SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä palkkaa 14 traineeta tulevaisuuden liiketoimintoja rakentamaan

Jaa
S-ryhmän S-Trainee-valmennusohjelmaan rekrytoidaan 14 uutta traineeta ympäri Suomen. Paikkoja on auki eri liiketoimintoihin ja vaativiin asiantuntijatehtäviin. Haussa on nuoria talentteja tulevaisuuden avainpositioihin.
S-ryhmä hakee nuoria trainee-ohjelmaansa muutoksentekijöiksi.
S-ryhmä hakee nuoria trainee-ohjelmaansa muutoksentekijöiksi.

– Kauppa kansainvälistyy ja digitalisoituu voimakkaasti. Emme hae valmennusohjelmaamme harjoittelijoita, vaan traineita rakentamaan muutosta kanssamme, SOK:n henkilöstöjohtaja Susa Nikula kertoo.

Valmennusohjelman ydintä on teoreettisen opiskelun yhdistäminen käytännön työhön: trainee työskentelee S-ryhmän toimipaikoissa ja tukitoiminnoissa henkilökohtaisen kehittymissuunnitelman mukaisesti. Työsuhde on vakituinen ja tarjoaa traineelle tilaisuuden kasvaa kykyjensä mukaan tulevaisuudessa yhä vaativampiin esimies-, asiantuntija- ja johtotehtäviin.

– Näkisin juuri tässä ajassa, koronan keskellä, haun starttaamisen erityisen positiivisena signaalina ja pidän sitä tärkeämpänä kuin koskaan. Nuorten pitää voida luottaa tulevaisuuteen ja siihen, että maailma ei ole pysähtymässä, Susa Nikula lisää.

 

S-Trainee on ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneille tai pian valmistuville suunniteltu valmennusohjelma, joka kasvattaa tulevaisuuden kykyjä S-ryhmän johtopaikoille ja vaativiin asiantuntijatehtäviin. Haku S-Trainee 2021 -ohjelmaan on auki 15.3.-5.4.2021. Paikat ja tietoa hausta:

S-Trainee 2021 - S-ryhmä (s-ryhma.fi)

 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

S-ryhmän henkilöstötoiminnot, henkilöstöjohtaja Susa Nikula (SOK), puh. 044 992 9297

Kuvat

S-ryhmä hakee nuoria trainee-ohjelmaansa muutoksentekijöiksi.
S-ryhmä hakee nuoria trainee-ohjelmaansa muutoksentekijöiksi.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Maalaus korostuu suomalaisten remontointisuunnitelmissa – Prisma tuo myyntiin uudet sisustusmaalit suosituimmissa sävyissä9.9.2025 07:55:00 EEST | Tiedote

S-ryhmän asiakasomistajilleen toteuttama tuore kyselytutkimus valottaa suomalaisten remontointisuunnitelmia. Kyselyyn vastasi yli 1900 suomalaista, ja sen tulokset puhuvat selkeää kieltä: pienet kodin remontit kiinnostavat nyt enemmän kuin suuret investoinnit. Useimmiten remontointiaikeissa suunnataan maalikaupoille. Prisman valikoimaan saapuneet uudet sisustusmaalit tuovat kymmenen Suomen suosituinta sävyä helposti remontoijien saataville.

Kaupan toimenpiteillä selvä vaikutus – S-ryhmän ruokakaupoissa hillittiin muovikassien kysyntää8.9.2025 08:15:00 EEST | Tiedote

Osana kansallista muovikassisitoumusta sekä pitkäaikaista kampanjointia yhdessä muiden kaupan alan toimijoiden kanssa, S-ryhmän ruokakaupoissa (Prisma, S-market, Sale, Alepa) on tehty toimenpiteitä muovikassien määrän vähentämiseksi. Toukokuun alussa aloitetun uuden myymäläviestinnän sekä eri kassivaihtoehtoja koskeneen hintamuutoksen myötä yhä harvempi osti muovikassin tänä kesänä.

Kosmetiikan kemikaalikuorma huolettaa monia – 54 % suomalaisista valitsee yhä useammin luonnonkosmetiikan tuotteita28.8.2025 07:45:00 EEST | Tiedote

Statistan tilastojen mukaan luonnonmukaisen kosmetiikan markkinoiden ennustetaan kasvavan koko markkinaa nopeammin. Tämä näkyy yhä konkreettisemmin myös suomalaisten kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteiden hankinnoissa, joissa luonnonkosmetiikka on jatkuvasti vahvistanut asemaansa. Peräti 54 prosenttia Sokoksen teettämän kyselytutkimuksen vastaajista toteaa kasvattaneensa luonnonkosmetiikan käyttöä viime vuosina. Tärkeimmät syyt valita luonnonmukaisempia tuotteita perinteisempien kosmetiikkatuotteiden sijaan ovat kemikaalien välttäminen ja tuotteiden turvallisuus.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye