Efecte

Saksalaistutkimus: Efectelle huippuarvosanat asiakastyytyväisyydessä ja kokonaiskustannuksessa

Jaa
Markkinatutkimusyhtiö Research in Action arvioi Efecten sijalle kuusi tutkimistaan 20:sta IT-palvelunhallinnan ratkaisutoimittajasta Saksan markkinalla. Suomalainen palvelunhallinnan ohjelmistoyhtiö sai toiseksi parhaat pisteet asiakastyytyväisyydestä ja ohjelmiston käytön kokonaiskustannuksesta.

Vastikään julkistettu tutkimus osoittaa oikeaksi Efecten valitseman tuotestrategian, jossa samaa joustavaa alustaa voidaan käyttää minkä tahansa palvelun hallintaan. 90 % tutkimuksen vastaajista uskoo, että IT-palvelunhallinnan periaatteita voidaan hyödyntää myös muissa liiketoiminnan prosesseissa (sivu 12). Vastaajien mukaan erityisesti henkilöstöhallinnon, taloushallinnon ja tietoturvan palveluissa voidaan hyödyntää samoja käytänteitä kuin IT-palvelunhallinnassa. Yli 40 % tutkituista keskisuurista yhtiöistä painottaa valinnassaan hyvää hinta/hyötysuhdetta (sivu 28), mistä syystä Efecte on näille erinomainen ratkaisutoimittaja. 

Tutkimuksesta 

Saksalainen tutkimusyhtiö Research in Action vertasi vuosittaisessa tutkimuksessaan 20:a IT- ja yrityspalveluiden hallinnan ohjelmistotoimittajaa. Lisäksi tutkimusraportti valottaa toimialan trendejä ja haasteita. Tutkimukseen haastateltiin 750:a budjettivastuullista IT-päättäjää joko puhelimitse tai verkossa. Haastateltavat arvioivat ratkaisutoimittajia kriteereillä liiketoimintastrategiasta toimitusprojekteihin. Mukana oli kysymyksiä visiosta, markkinoinnista, yhtiöiden vakaudesta ja toimituskyvystä, ratkaisutarjooman laajuudesta ja syvyydestä, markkina-asemasta, kasvusta ja asiakastyytyväisyydestä. 

Saksankielinen tutkimusraportti on ladattavissa tästä linkistä: http://bit.ly/2CrjJmj

Yhteyshenkilöt

Henriikka Åkerman
Markkinointi- ja strategiajohtaja
Efecte Oyj
henriikka.akerman@efecte.com
+358 50 5541639

Dr. Thomas Mendel
+49 160 99492223
tmendel@researchinaction.de

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Efecte

Merkittävä edistysaskel Efecten liiketoiminnalle Saksassa: asiakas- ja kumppanuussopimus Bechtle Hamburgin kanssa8.5.2019 13:00:00 EEST | Tiedote

Pilviohjelmistoyritys Efecte on voittanut Bechtle GmbH IT System House Hamburgin asiakkaakseen ja yhteistyökumppanikseen. Bechtle Hamburg käyttää Efecten palvelunhallintaratkaisua sisäisten prosessiensa digitoimiseen ja tarjoaa lisäksi Efecten palvelunhallinta-alustaa myös omille asiakkailleen. Molemmat yritykset odottavat innokkaasti yhteistyötä. "Bechtlen Enterprise Service Management (ESM) -osaamiskeskuksena neuvomme kollegoitamme Bechtle-verkostossa digitalisaatio- ja automaatiostrategioiden toteuttamisessa sekä palveluprosessien digitoinnissa – sekä sisäisesti että loppuasiakkaita koskien", toteaa Tobias Stender, Bechtle Hamburgin ESM-osaamiskeskuksen johtaja. "Olemme vakuuttuneita, että palvelunhallinta-alusta pystyy kattamaan suuren määrän erilaisia palveluprosesseja, sitä voidaan käyttää joustavasti, ja sen käyttöönotto voidaan tehdä hyvin lyhyessä ajassa." "Odotamme innolla yhteistyötä Bechtle Hamburgin kanssa. Yhdessä tuemme asiakkaita liiketoimintaprosessien digitoinnissa ja

Efecten IGA-ratkaisu nopeuttaa ja yksinkertaistaa käyttövaltuuspyyntöjen hallintaa2.4.2019 07:55:00 EEST | Tiedote

Efecte julkisti tänään uuden Identity Governance and Administration (IGA) -ratkaisun käyttövaltuuspyyntöjen automatisoituun ja säännöstenmukaiseen hallintaan nykyaikaisissa, ketterissä organisaatoissa. Ratkaisu on suunnattu erityisesti keskisuurille yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille, jotka haluavat nopeuttaa pääsyoikeuksiensa hallintaa ja mahdollistaa niihin liittyvien prosessien tehokkaan auditoinnin. Efecte IGA on pilvipohjainen ratkaisu, jonka avulla voidaan varmistaa, että oikeilla henkilöillä on oikeat käyttövaltuudet, oikeista syistä ja oikeaan aikaan. Lisäksi ratkaisu mahdollistaa valtuutusprosessien aukottoman seurannan. Pääsyoikeudet voivat liittyä mihin tahansa sovellukseen, palveluun, laitteeseen tai fyysisten tilojen kulkuoikeuksiin. "Käyttövaltuuksien hallinta ja niiden auditoitavuus ovat keskeisessä asemassa erityisesti silloin, jos työskennellään organisaation ulkopuolisten tahojen kanssa ja jos organisaatioon tulee tai sieltä lähtee paljon henkilöitä. Täst

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye