja sen keskisuomalaiset asiakasomistajat ovat ensimmäisenä Suomessa ylittäneet S-mobiilissa 50 % aktiivisen käyttörajan. 103 000 Keskimaan asiakasomistajaa eli sekä pää- että rinnakkaisjäsentä käyttää aktiivisesti S-mobiilia. Käytetyimmät S-mobiilin palvelut ovat oman osuuskaupan ajankohtaiset edut, sähköiset kuitit, omaan ostodataan perustuvat kotimaisuus- ja hiilijalanjälkilaskurit sekä S-pankin palvelut.

Osuuskauppa Keskimaa mukaan ennätyslaajaan Pidä huolta -kampanjaan nuorten mielenterveyden edistämiseksi21.9.2021 10:44:58 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena paitsi valtakunnallisesti, myös Keski-Suomessa. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. Osuuskauppa Keskimaa liittyy 10 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.