Hauskin kaupunkijuhannus vietetään Linnanmäellä!

Linnanmäellä keskikesän juhlaa vietetään yhdessä hauskaa pitäen ja huvitellen. Ikimuistoista kaupunkijuhannusta juhlitaan keskellä Helsinkiä yhdessä perheen ja ystävien kanssa!

Juhannuksena Linnanmäki kukkii kauneimmillaan, ja juhannuskoivut toivottavat huvittelijat tervetulleiksi juhlimaan jo heti Linnanmäen pääportilla. Vuoristoradan luona terva tuoksuu ja iloinen huvipuistomusiikki täyttää koko puiston. Panoraaman, Kingin ja Rinkelin kyydissä huvittelijat pääsevät nousemaan Helsingin kattojen ylle ja nauttimaan pääkaupunkiseudun kesäisistä maisemista.

Juhannuskahvit voi nauttia huvipuistossa ulkona auringonpaisteessa, samalla ihaillen puiston kauniita istutuksia. Tai ehkäpä ”kahvit” nautitaan tänä vuonna hieman eri muodossa – Kahvikuppikarusellin vinhassa vauhdissa. Linnanmäki on auki koko juhannuksen!

Juhannuksen vietto aloitetaan Linnanmäellä jo torstaina 22. kesäkuuta, kun huvipuistossa vietetään Rollen Päivää. Rollen Päivänä luvassa on tuplasti riemua, sillä tällöin Linnanmäen rannekkeita voi ostaa huvipuistosta kaksi yhden hinnalla. Rollen Päivän rannekkeet ovat voimassa vain torstaina 22.6. Rollen Päivän tarjousta ei voi hyödyntää ostamalla rannekkeita muualta kuin Linnanmäeltä, mutta toki rannekelahjakortit käyvät normaalisti myös tänä päivänä.

Juhannuksena kioskien ja kahviloiden runsaasta tarjonnasta löytyy jokaiselle suupielet hymyyn nostattavaa juhannusherkkua. Juhannuksena on aikaa olla yhdessä ja viettää kesän hauskinta päivää huvitellen.

- Juhannuksen huvipuistoiloittelu on ihana tapa viettää yhdessä ystävien ja perheen kanssa kaupunkijuhannusta ja kartuttaa muistoja, jotka säilyvät jopa sukupolvilta toisille, kertoo Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.

Paras ja sujuvin tapa päästä Linnanmäen porteilta suoraan huvilaitteiden pyörteisiin juhannusviikonloppuna, on ostaa rannekkeet ennakkoon S-ryhmän myyntipisteistä tai Linnanmäen verkkokaupasta. Iloisen huvipuistopäivän mutkaton ja sujuva saapuminen kannattaa myös varmistaa varaamalla verkkokaupasta paikka juuri haluamalleen huvipuistopäivälle.

Linnanmäen juhannusmuistio:

Torstai 22.6. Rollen Päivä

Huvipuisto on avoinna klo 11–21. Kaksi ranneketta yhden hinnalla huvipuistosta ostettuna. Erikoishintaiset rannekkeet ovat voimassa ainoastaan Rollen Päivänä. Suosittelemme varaamaan etukäteen paikan huvipuistopäivälle Linnanmäen verkkokaupasta.

Perjantai 23.6. juhannusaatto, lauantai 24.6. juhannuspäivä ja sunnuntai 25.6.

Huvipuisto on avoinna klo 11–21. Huvittelua laitteissa, suussa sulavaa hattaraa ja kaupungin suurimmat hodarit! Rolle-pelle ja kaveri, sekä muut huvipuistohahmot: Kingin ritari, Saga, Hattarainen ja Prinsessa ovat tavattavissa puistossa.