Lasten Päivän Säätiö / Linnanmäki

Linnanmäen hupimestarit juhlivat yhdessä päättynyttä huvikautta 2023 – aihetta juhlaan toi myös ehdokkuus Vuoden työnantajabrändiksi

Jaa

Linnanmäen hupimestarit juhlistivat yhdessä suurella joukolla päättynyttä huvikautta 2023. Päättäjäisjuhlassa palkittiin hupimestareita monin eri tavoin. Aihetta juhlaan toi myös se, että Linnanmäki on tänä vuonna ehdolla Vuoden työnantajabrändiksi.

Linnanmäellä työskentelee joka vuosi noin 650 kausityöntekijää ja noin 70 ympärivuotista työntekijää. Jokainen Linnanmäellä työskentelevä henkilö on mestari tuottamaan hupia, ja siksi Linnanmäen henkilökuntaa kutsutaankin hupimestareiksi. Huvikauden aikana hupimestarit hauskuuttavat huvipuistossa lähes miljoonaa asiakasta.   

Linnanmäen huvikauden 2023 päättäjäisjuhlissa hupimestareita palkittiin useassa eri kategoriassa. Palkintoja saivat mm. Vuoden hymysilmät, Vuoden vinkkisuut, Vuoden pelinenät, Vuoden turvakädet, Vuoden hupimestarit sekä Vuoden innostavat esihenkilöt.

Hupimestareita kiitetään ja palkitaan vuosittain myös monivuotisesta sitoutumisesta Linnanmäkeen. Tänä vuonna 48 hupimestaria sai viisivuotisen työurapinssin, kahdeksan palkittiin kymmenen vuoden työurasta, viisi hupimestaria sai tunnustuksen 20 vuoden työurasta, ja yksi hupimestari sai erityiskiitoksen huikeasta 45 vuoden työurastaan Linnanmäellä.

- Olen todella otettu siitä, miten sitoutuneita meidän hupimestarimme ovat sekä siitä, miten upean työpanoksen heistä jokainen on antanut tällä kaudella huvipuistossa. Jokainen hupimestareistamme tekee todella merkityksellistä työtä ilahduttamalla noin miljoonaa asiakasta huvikauden aikana, kiittää Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.  

Linnanmäki on myös tänä vuonna kolmen finalistin joukossa ehdolla Vuoden työnantajabrändiksi yhdessä Savonia-ammattikorkeakoulun ja OP Ryhmän kanssa.  

- Olemme todella otettuja päästyämme juuri näiden yritysten kanssa finalistien joukkoon ja siitä, että jatkuva panostuksemme hupimestareihimme välittyy, Adlivankin sanoo.  

Vuoden työnantajabrändi -palkinto annetaan työnantajalle, joka on systemaattisesti rakentanut suhdetta omaan kohderyhmäänsä ja tehnyt johdonmukaista, strategista brändityötä.   

Tuomariston perustelee Linnanmäen valintaa kolmen finalistin joukkoon seuraavasti:  

  • Mieleenpainuva ja näkyvä kattoteema ’hupimestarit’, joka näkyy kaikkialla sisäisesti sekä ulkoisesti.  
  • Hakijakokemus ja työntekijäkokemus kulkevat käsi kädessä.  
  • Yhteiskunnallinen vaikuttavuus nuorten työllistäjänä. Tekemisessä näkyy vastuunotto nuorista, työuransa alussa olevista työntekijöistä. Lisäksi Linnanmäellä on konsepti myös osatyökykyisten työllistämiseen.  

Vuoden työnantajabrändi -kategorian voittaja selviää Rekrygaalassa 2. marraskuuta.   

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Lasten Päivän Säätiö / Linnanmäki

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye