Heka-Haaga valitsi DNA Welho televisio- ja laajakaistapalvelut
Sopimus kattaa kaikki Heka-Haagan palvelemat 2158 huoneistoa Pohjois-Haagassa, Lassinlaaksossa ja Pitäjänmäellä. Palvelu aloitetaan suurimmassa osassa kohteita toukokuun aikana. Sopimuksen pituus on 2 vuotta ja se sisältää option kolmannesta vuodesta.
Huoneistoihin toimitetaan 2 Mb/s DNA Welho -taloyhtiölaajakaistaliittymä, johon asukkaat voivat halutessaan tilata huoneistokohtaisesti valitsemiaan lisänopeuksia aina 350 Mb/s nopeuteen asti. TV-kanavia DNA:n verkossa on tarjolla jo yli 160, joihin sisältyy myös Suomen laajin teräväpiirto- eli HDTV-kanavien valikoima.
– Kodeissa käytetään laajakaistaa yhä enemmän ja entistä monipuolisemmin. Myös teräväpiirtotelevisiot ovat yleistyneet, ja niihin toivotaan monipuolisia HDTV-ohjelmia. DNA:lla on ilo tuoda Heka-Haagan alueella asuville laajakaistayhteyksien lisäksi Suomen laajin tv-kanavatarjonta. Verkkomme kapasiteetti ja tehokkuus mahdollistavat myös tulossa olevien seuraavan sukupolven 4K-teräväpiirtolähetysten tarjoamisen kuluttajille, kertoo DNA:n kiinteistötuotemyynnistä vastaava myyntijohtaja Tiitus Ranta.
Suomalaiset käyttävät kotona yhä enemmän samanaikaisesti verkkoa hyödyntäviä laitteita, kuten älypuhelimia, tablet-laitteita ja tietokoneita, sekä uusia verkkopalveluita, joiden käyttökokemus on suoraan sidoksissa nettiyhteyden laatuun ja nopeuteen (kts. DNA:n tiedote aiheesta). DNA Welho -laajakaistapalvelu tarjoaa tällä hetkellä nopeutta aina 350 Mb/s saakka.
DNA:n uusi Taloyhtiöpalvelu starttasi
DNA avasi maaliskuussa uuden Taloyhtiöpalvelun, jonka tavoite on palvella taloyhtiöiden isännöitsijöitä ja päättäjiä ’yhden luukun’ ja yhden palvelunumeron periaatteella kaikkiin taloyhtiön sopimus- ja laskutusasioihin liittyen. Taloyhtiöpalvelu koordinoi myös kiinteistöjen kytkentään, kaapelitelevisio- sekä laajakaistapalveluiden käyttöönottoon liittyviä toimenpiteitä sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien osalta. Yksittäistä asuntoa koskevat kyselyt hoidetaan jatkossakin kuluttaja-asiakaspalvelussa.
DNA - Suomen suurin kaapelitelevisiotoimija
DNA ilmoitti maaliskuussa myös solmineensa YIT Rakennus Oy:n kanssa sopimuksen DNA Welho televisio- ja laajakaistapalveluiden toimittamisesta YIT:n uudistuotantokohteisiin pääkaupunkiseudulla sekä Lahden, Oulun, Kuopion, Turun ja Porin talousalueilla. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja yhtiön verkkoon on kytketty lähes 600 000 kotitaloutta. DNA tarjoaa Suomen laajimman kanavavalikoiman sekä kaapeli- että antenniverkossa.
Lisätietoja:
kiinteistötuotemyynnin myyntijohtaja Tiitus Ranta, DNA Oy, puh. 044 044 5045, tiitus.ranta@dna.fi
DNA:n viestintä: viestintäpäällikkö Riitta Luhtala, DNA Oy, puh. 044 044 1040, riitta.luhtala@dna.fi
toimitusjohtaja Liisa Syrjänen, Heka-Haaga Oy, puh. (09) 4777 4031, liisa.syrjanen@hekaoy.fi
DNA Oy on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yrityksille laadukkaita, viimeisintä teknologiaa hyödyntäviä puhe-, data- ja tv-palveluita. DNA:n viisi miljoonaa suomalaista tavoittava 3G-verkko laajenee edelleen, ja 4G-verkot ulottuvat koko ajan uusiin kaupunkeihin ja taajama-alueille. DNA:n liikevaihto vuonna 2012 oli 769 miljoonaa euroa ja liikevoitto 56 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli kolme miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon asiakkuutta. DNA ja WELHO ovat DNA Oy:lle rekisteröityjä tavaramerkkejä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi.
Tietoja julkaisijasta
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Tehtävämme yhteiskunnassa on yhdistää tärkeimmät. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat jo vuosien ajan olleet mobiilidatan käyttömäärissä maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,7 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työnantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2024 liikevaihtomme oli 1 100 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1 600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Facebookissa @DNA.fi, Instagramissa ja Threadsissa @dna_fi sekä LinkedInissä @DNA-Oyj.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj
Puhelimen katoamiseen kannattaa varautua jo ennakolta – tee ainakin nämä toimet uudelle puhelimelle27.6.2025 11:54:39 EEST | Tiedote
Välillä sattuu ja tapahtuu – puhelimille siis. Jos puhelin katoaa tai varastetaan, uuden laitteen saa tilalle, mutta sen sisältämien tietojen päätyminen vääriin käsiin voi aiheuttaa ongelmia. Onneksi tilanteeseen voi varautua ennakolta, jolloin vahingot jäävät pienemmiksi.
Be prepared in case your phone is lost – do at least these steps for your new phone27.6.2025 11:54:39 EEST | Press release
Accidents happen, and your phone is no exception. If a phone is lost or stolen, you can get a new replacement, but information stored in your phone ending up in the wrong hands can cause problems. Fortunately, you can take steps to minimise the damage caused by this in advance.
Toimi näin, jos epäilet tietojesi vuotaneen käyttämäsi palvelun tietomurrossa – lähes jokaisen palvelun kohdalla riskejä18.6.2025 08:25:00 EEST | Tiedote
Nykyään voi olla vaikea itse vaikuttaa tietomurron uhriksi joutumiseen, sillä tietoja on niin monessa paikassa. DNA:n kuluttajaliiketoiminnan lisäarvopalveluista vastaava Heidi Havastila kertoo mitä asioita kannattaa tehdä, jos epäilee omien tietojensa vuotaneen palvelun tietomurron yhteydessä, miten voi yrittää tunnistaa epäluotettavat palvelut jo ennen tietojen luovuttamista, ja mitä kaikkea rikolliset varastetuilla tiedoilla pystyvät tekemään.
Here's what to do if you suspect your data has been leaked in a data breach – almost every service is at risk18.6.2025 08:25:00 EEST | Press release
These days, it can be difficult to protect yourself against becoming the victim of a data breach, as your data is held in so many places. Heidi Havastila, Head of Value Added Services at DNA Consumer Business, explains what to do if you suspect your personal data has been leaked in a security breach, how to try to identify untrustworthy services before you hand over your data, and what criminals can do with stolen data.
DNA tuo myyntiin reaaliaikaisen tekoälypohjaisen keskustelubotin17.6.2025 08:45:00 EEST | Tiedote
DNA tuo markkinoille uuden asiakaspalveluratkaisun, joka pystyy käymään reaaliaikaisesti keskusteluja asiakkaiden kanssa ajasta, paikasta ja käytetystä kielestä riippumatta. Ratkaisu hyödyntää Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisua ja Microsoft OpenAI -teknologioita. DNA:n yritysasiakkaat voivat hyödyntää tätä sujuvaa ja reaaliaikaista teknologiaa asiakaspalvelussaan.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme