Wasaline Oy

Wasaline ja Wärtsilä tiivistävät yhteistyötä huoltohenkilöstön koulutuksessa

Wärtsilä ja Wasaline ovat sopineet yhteistyöstä, jossa Wärtsilän huoltoinsinöörit voivat suorittaa Wärtsilä NOx Spot Check -koulutukseen liittyvän käytännön osuuden Aurora Botnialla. Typen oksidien mittausta käsit-televä koulutus koostuu kahdesta osasta: teoriaosuudesta ja kenttäolosuhteissa suoritettavasta harjoittelus-ta.
Aurora Botnia.

”Uuden järjestelyn ansiosta koulutuksen käytännön osuus on nyt paljon helpompi järjestää. Insinöörit ja kouluttaja voivat nousta Vaasan ja Uumajan välillä päivittäin liikennöivään Aurora Botniaan aamulla ja palata illaksi kotiin. Suomessa sijaitsevan henkilöstön kouluttaminen paikallisesti on hyödyllistä sekä koulutettavien ajankäytön että Wärtsilän vastuullisuuspolitiikan kannalta, kertoo Senior Sales Manager Joakim Häggblom Wärtsilästä.

”Laivalla järjestettävät koulutukset ovat antoisia myös Wasalinen tekniselle henkilöstölle. Saamme koulutuspäivien aikana alan tuoreinta tietoa, jonka avulla varustamomme pysyy kestävän merenkulun kehittämisen eturintamassa nyt ja tulevaisuudessa, kertoo Wasalinen Technical Director Jonas Teir.

Ensimmäinen koulutus järjestettiin Aurora Botnialla 20.1.2023 ja seuraavia koulutuspäiviä suunnitellaan parhaillaan.

Peter Ståhlberg, Managing Director, Wasaline
peter.stahlberg@wasaline.com, +358 40 559 2353

Aurora Botnia.

Wasaline Oy
Laivanvarustajan katu 6
65170 Vaasa

Wasaline on maailman pohjoisin varustamo, joka kuljettaa päivittäin matkustajia ja rahtia Vaasan ja Uumajan välillä. Wasalinen uusi Aurora Botnia on maailman ympäristöystävällisin matkustaja-autolautta. Laivalle on myönnetty Avainlippu merkkinä korkeasta kotimaisuusasteesta. Lisätietoja: www.wasaline.com.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Wasaline Oy