Kramp Oy

KRAMP investoi kasvuun Suomessa

Kramp on Euroopan johtava maatalouden varaosien ja tarvikkeiden toimittaja ja sillä on yli 70 vuoden kokemus alalta. Suomessa Kramp Oy jatkaa kasvuaan. Suomalaisia maatalousalan yrittäjiä palvelee kattava jälleenmyyjäverkosto ja lisäksi täyden palvelun Powered by Kramp -kauppiaita on ympäri Suomea jo yhdeksän.

Varsinais-Suomessa Paimiossa sijaitseva yhtiön oma logistiikkakeskus ja konttori työllistäää nykyisellään jo n. 30 henkeä. Logistiikkakeskuksen sijoittuminen Suomeen mahdollistaa tuotteiden nopean ja varman toimituksen suomalaisille maatalousalan ammattilaisille. Asiantuntevaa teknistä tukea oikeiden tuotteiden löytämiseksi tarjoaa Paimiossa suomen- ja ruotsinkielinen asiakaspalvelu tuoteasiantuntijoineen. Lisäksi verkkokauppa palvelee yritysasiakkaita 24/7.

Pohjoismaiden suurin Powered by Kramp -myymälä Joensuun Konekeskus juhlistaa 12-vuotissyntymäpäiväänsä ja 1-vuotispäiväänsä Powered by Kramp -kauppiaana keskiviikkona 5.4. jolloin myös Kramp Groepin johtoryhmä Hollannista vierailee myymälässä. Myymälässä on paikalla Krampin lisäksi muitakin edustajia, mm. Portwest-työvaatteet, Cartec-autonhoitotuotteet sekä Woikoski. Lisäksi myymälässä on paljon hyviä syntymäpäivätarjouksia, jotka ovat voimassa lauantaihin 8.4. saakka.

Kramp Oy
Muurassuontie 10
21530 Paimio

Tietoja Kramp Groepista

Kramp Groep on Euroopan johtava asiantuntija varaosien ja tarvikkeiden toimittajana maatalousalalla. Kramp on tärkeä kumppani asiakkailleen ja toimittajilleen. Yrityksen valikoimaan kuuluu yli 500 000 tuotetta verkossa, ja sillä on 11 jakelukeskusta ja 24 myyntikonttoria ympäri Eurooppaa. Kramp Groep on perustettu vuonna 1951, ja sen pääkonttori sijaitsee Varsseveldissä, Alankomaissa. Kramp Suomen logistiikkakeskus sijaitsee Paimiossa. Kramp. It’s that easy. Tutustu meihin osoitteessa www.kramp.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Kramp Oy

Alankomaiden suurlähettilään vierailu Kramp Suomen toimistolla3.1.2024 07:40:00 EET | Tiedote

Alankomaiden suurlähettiläs Govert Jan Bijl de Vroe vieraili Kramp Suomen konttorilla joulukuun puolessa välissä. Kramp on Euroopan johtava maataloustarvikkeiden ja varaosien toimittaja ja Suomen logistiikkakeskus sijaitsee Paimiossa. “Oli ilo saada suurlähettiläs vierailulle. Pääkonttorimme sijaitsee Hollannissa, joten meillä oli paljon keskusteltavaa”, sanoo Sami Jerkku, Kramp Suomen kaupallinen johtaja. ”Kävimme hyvän keskustelun teknologian kehitykseen, varaston optimointiin ja henkilöstön kehittämiseen liittyvistä aiheista.”