Visit Tampere ja Doerz haastavat paljastamaan paikalliset salaisuudet

Tunnetko Pyynikin kuin omat taskusi tai tiedätkö, mistä löytyvät Tampereen hienoimmat maisemapaikat? Visit Tampere ja elämyspalvelu Doerz haastavat tamperelaisia paljastamaan paikalliset salaisuutensa ja ryhtymään elämystuottajiksi.
Kuva: Laura Vanzo/Visit Tampere

Tuleva kesä tuo Tampereelle ennen kaikkea kotimaisia matkailijoita. Paikalliset elämykset ja kätketyt helmet kiinnostavat matkailijoita, ja Visit Tampere kannustaa kaupunkilaisia ja yrityksiä tarjoamaan heille lisää nähtävää ja koettavaa.

Doerz-elämyspalvelun kautta aktiviteetteja voivat tarjota sekä yritykset että yksityishenkilöt. Tie elämystuottajaksi on siis avoin kenelle tahansa.

– Haluamme tuoda Tampereen parhaat puolet esiin niiden piilevien helmien kautta, joista kaupunkilaiset itsekin nauttivat. Tänä kesänä meillä on mahdollisuus näyttää kävijöille kaupunkimme parhaat puolet aivan uudella tavalla. Emme kenties saa kansainvälisiä vieraita entiseen tapaan, mutta kotimaisia matkailijoita on odotettavissa sitäkin enemmän, sanoo Visit Tampereen markkinointipäällikkö Heli Jokela.

Uskallatko paljastaa kalapaikkasi Näsijärvellä tai kutsua vieraan mökillesi kesäpäivää viettämään? Osaatko opastaa turistin kaupungin parhaiden wingsien äärelle? Onko sinulla hallussasi se ainoa oikea rieväresepti, jonka salat olet valmis opettamaan muillekin? Haluatko löytää innokasta seuraa Hakametsän halliin tai Tammelan stadionille? Tässä vain muutama idea siitä, mitä kaikkea Tampereen paikalliselämykset voisivat sisältää. Elämystuottajana toimiminen on mainio tilaisuus muuttaa harrastus tai intohimon kohde lisätienestiksi.

Yrityksille Doerz on alusta, johon voi lisätä oman matkailutuotteensa digitaalisesti myyntiin.

Haluatko elämystuottajaksi?

Kiinnostuitko? Tule mukaan Visit Tampereen ja Doerzin webinaariin kuulemaan lisää 20.5.2021!

Ilmoittaudu tästä: https://www.lyyti.fi/reg/Doerz_1793

Kuva: Laura Vanzo/Visit Tampere