Virkeä-ohjelma tukee nuoria urheilijoita - joukkuesponsoroinnin ja stipendien haku käynnistyi

Virkeä-ohjelmassa tuetaan nuorten urheilijoiden toimintaa ja hyvinvointia liikunnan parissa. Ohjelma sponsoroi lahjakkaiden urheilijoiden matkaa kohti menestystä ja tukee urheilevien nuorten harrastuksia stipendeillä. Virkeä-ohjelman joukkuesponsoroinnin ja stipendien hakuaika on käynnistynyt.

Urheiluseurat voivat hakea joukkuesponsorointitukea syyskuun loppuun asti. Tuen saajaksi haetaan seuraa, jossa on kilpailutoimintaa ja tavoitteena on kehittää nuorista lahjakkuuksista kansainvälisiä kilpaurheilijoita.

- Toivomme saavamme hakemuksia seuroilta, joissa on hinku onnistua ja halu kehittyä. Haluamme tukea liikunnan iloa ja pyrkimyksiä kohti tavoitteita: sekä joukkueena että yksilöinä, toimitusjohtaja Jani Nieminen sanoo.

Virkeä-ohjelma laajeni joukkueurheiluun vuonna 2016. Kaudelle 2017 valittiin joukkuetuen saajiksi FC Honka Ry:n Naisten liigajoukkue N1, Tyttöjen TBSM-joukkue, T02 akatemia, T03 akatemia, T04 akatemia ja T05 akatemia.

Virkeä-ohjelma kannustaa urheilemaan

Virkeä-stipendejä myönnetään seuratasolla urheileville nuorille ympäri Suomen. Tuen tavoitteena on kannustaa harrastuksessaan eteenpäin 12-20-vuotiaita nuoria, jotka ovat sitoutuneita harjoitteluun ja osoittavat halua menestymiseen. Stipendejä myönnetään sekä joukkue- että yksilölajien harrastajille. Stipendejä voivat hakea Lumo- ja VVO-kodeissa sekä muualla asuvat nuoret lupaavat urheilijat, jotka tarvitsevat tukea harrastukseensa. Virkeä-stipendien hakuaika on 1.9.-30.9.2017.

Kojamo Oyj keskittyy asuntosijoittamiseen Suomessa ja uudistaa vuokra-asumista tehden siitä entistä haluttavampaa. Yhtiö kehittää Lumo-koteja ja -palveluita, jotka edistävät työperäistä muuttoa kaupungistuvassa Suomessa, lisäävät hyvinvointia ja säästävät ympäristöä. Viiden vuoden aikana konserni on investoinut kaupalliseen vuokra-asumiseen lähes 1,5 miljardia euroa.

Kojamo voitti Vastuullisin kesäduuni -kilpailun: hyvä fiilis ja aito vastuu saa kiitosta29.8.2017 12:05Tiedote

Vastuullinen kesäduuni -kampanja on palkinnut jälleen Suomen vastuullisimmat kesätyönantajat. Asuntosijoitusyhtiö Kojamo Oyj sijoittui suurten työnantajien sarjassa ensimmäiseksi. Vastuullisin kesäduuni 2017 -kilpailuun osallistui 128 työnantajaa ja vastauksia saatiin 6000 kesätyöntekijältä. He arvioivat työnantajiaan muun muassa työnhakuprosessin, perehdytyksen, työtehtävien mielekkyyden ja tasapuolisuuden perusteella.