DNA:n Lappeenrannan ja Imatran 4G LTE -verkot laajenivat merkittävästi

Kiinteän laajakaistan tasolle yltävät 4G LTE -nopeudet ovat Lappeenrannassa saatavilla keskustassa ja Armilassa, Harapaisessa, Huhtiniemessä, Hyrymäessä, Kourulassa, Kuusimäessä, Lepolassa, Pallossa, Parkkarilassa, Sammonlahdessa, Skinnarilassa, Tirilässä, Tyysterniemiessä ja Uus-Lavolassa. Lisäksi Nuijamaalle on tulossa vielä kesän kuluessa 4G LTE -kuuluvuutta.
Imatralla DNA:n 4G LTE -nopeudet palvelevat keskustan lisäksi Imatrankoskella, Itä-Siitolassa, Korvenkankaalla, Kuparissa, Linnakoskella, Linnasuolla, Mansikkalassa, Mehiläismäessä, Paajalassa, Pelkolassa, Pässiniemessä, Rautalassa, Saareksiinmäessä ja Sotkulammella.
Taajamiin on rakennettu yhtäjaksoisen tukiasemakannan muodostamia vahvoja kuuluvuusalueita, mikä mahdollistaa hyvät nopeudet sekä sisätiloissa että liikkeellä. Investoinnit 4G-verkkoon ja -palveluihin jatkuvat merkittävinä, sillä 4G LTE -verkon väestöpeittoalue kaksinkertaistuu tänä vuonna. Myös palveluiden kehitys on aktiivista: DNA tuotteisti ensimmäisenä suomalaisena operaattorina 4G LTE:n yritysverkkoon eli yritysten suljettuihin verkkoratkaisuihin.
– Verkolta paljon vaativat palvelut kuten yritysten ammattisovellukset toimivat 4G:n avulla sujuvasti myös mobiilisti. 4G LTE:stä on iloa ja hyötyä siis sekä yksityis- että yrityskäyttäjille, toteaa DNA:n myyntijohtaja Harry Sjögren.
Kannettavia tietokoneita, älypuhelimia ja tabletteja käytetään yhä enemmän ja monipuolisemmin sekä työskentelyyn että omaksi hyödyksi ja huviksi. Erityisesti 4G LTE -verkon liikennemääriä kasvattavat videot ja liikkuva kuva.
Lisätietoja:
DNA:n 4G-palvelusta: http://www.dna.fi/4G
myyntijohtaja Harry Sjögren, DNA Oy, puh. 044 721 2801, harry.sjogren@dna.fi
DNA:n viestintä: puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi
Yhteyshenkilöt
Viestintä palvelee median edustajia numerossa 044 044 8000.
Sähköpostia voit lähettää osoitteeseen viestinta@dna.fi tai etunimi.sukunimi@dna.fi.
Kuvat

Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj
Toimi näin, jos epäilet tietojesi vuotaneen käyttämäsi palvelun tietomurrossa – lähes jokaisen palvelun kohdalla riskejä18.6.2025 08:25:00 EEST | Tiedote
Nykyään voi olla vaikea itse vaikuttaa tietomurron uhriksi joutumiseen, sillä tietoja on niin monessa paikassa. DNA:n kuluttajaliiketoiminnan lisäarvopalveluista vastaava Heidi Havastila kertoo mitä asioita kannattaa tehdä, jos epäilee omien tietojensa vuotaneen palvelun tietomurron yhteydessä, miten voi yrittää tunnistaa epäluotettavat palvelut jo ennen tietojen luovuttamista, ja mitä kaikkea rikolliset varastetuilla tiedoilla pystyvät tekemään.
Here's what to do if you suspect your data has been leaked in a data breach – almost every service is at risk18.6.2025 08:25:00 EEST | Press release
These days, it can be difficult to protect yourself against becoming the victim of a data breach, as your data is held in so many places. Heidi Havastila, Head of Value Added Services at DNA Consumer Business, explains what to do if you suspect your personal data has been leaked in a security breach, how to try to identify untrustworthy services before you hand over your data, and what criminals can do with stolen data.
DNA tuo myyntiin reaaliaikaisen tekoälypohjaisen keskustelubotin17.6.2025 08:45:00 EEST | Tiedote
DNA tuo markkinoille uuden asiakaspalveluratkaisun, joka pystyy käymään reaaliaikaisesti keskusteluja asiakkaiden kanssa ajasta, paikasta ja käytetystä kielestä riippumatta. Ratkaisu hyödyntää Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisua ja Microsoft OpenAI -teknologioita. DNA:n yritysasiakkaat voivat hyödyntää tätä sujuvaa ja reaaliaikaista teknologiaa asiakaspalvelussaan.
DNA launches real-time AI-voicebot17.6.2025 08:45:00 EEST | Press release
DNA is introducing a new customer service solution that can engage in real-time conversations with customers, regardless of time, location, or language used. The solution leverages the Genesys Cloud customer service platform and Microsoft OpenAI technologies. DNA business customers can utilize this seamless and real-time technology in their customer service operations.
Asiantuntija listaa 7 vähemmän tunnettua kyberansaa – ”Moni osaa jo varoa huijausviestejä, mutta…”12.6.2025 08:55:00 EEST | Tiedote
Kyberrikolliset kehittävät jatkuvasti uusia, ovelampia tapoja huijata. Moni kansalainen on jo vuosien mittaan oppinut tunnistamaan helpostikin erilaiset huijausviestit ja -puhelut sekä esimerkiksi välttelemään julkisia WiFi-verkkoja. Samaan aikaan ympärillämme on entistä enemmän erikoisempia, mutta kasvavassa käytössä olevia kyberansoja, jotka on hyvä oppia välttämään. DNA:n asiantuntija kertoo vastaan tulleista tapauksista.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme