100 prosenttia hyväksytyistä osallistujista valmistuu Aalto Executive MBA -ohjelmasta

Intensiivinen ja tavoitteellinen opiskelu on mahdollista yhdistää vaativiin työtehtäviin. Viimeisin todiste tästä on tänä syksynä valmistunut Aalto Executive MBA -ryhmä, josta kaikki osallistujat valmistuivat tavoiteajassa ja joista neljäsosa parhaimmin arvosanoin.

Suomen johtavasta liikkeenjohdon Executive MBA -ohjelmasta on jo pitkään valmistunut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki ohjelman osallistujat. Suurin osa myös valmistuu vajaan kahden vuoden tavoiteajassa.

- Avainasemassa on osallistujien toisilleen tarjoama verkosto. Tavoiteajassa suorittamisen mahdollistaa myös joustava, mutta strukturoitu ohjelmarakenne sekä Aalto EE:n tiimin tarjoama vahva tuki, kertoo liiketoimintajohtaja Hanna-Riikka Myllymäki Aalto University Executive Educationista (Aalto EE).

Valmistuminen edellyttää, että osallistuja suorittaa opintojensa aikana 90 ECTS-opintopistettä ja kaikki ohjelman pakolliset osiot. Aalto EMBA -ohjelmaan haetaan, ja ohjelmassa suoritetaan opinnot arvosanoin toisin kuin useimmissa akkreditoimattomissa koulutusohjelmissa. Aalto EE:n EMBA-ohjelma kuuluu Aalto kauppakorkeakoulun Triple Crown -akkreditointien piiriin. Nämä kolme yliopistomaailman arvostetuinta laatuleimaa on vain 0,5 prosentilla maailman yliopistoista. Aalto EMBA on myös rankingeissa maailman sadan parhaan joukossa.

Aalto Executive MBA -ohjelman sivut

Hanna-Riikka Myllymäki
Business Area Director, Degree Programs
hanna-riikka.myllymaki@aaltoee.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Espanjassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Liettuassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä, Vietnamissa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Seminaari: Ansaitse peleillä tuloksellisesti ja eettisesti – pelialan gurut saapuvat Helsinkiin6.9.2018 10:29Tiedote

Aalto University Developing Entrepreneurshipin (Aalto ENT) ja International Game Developers Association (IGDA) Finlandin järjestämä seminaari tuo Suomeen useita pelialan guruja kertomaan pelialan ansaintalogiikasta. Seminaarissa pelialan legendat John Romero, Maarten Noyons, Michail Katkoff ja Oscar Clark jakavat kokemuksiaan pelien tuloksellisista ja eettisistä ansaintamalleista.

Johtajia 14 eri maasta tapaa Aalto Executive Summitissa Otaniemessä23.8.2018 14:24Tiedote

Aalto Executive Summit on koonnut tällä viikolla johtajia 14 eri maasta Aalto-yliopiston Otaniemen kampukselle. Aalto EE järjestää tapahtuman nyt jo 11. kertaa. Tämän vuoden aihe on ajankohtainen; digitaalisen ajan visionäärinen johtajuus. Digitaalinen muutos vaikuttaaa työn tekemiseen, sekä siihen, miten liiketoimintaa johdetaan. Myös organisaatioiden rakenteet ovat muutoksen alla samoin kuin resurssien allokointi ja työvoiman rooli yleensä. Näiden aiheiden lisäksi, summitissa käsitellään strategiaa, tuloksellisuutta sekä johtamista, jotka kaikki ovat olennaisia tekijöitä yrityksen tulevaisuuden menestykselle.