100 prosenttia hyväksytyistä osallistujista valmistuu Aalto Executive MBA -ohjelmasta

Intensiivinen ja tavoitteellinen opiskelu on mahdollista yhdistää vaativiin työtehtäviin. Viimeisin todiste tästä on tänä syksynä valmistunut Aalto Executive MBA -ryhmä, josta kaikki osallistujat valmistuivat tavoiteajassa ja joista neljäsosa parhaimmin arvosanoin.

Suomen johtavasta liikkeenjohdon Executive MBA -ohjelmasta on jo pitkään valmistunut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki ohjelman osallistujat. Suurin osa myös valmistuu vajaan kahden vuoden tavoiteajassa.

- Avainasemassa on osallistujien toisilleen tarjoama verkosto. Tavoiteajassa suorittamisen mahdollistaa myös joustava, mutta strukturoitu ohjelmarakenne sekä Aalto EE:n tiimin tarjoama vahva tuki, kertoo liiketoimintajohtaja Hanna-Riikka Myllymäki Aalto University Executive Educationista (Aalto EE).

Valmistuminen edellyttää, että osallistuja suorittaa opintojensa aikana 90 ECTS-opintopistettä ja kaikki ohjelman pakolliset osiot. Aalto EMBA -ohjelmaan haetaan, ja ohjelmassa suoritetaan opinnot arvosanoin toisin kuin useimmissa akkreditoimattomissa koulutusohjelmissa. Aalto EE:n EMBA-ohjelma kuuluu Aalto kauppakorkeakoulun Triple Crown -akkreditointien piiriin. Nämä kolme yliopistomaailman arvostetuinta laatuleimaa on vain 0,5 prosentilla maailman yliopistoista. Aalto EMBA on myös rankingeissa maailman sadan parhaan joukossa.

Aalto Executive MBA -ohjelman sivut

Hanna-Riikka Myllymäki
Business Area Director, Degree Programs
hanna-riikka.myllymaki@aaltoee.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Yli 500 Microsoft Polku-ohjelman osallistujaa on valinnut Aalto EE:n20.12.2017 12:26Tiedote

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on yritysten tukena myös liiketoiminnan muutostilanteissa. Tästä esimerkkinä ovat johtavissa ja vaativissa asiantuntijatehtävissä toimineille irtisanotuille henkilöille suunnatut ammatillisen osaamisen ja johtamisen koulutusohjelmat. Microsoftin Polku-ohjelmassa Aalto EE on ollut palveluntarjoajana vuodesta 2015 lähtien. Yli viisisataa osallistujaa on jo valinnut Aalto EE:n ohjelman suorituspaikaksi.

Espoon kaupunki valitsi Aalto EE:n tukemaan strategista muutosta10.11.2017 07:00Tiedote

Espoon kaupunki on valinnut Aalto EE:n lippulaivaohjelman Aalto Executive MBA:n tukemaan kaupungin strategiasta eli Espoo-tarinasta lähtevää muutosta. Espoolle kokonaan räätälöity ohjelma kehittää ylimmän johdon strategista ajattelua ja ymmärrystä eri toimialojen ja organisaatioiden muutostarpeista sekä tukee heidän kasvuaan johtajina. Ohjelma täyttää Aalto EMBA:n tiukat akkreditointivaatimukset.

Kärkiryhmä liikkui globaalissa Executive MBA -vertailussa – Aalto EMBA puolusti paikkaansa sadan huipussa16.10.2017 08:17Tiedote

Aalto Executive MBA on Financial Times -sanomalehden (FT) globaalissa vertailussa tänäkin vuonna ainoa suomalainen ohjelma, joka lunasti paikkansa sadan parhaan joukossa. Kyseessä on maailman arvostetuin vuosittainen vertailu. Pohjoismaiden hopeasijalta Aalto EE:n ohjelma puolustaa vahvasti paikkaansa maailman sadan parhaan joukossa ollen eurooppalaisista toimijoista 35. ja koko vertailussa sijalla 78. Maailman noin 3 000 EMBA-ohjelmasta vain sata parasta huomioidaan.

Aalto EE tukee tunnettuja suomalaisia yrityksiä jalansijan vahvistamisessa Yhdysvaltain markkinoilla29.9.2017 09:11Tiedote

Johtajuusosaaminen, paikallinen markkinatuntemus sekä brändi- ja designosaaminen ovat kansainvälisille markkinoille tähtääville yrityksille elintärkeitä. Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) Design for Success -ohjelma tukee Yhdysvaltojen markkinoilla jalansijaansa kasvattavia yrityksiä ja vahvistaa jo siellä toimivien menestystä. Mukana ohjelmassa ovat tunnetut suomalaiset design- ja kuluttajabrändit Reima, Valio, Marimekko, Fazer sekä Kalevala Korun Lapponia.