Bauer Media Outdoor Suomi Oy-logo

Bauer Media Outdoor Suomi Oy

Bauer Media Outdoor Suomi (ent. Clear Channel) on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa Bauer Media Groupia. 
Me olemme a Platform for Brands ja a Platform for Good – autamme brändejä saavuttamaan mediatavoitteensa samalla, kun rakennamme vastuullisesti parempaa yhteiskuntaa. Uudistamme mainosverkostoamme ja toimintatapojamme sekä tarjoamme mainosrahoitteista sosiaalista infrastruktuuria, digitaalisia innovaatioita ja yhteiskuntaa hyödyttäviä aloitteita. Luomme brändeille vaikuttavuutta, yhteisöille arvoa ja kuormitamme vähemmän ympäristöämme.
 
Johtavana ulkomainosyhtiönä ja digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä tarjoamme valtakunnallisen ja vaikuttavan mainosverkoston – keskustojen näyttäviltä pinnoilta kauppakeskuksiin, päivittäistavaramyymälöihin, pääväylille ja Helsinki-Vantaan lentoasemalle.

Tiedotteen tyyppi
Näytä

Bauer Media Outdoor saavutti päästötavoitteen vuosia etuajassa19.8.2025 09:15:16 EEST | Tiedote

Bauer Media Outdoor Suomi (entinen Clear Channel Finland) on vähentänyt scope 1 ja 2 -päästöjään vuodesta 2022 peräti 96 % vuoden 2024 loppuun mennessä – kun vähennystavoite oli 90 % vuoteen 2030 mennessä. Science Based Targets Initiative (SBTi) hyväksyi yrityksen tieteeseen perustavana päästövähennystavoitteena 90 %:n leikkauksen oman toiminnan ja ostoenergian päästöihin vuoteen 2030 mennessä. Tämä toteutui jo kuusi vuotta etuajassa, kun vähennys vuoden 2022 tasosta on nyt 96 %.

Bikeep ja Bauer Media Outdoor tuovat maksuttomat lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille Cityconin kauppakeskuksiin6.6.2025 09:15:00 EEST | Tiedote

Citycon on ottanut käyttöön Suomen ensimmäiset Bikeep – lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille viidessä kauppakeskuksessaan: Lippulaiva, Iso Omena, Myyrmanni, Trio ja Koskikeskus. Yhteistyössä Bikeepin ja Bauer Media Outdoorin kanssa toteutettu hanke tuo kaupunkeihin konkreettista kestävän liikkumisen infrastruktuuria.

Pääkaupunkiseudun tuleva kaupunkipyöräjärjestelmä Inurba Mobilitylle ja Bauer Media Outdoorille16.5.2025 09:16:00 EEST | Tiedote

Inurba Mobility (KaupunkiPyörä Vantaa Oy) on voittanut yhdessä Bauer Media Outdoorin kanssa pääkaupunkiseudun kaupunkipyöräjärjestelmän kilpailutuksen. Inurba Mobility jatkaa järjestelmän operointia ja Bauer Media Outdoor huolehtii mainos- ja sponsorirahoituksesta. Uuden järjestelmän on tarkoitus käynnistyä aikaisintaan seuraavalle kaupunkipyöräkaudelle 2026.

Mainostajalle entistäkin tehokkaammat mahdollisuudet hyödyntää DOOH retail mediaa S-ryhmän myymälöissä16.4.2025 11:01:00 EEST | Tiedote

Store Digital -verkosto kasvaa vauhdilla ja kattaa pian koko Suomen. Tämän myötä SOK ja Bauer Media Outdoor Finland ovat sopineet tiiviistä yhteistyöstä osana laajempaa kehityssuunnitelmaa ja allekirjoittaneet valtakunnallisen yhteistyösopimuksen Store Digital -myymälämedian kehittämisestä ja yhteistyöstä S-ryhmän myymälöissä sisältäen Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet.

Tutkimus: Suomalaiset vaihtelevat ostopäätöshetkellä hyvin usein tutun ja uusien tuotemerkkien välillä9.9.2024 07:40:00 EEST | Tiedote

Tuoreen tutkimuksen1) mukaan päivittäistavarakaupassa valinnan hetkellä suomalaiset vaihtelevat hyvin usein eri tuotemerkkien välillä, joissain tuoteryhmissä korostuneen paljon, toisissa hieman vähemmän. Keskiarvoisesti lähes kaksi kolmasosaa (64 %) suomalaisista vaihtelee tuotemerkkiä tutun ja uuden merkin välillä. Tutkimus on ainutlaatuinen, sillä vastaavaa ei ole Bauer Media Outdoor Suomen eikä tutkimuksen toteuttaneen Norstatin tietojen mukaan tehty Suomessa tai ainakaan tuloksia ei ole kerrottu julkisuudessa. ”Päätarkoituksenamme oli selvittää tuoteryhmäkohtaisesti suomalaisen kuluttajan vaihteluhalukkuutta päivittäistavarakaupassa tuotemerkin osalta - valitaanko aina sama tuttu merkki vai vaihdellaanko tuotemerkkiä tutun ja uusien merkkien välillä. Tutkimuksessa tutkittiin kaiken kaikkiaan reilu 80 eri tuoteryhmää ”, kertoo Bauer Media Outdoor Suomen tutkimuspäällikkö Kristian Fagerström. Tutkimus on jatkoa viime vuonna Bauer Media Outdoor Suomen julkaisemalle tutkimukselle, joss

Bauer Media Outdoor Suomi (ent. Clear Channel) on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa Bauer Media Groupia. 
Me olemme a Platform for Brands ja a Platform for Good – autamme brändejä saavuttamaan mediatavoitteensa samalla, kun rakennamme vastuullisesti parempaa yhteiskuntaa. Uudistamme mainosverkostoamme ja toimintatapojamme sekä tarjoamme mainosrahoitteista sosiaalista infrastruktuuria, digitaalisia innovaatioita ja yhteiskuntaa hyödyttäviä aloitteita. Luomme brändeille vaikuttavuutta, yhteisöille arvoa ja kuormitamme vähemmän ympäristöämme.
 
Johtavana ulkomainosyhtiönä ja digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä tarjoamme valtakunnallisen ja vaikuttavan mainosverkoston – keskustojen näyttäviltä pinnoilta kauppakeskuksiin, päivittäistavaramyymälöihin, pääväylille ja Helsinki-Vantaan lentoasemalle.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye