Boco IP

Webinaarikutsu: Rautaisannos patenttiasiaa toimittajille

Immateriaalioikeudet nousevat jatkuvasti mediaan. Teemoista on haastava tehdä juttuja, jos alan käsitteet ovat vieraita tai ei tiedä, miten eri tietoja pystyy varmistamaan.
Patenttitoimisto Boco IP

Patenttitoimisto Boco IP järjestää toimittajille verkkokoulutuksen immateriaaliasioista. Koulutuksessa avataan liiketoiminnan suojauksen käsitteitä (patentit, tavaramerkit, mallioikeudet), kerrotaan alan toimijoista ja vinkataan, mistä voi löytää alaan liittyviä jutun aiheita.

Kouluttajana toimii Boco IP:n toimitusjohtaja Karri Leskinen. Osallistujat saavat kaiken esitysmateriaalin jälkikäteen.

Koulutus järjestetään keskiviikkona 18.11 klo 8.30-9.30.

Ohjelma:

1. Miksi innovaatioiden suojaaminen on tärkeää?

2. Mitä voi suojata ja miten?

3. Alan toimijat, joihin kannattaa verkottua.

4. Mistä voi löytää alaa koskevia jutunaiheita?

Koulutus järjestetään teamsissa. Ilmoittautuminen emaililla Bocon viestintään (Communications@bocoip.com).Teams-linkki lähetetään paluupostissa.

Karri Leskinen
karri.leskinen@bocoip.com

Viestintä ja markkinointi
Heidi Lautjärvi
heidi.lautjarvi@bocoip.com

Patenttitoimisto Boco IP

Boco IP
Itämerenkatu 5

09 6866840http://www.bocoip.com

Boco IP on aineettoman omaisuuden hallintaan erikoistunut patenttitoimisto. Toimimme kansainvälisesti ja palvelemme luottamuksellisesti ja joustavasti. Kattavat IPR-palvelut. Apua kansainvälistymiseen. Tukea liiketoimintaan. Patenttialan asiantuntija.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Boco IP