Reaaliaikainen HappyOrNot® palvelutasohälytys kertoo, kun asiakaspalvelussa on tsempattavaa

Palvelutasohälytyksen toiminta on yksinkertaista: kun kaupassa tai muissa asiakaspalvelun toimipisteessä hymiöllä annetun negatiivisen palautteen määrä ylittää ennalta määritellyn tason, HappyOrNot palvelu lähettää automaattisesti sähköpostiviestin asiakasyrityksen pääkäyttäjille.
“Palautehymiöillä annetaan hyvin herkästi palautetta, koska se on anonyymiä, nopeaa ja helppoa. Tieto kulkee langattomasti järjestelmäämme heti painalluksen jälkeen. Reaaliaikaiset palvelutasohälytykset varoittavat yritystä asiakastyytyväisyyden laskusta välittömästi, minkä ansiosta on parempi mahdollisuus tsempata heti ja palvella asiakkaitaan hyvin”, sanoo Heikki Väänänen, HappyOrNotin toimitusjohtaja.
HappyOrNotin asiakasyritykset ovat toivoneet nopeasti ja heti saatavilla olevaa tietoa, mikäli heidän yrityksissään ilmenee huonoa palvelua, jotta he välttäisivät asioiden kärjistyminen.
“Useat yritykset käyttävät jo palvelutasohälytystä, koska he ovat sitoutuneita omien asiakkaidensa tyytyväisyyteen ja hyvään palvelutasoon. Asiakkaamme haluavat korjata entistäkin nopeammin tyytyväisyystason laskun, joten kehitimme palveluumme ominaisuuden, jonka avulla se on mahdollista. Yritykset säästävät aikaa ja rahaa ja välttyvät huonolta maineelta, kun ne korjaavat asiakaspalvelun ongelmat heti niiden ilmaannuttua”, Väänänen kertoo.
Ennalta määritelty hälytyksen asetus perustuu kahteen asiaan: negatiivisten palautteiden prosentuaaliseen osuuteen palautteen määrästä ja millä aikavälillä niitä tulee. Molemmat kriteerit räätälöidään kullekin asiakasyritykselle sen tarpeen mukaan ja niitä voi myös helposti muuttaa HappyOrNotin helppokäyttöisessä raportointipalvelussa.
Parempaa asiakassuhteiden hallintaa
Asiakastyytyväisyystason laskusta saatu välitön tieto:
- mahdollistaa nopean reagoimisen ja korjaustoimenpiteiden tekemisen
- minimoi tyytymättömyyden mahdollisimman lyhyeksi ajaksi ja auttaa ylläpitämään parempaa palvelun tasoa
- auttaa kohdentamaan asiakaspalvelun resursseja oikein
HappyOrNot palvelutasohälytys on hyödyllinen kaikille yrityksille, joille asiakastyytyväisyys on tärkeä mittari ja joille pienetkin pudotukset asiakastyytyväisyyden tasossa ovat kriittisiä. Myös suuria asiakasmääriä lyhyessä ajassa palvelevat yritykset ja yritykset, joilla on tarve kohdentaa resursseja nopeasti tarpeen mukaan työpäivän aikana, hyötyvät palvelutasohälytyksistä.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Kirsti Laasio, markkinointijohtaja, HappyOrNot, 040 831 7658, kirsti.laasio@happy-or-not.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
HappyOrNot on kansainvälinen edelläkävijä asiakkaiden ja työntekijöiden tyytyväisyyden jatkuvassa mittaamisessa. Innovatiiviset palautehymiöt ja tulosten raportointipalvelut auttavat asiakkaitamme parantamaan asiakaskokemusta, ‐suhteita ja henkilöstön sitoutumista. Vuodesta 2009 lähtien olemme analysoineet tuloksia ja havainneet trendejä eri puolilla maailmaa, mikä hyödyttää asiakkaitamme esimerkiksi kaupan, liikennöinnin, palveluiden ja terveydenhuollon aloilla. Palvelemme yli 2500 asiakasta yli 90 maassa ja olemme raportoineet yli neljännesosa miljardia palautetta. Tutustu meihin! www.happy‐or‐not.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta HappyOrNot
HappyOrNot: Huippubrändien henkilöstötyytyväisyyttä mitataan 24/75.9.2016 08:54:47 EEST | Tiedote
Suomalaisen HappyOrNotin hymiölaitteet mittaavat useiden arvostettujen kansainvälisten yritysten työtyytyväisyyttä 24/7. Nike, Microsoft, DHL ja LinkedIn käyttävät HappyOrNotin hymiölaitteita henkilöstötyytyväisyyden jatkuvaan mittaamiseen eri puolilla maailmaa.
Olympiajoukkueella on mitatusti hyvä fiilis10.8.2016 09:50:00 EEST | Tiedote
Suomen olympiajoukkueella on Riossa hyvä fiilis, jota mitataan olympialaisten aikaan urheilijoiden olohuoneessa olevalla HappyOrNotin hymiölaitteella.
Kansainvälinen matkustajatutkimus: Keskiviikko on paras päivä lentää!6.6.2016 09:30:00 EEST | Tiedote
70 miljoonaa matkustajaa on antanut palautetta suomalaisen HappyOrNotin hymiölaitteiden avulla sadalla lentokentällä ympäri maailmaa vuosien 2013–2016 aikana. Asiakkaiden mielestä keskiviikko on viikon paras päivä lentomatkustamiseen, ja kokemuksen kannalta parasta olisi matkustaa aamuvarhaisella kello 5–8 aikaan.
Suomessa potilastyytyväisyys on maailman kärkeä2.5.2016 09:30:00 EEST | Tiedote
Asiakastyytyväisyyden mittaamisen edelläkävijä HappyOrNot on kerännyt miljoonia asiakaspalautteita terveydenhuoltopalveluista ympäri maailmaa. Sen tulosten mukaan terveydenhuollon potilastyytyväisyys Suomessa on maailman kärkeä. Myös muut Pohjoismaat menestyivät hyvin: viiden kärjessä on neljä Pohjoismaata.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme