Kotipizzan asiakaslehdestä hiilineutraalisti painettu erikoisnumero

Kotipizzan printtilehti täydentää ketjun asiakaslähtöisyyttä ja digitaalisten kanavien sisältöjä. Toukokuun lopussa ilmestyvä erikoisnumero on keskittynyt lapsille ja perheille suunnattuihin puuhatehtäviin. 8-sivuinen erikoisnumero annetaan mukaan verkkokaupan kautta tehtyihin kuljetustilauksiin niin kauan kuin lehtiä riittää kussakin ravintolassa.
Lehti on ensimmäistä kertaa painettu täysin hiilineutraalisti. Lehden tuotanto on laskettu sertifioidulla ClimateCalc® -menetelmällä. Lehti tullaan jatkossa aina painamaan hiilineutraalisti.
”Lehti on pieni kiitos asiakkaillemme, jotka ovat pysyneet meille uskollisina myös poikkeusaikana. Samalla se on kunnianosoitus yrittäjillemme ja heidän työntekijöilleen, joiden ansiosta ketju on pyörinyt täydellä teholla pelkkien noutojen ja kotiinkuljetusten varassa”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.
Quattro Stagioni -lehden erikoisnumero ilmestyy toukokuun lopulla ja on ravintoloissa viimeistään kesäkuun alussa. Lehteä ei voi lukea ravintolassa paikan päällä koronatilanteen vuoksi, vaan sen saa mukaan verkkokaupasta tehtyihin kuljetustilauksiin.
Kaksi vuotta sitten perustettu lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti sisältää muun muassa Kotipizza-yrittäjien ja ketjun työntekijöiden tarinoita sekä tietoa Kotipizzan uutuustuotteista, raaka-aineista ja vastuullisuustyöstä.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Antti Isokangas, Kotipizza Group
antti.isokangas@kotipizzagroup.com, 0207 716 716
Kuva- ja lehtitiedustelut:
communications@kotipizzagroup.com
Antti Isokangasviestintä- ja vastuullisuusjohtaja
Puh:040 511 3799antti.isokangas@kotipizzagroup.comKuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kotipizza
Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2019 lopussa yli 280 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2019 oli 133,3 miljoonaa euroa. Kaikki Suomen Kotipizza-ravintolat ovat franchisingtoimintaperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean sekä valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.
Kotipizza Group Oyj
Kotipizza Group on brändien koti, johon kuuluvat Pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza, artesaaniburgereita myyvä Social Burgerjoint ja vastuullista hankintaa toteuttava hankinta- ja logistiikkaoperaattori Foodstock. Kotipizza Groupin missio on parantaa maailmaa suupala kerrallaan. Vuodesta 2019 lähtien Kotipizza Group on ollut osa norjalaista monibrändiyhtiötä Orklaa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kotipizza Group Oy
Kotipizza vie suomalaista pizzakulttuuria maailman huipulle – pizzakonkari tuomariksi Las Vegasin pizzakisoihin4.4.2025 09:57:33 EEST | Tiedote
Kotipizzan pizzamestari sekä laatu ja tuoteturvallisuuspäällikkö Heikki Sikström kutsuttiin tuomariksi maailman suurimpiin pizzakilpailuihin, jotka järjestettiin maaliskuussa Las Vegasissa. Yli 800 osallistujaa keräävä Pizza International Challenge -kilpailu kokosi yhteen alan parhaimmat eri puolilta maailmaa. Sikström edusti Suomea paitsi tuomaristossa myös suomalaisen pizzakulttuurin lähettiläänä.
Ihmisläheiset johtajat löytyvät ravintola-alalta22.11.2024 15:59:44 EET | Tiedote
Ravintola-alan toimijat menestyivät gaalassa, jossa juhlittiin vaikuttavia esimerkkejä ihmisläheisestä johtajuudesta ja organisaatiokulttuurista. Jungle Juice Barin toimitusjohtaja Elli Holappa, McDonald’s-yrittäjä Johanna Junkkari ja Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Heidi Stirkkinen palkittiin Ihmisläheinen työelämä 2024 -gaalassa.
Kuluttajia ei kiinnosta vastuullinen pizza12.6.2024 11:11:40 EEST | Tiedote
Kotipizzan Ilmastolaskuri tuo verkkokauppaan kaikkien pizzojen ja ruokatuotteiden hiilijalanjäljen helposti saataville, mutta laskuria käytetään toistaiseksi hyvin vähän. Laskurin vähäinen käyttö viittaa siihen, että kuluttajat arvostavat tällä hetkellä enemmän herkullista ja laadukasta pizzaa.
Vuoden Kotipizza-yrittäjät pyörittävät Suomen suurinta Kotipizza-ravintolaa Rovaniemellä26.3.2024 14:49:53 EET | Tiedote
Kotipizza-ketju palkitsi franchiseyrittäjät Vesa ja Sirpa Säkkisen vuoden yrittäjinä Suomen Franchising-Yhdistyksen Franny Awards -tilaisuudessa. Yrittäjät palkittiin ansiokkaasta yrittäjäurastaan sekä erinomaisesta myynnin kasvusta.
Kotipizza Group mukana perustamassa uutta kasvipohjaisen ruoan Pro Vege -yhdistystä30.11.2023 12:58:23 EET | Uutinen
Kotipizza Group on mukana yhdentoista muun toimijan kanssa perustamassa uutta Pro Vege -yhdistystä. Uuden yhdistyksen tarkoituksena on edistää kasvipohjaisten tuotteiden kehitystä sekä kysynnän ja tarjonnan kasvua Suomessa. Yhdistyksessä toimii laaja joukko suomalaisia elintarvikealan yrityksiä, ruoka-alan toimijoita sekä päivittäistavaraketjuja.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme