Osuuskauppa ArinaOsuuskauppa Arina

Valkean yleisten tilojen käyttöä rajoitetaan 1.12. alkaen Oulun kaupungin suositusten mukaisesti

Oulun kaupungin johtoryhmän suosituksesta myös Valkean yleisten tilojen käyttöä rajoitetaan 1.–18.12. väliseksi ajaksi. Tiistaista 1.12. alkaen:

• Leikkihuone Roihula ja Köökin leikkipaikka suljetaan määräajaksi
  • Perhehuoneen käyttöä rajataan siten, että sinne voi mennä vain yksi perhe kerrallaan
  • Yleisten tilojen istumapaikat poistetaan kokonaan käytöstä
  • Kesäkadun lavalle ja muihin oleskelutiloihin asetetaan oleskelukielto

Kauppakeskus Valkeassa on keväästä asti tehty tehostettua siivousta ja tarjottu asiakkaille mahdollisuus käsien desinfiointiin. Käsidesiautomaatteja on nyt lisätty entisestään.

Valkea suosittelee kasvomaskin tai -visiiriin käyttöä asiakkaille ja henkilökunnalle. Valkean henkilökunnalle on jaettu kasvovisiirit. Turvaväleistä ja hygieniasta muistutetaan muun muassa lattiatarroilla, opasteilla ja kuulutuksilla.

– Toivoimme, että jokainen noudattaa meillä asioidessaan turvallisuusohjeita ja asioi meillä vain terveenä, jotta voimme säilyttää kauppiaiden toimintaedellytykset ja taata heille mahdollisimman onnistuneet joulukaupan, kauppakeskusjohtaja Anu Junnikkala-Alho kommentoi.

Valkean liikkeet ja Joulutori palvelevat toistaiseksi normaalisti, mutta koronatilanteen kehittymistä seurataan aktiivisesti.

Osuuskauppa Arinan omistavat tasavertaisesti yli 174 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Yli 3000 Arinalaista tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita yli 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

S-Chef -palkinto arinalaiselle neljättä kertaa peräkkäin – S-ravintolat palkitsi huippuosaajiaan16.4.2021 13:58:55 EEST | Tiedote

Rovaniemeläinen keittiömestari Sini Vähäkari palkittiin S-ryhmän ravintoloiden vuoden S-Chefinä. Lisäksi Amarillo Rovaniemi palkittiin ”Vuoden Amarillona” ja Grill It! Oulu jo kolmannen kerran peräkkäin ”Vuoden Grill It! -ravintolana”. S-ravintolat palkitsi ravintola-alan ammattilaisiaan jokavuotisessa gaalassa, jota juhlittiin tällä kertaa virtuaalisesti. Tänä vuonna palkintokriteereissä näkyi vahvasti tekijöiden saavutukset asiakastyytyväisyyden kasvun osalta. S-ravintoloiden asiakastyytyväisyys onkin kasvanut viimeisen vuoden aikana ennätyslukemiin.

Kauppakeskus Valkea muuttaa aukiolojaan 8.3. alkaen – vuokralaiset voivat päättää omista aukioloistaan1.3.2021 16:30:00 EET | Tiedote

Suomen hallituksen torstaina 25.2. tekemän linjauksen johdosta ja helpottaakseen vuokralaistensa tukalaa tilannetta koronavirusepidemian aiheuttamissa poikkeusoloissa, Kauppakeskus Valkea siirtyy käyttämään kaikkia liikkeitä ja ravintoloita velvoittavien yhteisten aukioloaikojen sijasta suositusaukioloaikoja 8.3. alkaen. Tämän muutoksen myötä Kauppakeskus Valkean toimijoilla on mahdollisuus määritellä aukioloaikansa vapaasti tai sulkea liikkeensä. Aukioloaikojen vapautus on voimassa toistaiseksi. Asiakkaillemme tämä tarkoittaa, että jokaisen palvelun aukiolo kannattaa tarkistaa kauppakeskusvalkea.fi:n aukioloaikojen koontisivulta tai yrityskohtaisilta alasivuilta. Kauppakeskus Valkea on parhaan kykynsä mukaan läpi epidemia-ajan pyrkinyt helpottamaan vuokralaistensa tilannetta. Aukioloaikoja vapautettiin myös vuosi sitten maaliskuussa, jolloin vuokralaisilla oli mahdollisuus määritellä itse aukioloaikansa. 28.12. alkaen Valkea on toiminut supistetuin, mutta kaikkia velvoittavin yhteisin

Caverion Suomi Oy, Coor Service Management Oy, Lassila & Tikanoja Oyj ja N-Clean Oy hoitamaan Osuuskauppa Arinan kiinteistöpalveluja26.2.2021 07:56:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Arina, Caverion Suomi Oy, Coor Service Management Oy, Lassila & Tikanoja Oyj ja N-Clean Oy ovat allekirjoittaneet sopimukset Arinan kiinteistöpalvelujen hoitamisesta. Sopimusten myötä Arina ostaa kiinteistöpalveluja vuositasolla n. 7 Milj. eurolla, työllistäen välillisesti pohjoissuomalaisia kiinteistöalan ammattilaisia. Sopimusten työllistämisvaikutus on n. 100 henkilötyövuotta kokoaikaisiksi muutettuna.