100 prosenttia hyväksytyistä osallistujista valmistuu Aalto Executive MBA -ohjelmasta

Intensiivinen ja tavoitteellinen opiskelu on mahdollista yhdistää vaativiin työtehtäviin. Viimeisin todiste tästä on tänä syksynä valmistunut Aalto Executive MBA -ryhmä, josta kaikki osallistujat valmistuivat tavoiteajassa ja joista neljäsosa parhaimmin arvosanoin.

Suomen johtavasta liikkeenjohdon Executive MBA -ohjelmasta on jo pitkään valmistunut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki ohjelman osallistujat. Suurin osa myös valmistuu vajaan kahden vuoden tavoiteajassa.

- Avainasemassa on osallistujien toisilleen tarjoama verkosto. Tavoiteajassa suorittamisen mahdollistaa myös joustava, mutta strukturoitu ohjelmarakenne sekä Aalto EE:n tiimin tarjoama vahva tuki, kertoo liiketoimintajohtaja Hanna-Riikka Myllymäki Aalto University Executive Educationista (Aalto EE).

Valmistuminen edellyttää, että osallistuja suorittaa opintojensa aikana 90 ECTS-opintopistettä ja kaikki ohjelman pakolliset osiot. Aalto EMBA -ohjelmaan haetaan, ja ohjelmassa suoritetaan opinnot arvosanoin toisin kuin useimmissa akkreditoimattomissa koulutusohjelmissa. Aalto EE:n EMBA-ohjelma kuuluu Aalto kauppakorkeakoulun Triple Crown -akkreditointien piiriin. Nämä kolme yliopistomaailman arvostetuinta laatuleimaa on vain 0,5 prosentilla maailman yliopistoista. Aalto EMBA on myös rankingeissa maailman sadan parhaan joukossa.

Aalto Executive MBA -ohjelman sivut

Hanna-Riikka Myllymäki
Business Area Director, Degree Programs
hanna-riikka.myllymaki@aaltoee.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Aalto Executive MBA lanseerataan Kiinassa8.6.2018 10:52Tiedote

Aalto Executive MBA, Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) lippulaivaohjelma, lanseerataan Kiinassa vielä tämän vuoden aikana. Ohjelma aloitetaan Shanghaissa ja suunnitelmissa on toteuttaa ohjelma myös muissa Kiinan kaupungeissa lähitulevaisuudessa. Aalto EE:lle tämä on luonnollinen jatko läsnäolon vahvistamisessa Aasian markkinalla. Sen ensimmäinen Aasian EMBA-ohjelma järjestettiin vuonna 1995 Etelä-Koreassa ja Singaporen tytäryhtiöstä on johdettu Aasian toimintoja jo vuodesta 2000.

Aalto-yliopiston muotoilun opiskelijat valmistivat Aalto EE:lle ainutlaatuisen kokoelman keramiikkamaljakoita6.6.2018 14:43Tiedote

Taide on olennainen osa asiakas- ja työntekijäkokemusta Aalto EE:ssä (Aalto University Executive Education). Jo yli 200 taideteoksen kokoelmaan lisätään nyt myös 12 ainutlaatuista käsintehtyä keramiikkamaljakkoa. Maljakoiden suunnittelusta ja valmistuksesta vastasi kuusi Aalto-yliopiston Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun opiskelijaa. Euroopan johtava muotoilukoulu tunnetaan lahjakkaista suunnittelijoistaan ja huippuluokan opetushenkilökunnastaan. Keväällä 2017 Aalto-yliopisto sijoittui 13. sijalle taiteen ja suunnittelun maailmanlaajuisessa QS World University Ranking -tutkimuksessa.

Suomalaista osaamista maailman kärjessä – Aalto EE vahvisti asemiaan arvostetussa Financial Timesin vertailussa14.5.2018 08:02Tiedote

Alan kiristyvässä globaalissa kilpailussa Aalto University Executive Education (Aalto EE) on puolustanut hyvin paikkaansa ja onnistunut vahvistamaan asemaansa. Se paransi sijoitustaan maailman arvostetuimmassa Financial Times -vertailussa peräti seitsemällä sijalla viime vuodesta. Jo vuosia 50. parhaan joukkoon arvioitu Aalto EE on nyt 39. paras liikkeenjohdon valmentaja tuhansien instituutioiden joukossa ja vertailun ainut suomalainen toimija. Financial Times arvioi kokonaisuutena sekä avoimet että räätälöidyt ohjelmat.