Whopper ja taco saman katon alla – Burger King ja Taco Bell löytyvät pian myös Espoon Finnoosta

Burger King ja Taco Bell -pikaruokaravintolaketjut lyövät hynttyyt yhteen ja löytyvät keväällä 2022 samasta osoitteesta Espoon Finnoosta. Uudessa ravintolassa näkyy myös ensimmäistä kertaa kokonaisuudessaan Burger Kingin uudistunut brändi-ilme. Erikoisuutena ravintolassa on autokaistapalvelu, jossa asiakas voi tehdä tilauksen molempien ravintoloiden tuotevalikoimasta ja tilaus tuodaan parkkiruudulle asti.

Uusi Espoon Finnoon ravintola tulee palvelemaan asiakkaita länsiväylän kupeessa laajoin aukioloajoin alkukeväästä 2022 lähtien. Ravintola on jo Espoon seitsemäs Burger King -ravintola, ja sijaintinsa ansiosta se toimii erinomaisesti välipysähdyksenä niitä päiviä varten, kun ruoanlaitolle ei löydy aikaa.

”Espoon Finnoon ravintolassa pääsee tutustumaan kokonaisuudessaan myös Burger Kingin uudistuneeseen brändi-ilmeeseen, joka on saanut inspiraationsa aidosta ja herkullisesta ruoasta.”, kertoo Burger Kingin Suomen ketjujohtaja Siru Kalpio.

Ravintolassa tulee olemaan yhteensä noin 100 asiakaspaikkaa, ja uudenlaisen autokaistapalvelun ansioista tilaus toimitetaan asiakkaan parkkiruudulle asti. Ravintoloiden sijaitessa samassa osoitteessa, asiakkaan on mahdollista tilata samanaikaisesti tuotteita molempien ravintoloiden valikoimasta.

Finnoon uusi ravintola pyrkii vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin laajalla tuotevalikoimalla ja asiakaskapasiteetilla, sekä tekemällä ruuan hakemisen matkan varrelta mahdollisimman helpoksi. Uuden konseptin mukaiseen Burger King -ravintolaan rekrytoidaan viiden vuoropäällikön ja noin 25 työntekijän palveluhenkinen ja innokas tiimi. Finnoon Kingijengin rekrytointi aloitetaan pian.

Siru Kalpio, ketjujohtaja,
Restel Fast Food Oy/ Burger King

BURGER KING

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.