Uusi Varkauden Prisma on avattu

Asiakasomistajien palvelut paranivat kertaheitolla, kun uusi Prisma avattiin tänään Varkaudessa. Uusi Prisma on edeltäjäänsä huomattavasti suurempi. Prisman kokonaispinta-ala on yhteensä 12 500 neliötä. Valikoima kasvaa 7 000 tuotteella ja siihen kuuluu yli 22 000 tuotetta.

- Uuden Prisman rakentaminen on iso investointi Varkauden alueen palveluihin ja se on myös alueen asiakasomistajien paljon toivoma uudistus. Investoinnin arvo on noin 20 miljoonaa euroa ja se palvelee asiakasomistajiamme pitkälle tulevaisuuteen. Valikoima kasvoi erityisesti käyttötavaran osalta. Valikoimassa on huomioitu asiakkaiden toiveita, kertoo vähittäiskaupan toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen.

Palvelutiski on uudessa Prismassa nykyaikainen Ruokatori ja  se kasvoi valikoimaltaan huomattavasti. Erityisesti hedelmä- ja vihannesosastolla tuotteiden esillepanoihin on kiinnitetty erityistä huomiota. Myös palvelutuote valikoima kasvoi, sillä myymälän leipäosaston yhteydessä on uusi Fazerin jauholeipomo ja Sushi-piste. Uudessa Prismassa on myös entistä paremmat S-pankin palvelut.

Asioinnin helppous korostuu hyvin uudessa Prismassa. Asioinnin helppous alkaa jo tilavalta parkkipaikalta ja jatkuu myymälän leveillä käytävillä ja itsepalvelukassoilla. Helppoutta arvostaville uuteen Prismassa on saatu myös Kauppakassi-palvelu kotiinkuljetus- ja noutopalveluineen. Palvelua on kuitenkin sitä haluaville saatavilla, sillä Varkauden uusi Prisma tulee työllistämään noin 100 palvelualan ammattilaista. Lapsiperheitä ajatellen Prismassa on myös lasten leikkipaikka ja nykyaikaiset lastenhoitotilat.

Prisman yhteydessä asiakasomistajia palvelee myös Presso kahvila ja PizzaBuffa. Presso on vieraanvarainen ja viihtyisä kahvila, joka tarjoaa parhaimman kahvihetken sekä tuoreita paikan päällä valmistettuja makeita ja suolaisia leivonnaisia. PizzaBuffa on koko perheen suosikki, josta saa takuutuoreet ja mehevät pizzat. Runsas ja monipuolinen salaattibuffet sekä noutopöytä palvelee joka päivä lounasajasta aina iltaan saakka.

Lue lisää energiatehokkaasta Varkauden Prismasta osoitteesta peeassa.fi.

Lisätietoja:

Osuuskauppa PeeÄssä, vähittäiskaupan toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen, p 044 719 7210
Osuuskauppa PeeÄssä, prismajohtaja Outi Rojo p. 044 719 7460

Uuden ajan lähikauppa Kuopion Jynkkään19.11.2020 10:07:27 EETUutinen

Kuopion Jynkkään avattiin tänään uuden ajan Sale. Jynkän Sale toimii yhtenä Sale-konseptin kehittämisen kannalta tärkeänä yksikkönä, sillä Jynkästä saatujen palautteiden pohjalta kehitetään valtakunnallista Sale -konseptia. – Tällä prototyypillä haemme S-ryhmä-tason oppia siitä, minkälainen lähikauppa palvelee nykypäivän kaupunkilaista asiakasomistajaa parhaiten. Jynkän Salen asiakkaat pääsevät siis vaikuttamaan omalla ostokäyttäytymisellään ja palautteillaan tulevan Sale-konseptin esillepanoihin ja valikoimiin. Tavoitteena on huomioida myös entistä paremmin valikoimien muodostamisessa asiakkaiden erilaiset tarpeet kaupunki- ja maaseutu-Saleissa, kertoo kenttäpäällikkö Timo Heiskanen. - Lähipalveluiden kehittäminen on tärkeää alueen asiakasomistajien arjen sujuvoittamisen kannalta. Lähikauppaan on nopea pistäytyä ostoksille. Toivommekin, että asiakasomistajamme antavat aktiivisesti palautetta Jynkän Salesta, lisää vähittäiskaupan toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen. Jynkän Saleen saatii

Yhteistoimintaneuvottelut Nina&Henrissä ovat päättyneet27.8.2020 10:16:50 EESTTiedote

Nina&Henrin yhteistoimintaneuvottelut on päättyneet 24.8.2020. Osuuskauppa PeeÄssä on päättänyt lakkauttaa Nina&Henrin myymälän tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Liiketoiminta loppuu vuoden loppuun mennessä. Kaikille Nina&Henrin työntekijöille on tarjottu töitä muista PeeÄssän toimipaikoista. - Olemme saaneet asiasta paljon asiakaspalautetta ja pyrkineet huomioimaan ne päätöksissämme. Nina&Henrin tuttua ja asiantuntevaa henkilökuntaa sekä tuotemerkkejä löytyy jatkossa Sokokselta. Muotikauppa on ollut jo pitkään trendiltään laskevaa ja sitä kautta taloudellisesti erittäin haastavaa. Tämä on näkynyt vahvasti myös Nina&Henrissä, kertoo toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen. Käydyillä yhteistoimintaneuvotteluilla ei ole vaikutusta muiden yksiköiden toimintaa.