Vuoden Kotipizza-yrittäjät palkittiin Franny Awards -tapahtumassa

Kotipizza-ketju on palkinnut Haminan franchisingyrittäjät Satu ja Sini Peltolan sekä Sanna Salopaasin vuoden yrittäjinä Suomen Franchising-yhdistyksen Franny Awards -tilaisuudessa. Yrittäjäkolmikko palkittiin liiketoimintansa kehittämisestä ja panostuksesta kuljetukseen.
Sanna Salopaasi, Satu Peltola ja Sini Peltola Franny Awards -tapahtumassa 2020.

Siskokset Satu ja Sini Peltola ovat olleet Kotipizza-yrittäjiä vuodesta 2010. He johtavat yhdessä Haminan Kotipizza-ravintolaa. Sanna Salopaasi liittyi mukaan liiketoimintaan vuonna 2019.

”Satu, Sini ja Sanna ovat intohimoisia yrittäjiä, joista Kotipizza voi olla ylpeä. He panostavat ravintolansa liiketoiminnan kehittämiseen pitkäjänteisesti ja toimivat esimerkkinä kaikille muille Kotipizza-yrittäjille. He ovat myös ymmärtäneet kuljetuksen merkityksen liiketoimintansa kasvattamisessa ja onnistuneet siinä upeasti”, sanoo Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen.

Kotipizza-ketju palkitsi Satu ja Sini Peltolan Vuoden Kotipizza-yrittäjinä viime vuonna. Ketju on palkinnut yrittäjäkaksikon aikaisemmin myös hyvästä myynnin kehityksestä.

Kotipizza-ketju palkitsi Satu ja Sini Peltolan sekä Sanna Salopaasin Suomen Franchising-yhdistyksen järjestämässä Franny Awards -tilaisuudessa Helsingissä tiistaina 22.9. Vuosittain järjestettävässä tapahtumassa franchisingyritykset palkitsevat ketjuyrittäjiään.

Lisätietoja:

Kotipizza-yrittäjä Satu Peltola, Kotipizza Hamina, 044 350 0085
Kotipizza-yrittäjä Sini Peltola, Kotipizza Hamina, 044 523 1287
Kotipizza-yrittäjä Sanna Salopaasi, Kotipizza Hamina, 0400 555710
Kotipizza Oyj, myyntipäällikkö Kimmo Rantamäki, puh. 0207 716 790

www.kotipizza.fi

Sanna Salopaasi, Satu Peltola ja Sini Peltola Franny Awards -tapahtumassa 2020.

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla on yli 280 ravintolaa. Niiden myynti tilikaudella 2019 oli 133,3 miljoonaa euroa. Kaikki Suomen Kotipizza-ravintolat ovat franchisingperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean, valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.

Kotipizza-ketju on osa Kotipizza Groupia, johon kuuluvat lisäksi artesaaniburgereita valmistava The Social Burger Joint Oy ja hankinta- ja logistiikkaorganisaatio Helsinki Foodstock Oy, joka toimittaa vastuulliset raaka-aineet konsernin ravintolaketjuille. Kotipizza Group on osa norjalaista Orkla-konsernia.