Vireä elämä on pelastusrengas pimeään vuodenaikaan!

Tietokirjakustantamo Readme.fi on julkaissut aivoterveyteen ja kasvilääkintään perehtyneen tietokirjailija, FM Raija Kivimetsän uutuuskirjan Vireä elämä. Inspiroiva teos sisältää yli 200 sivun verran voimaannuttavia työkaluja, virkeyttä lisääviä vinkkejä ja hyvinvointia tukevia herkullisia reseptejä, joiden avulla jaksaa ja voi paremmin.

kansi_hires

Väsyttääkö pimeä vuodenaika? Onko arki ilotonta? Tuntuuko siltä, ettet jaksa etkä saa oikein mitään aikaiseksi? Onko olo alavireinen?

Tämän innostavan kirjan avulla saat lisää virtaa myös pimeään vuodenaikaan. Saat ihania työkaluja, vinkkejä ja reseptejä, joiden avulla jaksat ja voit paremmin. Opit ammentamaan voimaa ja virkeyttä kuumasta ja kylmästä, väreistä ja käsillä tekemisestä. Saat uusia ideoita ruokavalioosi ja täsmävinkkejä yrttien käyttöön.

Kirja on todellinen pimeänajan pelastusrengas, joka tuo iloa ja inspiraatiota arkeesi.

Kirjan tekijä FM Raija Kivimetsä on aivoterveyteen perehtynyt tietokirjailija, villiyrttikouluttaja ja kasvilääkinnän ammattilainen.

Tutustu kirjaan: www.readme.fi/kirja/virea-elama/

Lisätietoja:

Readme.fi Oy, Ari Sahanen, ari.sahanen@readme.fi

Raija Kivimetsä, raija.kivimetsa@saimatext.fi ja 040 541 0696

kansi_hires

KUTSU: Martti Kuusela − Pallopoikana maailmalla -kirjan julkistustilaisuus Urheilumuseossa torstaina 29.9.2022 klo 14.0013.9.2022 10:24:33 EEST | Kutsu

Tervetuloa Martti Kuusela − Pallopoikana maailmalla -kirjan julkistustilaisuuteen! Tuhansien tarinoiden ”jalkapalloprofessori” Martti Kuuselan uskomaton tarina kuljettaa lukijan Rovaniemen keskuskentältä futismaailman suurimmille stadioneille, voiton ja tappion hetkiin sekä kentille ja kulisseihin maapallon eri kolkissa. Julkistustilaisuudessa teoksen kirjoittanut Erkko Meri haastattelee Kuuselaa kirjan tärkeistä teemoista.