Vaasan Sähkö Oy

Vaasan Sähköltä lisäosinkoa yli neljä ja puoli miljoonaa

Vaasan Sähkö . Vasa Elektriska. Kuva: Ann-Sofi Berg

Vaasan Sähkö Oy:n yhtiökokous päätti maanantaina 18.12., että yhtiö jakaa ylimääräisenä osinkona 146,50 euroa/osake, eli yhteensä 4 614 750 euroa.

Yhtiökokous päätti myös muuttaa yhtiöjärjestystä siten, että hallituksen valinta siirtyy hallintoneuvostolta yhtiökokoukselle.

Yhtiökokous päätti maanantaina myös hallituksen kokoonpanosta.

Vaasan Sähkön hallituksen jäsenet:

Mauri Holma
Miapetra Kumpula-Natri
Hannu Laaksonen
Marianne Munkki
Joakim Strand

Vaasan Sähkö . Vasa Elektriska. Kuva: Ann-Sofi Berg

Vaasan Sähkö Oy
Kirkkopuistikko 0
65100 VAASA

06 324 5111http://www.vaasansahko.fi

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, joka harjoittaa sähkönmyynti-, sähkönsiirto- ja kaukolämpötoimintaa sekä verkkourakointia. Konserniin kuuluu kaksi tytäryhtiötä: Vaasan Sähköverkko Oy sekä Oy RAVERA Ab. Konsernissa työskentelee yli 170 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2016 oli noin 140 milj. euroa.

Lue lisää julkaisijalta Vaasan Sähkö Oy