Battery Remix 22 ReDrop – suosikkijuoman paluu

Batteryn viime kesän todellinen menestysmaku Battery Remix 22 palaa lyhyeksi ajaksi suuren kysynnän vuoksi. Kesä-comeback alkoi Ruisrockista heinäkuussa ja tuotetta saa rajoitetun ajan kaupoista sen jälkeen.

Battery Remix 22:n maku ja design suunniteltiin yhdessä suomalaisen suosikkiartistin Isac Elliotin kanssa. Hedelmäinen energiajuoma yhdistää suomalaisille tuttuja makuja. Kehitystyö alkoi jo keväällä 2021 yhdessä Universal Musicin ja Isac Elliotin kanssa. Battery Remix 22 oli kausimakuna myynnissä kevään ja kesän 2022 ajan – ja nyt poikkeuksellisesti pikauusintana.

”Batteryn ja Isacin kanssa syntyi upea yhteys ja onnistuimme yhteistyössä suomalaisen brändin ja suomalaisen artistin kesken luomaan jotain todella uniikkia kuluttajille. Olemme saaneet poikkeuksellisen paljon positiivista palautetta Remix 22:sta ja moni kuluttaja oli todella harmissaan sen poistuttua myynnistä. Haluamme tällä uusintakierroksella kiittää kaikkia Battery-faneja”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen Sinebrychoffilta.

Isac Elliot on yksi maamme suosituimmista ja seuratuimmista artisteista, joka julkaisi ensimmäisen singlensä 10 vuotta sitten. Omaa musiikillista väyläänsä kulkeva artisti operoi tyylikkäästi popin ja räpin välimaastossa. Hän julkaisi aiemmin tänä vuonna ensimmäisen suomenkielisen albuminsa Kävi miten kävi, joka streamasi jo ennakkoon platinaa. Albumi nousi suoraan Suomen virallisen albumilistan ykköseksi, ja pysyi listakärjessä useamman viikon.

”Oon saanut viimeisen vuoden aikana melkein päivittäin kyselyitä, milloin Remix 22 tulee takaisin. Oon ollut tosi otettu Remix 22:n saamasta suuresta suosiosta ja siistiä tuoda se nyt Batteryn kanssa uudestaan takaisin”, Isac Elliot kertoo.

Kasvavaan energiajuomakategoriaan toivotaan uutuusmakuja* ja hedelmämaut jatkavat suosituimpina makuina.** Battery Remix 22:ssa yhdistyy kaksi makua kuten alkuperäisessä Battery Remixissä, joka jatkaa Batteryn vakiovalikoimassa. Kuten alkuperäinen Battery Remix, myös 22 on makeutettu sokerilla.

Battery Remix 22 ReDrop tuli myyntiin ensin Ruisrock-festivaaleilla 7.-9.7. ja on nyt saatavilla kaupoissa kautta maan. Juoma on pakattu 0,5 litran tölkkiin.

Batteryn valikoima on laajempi kuin koskaan, vaihtoehtoja tilapäiseen piristymiseen löytyy niin sokerittomista, mehupohjaisista kuin makean hedelmäisistä energiajuomista.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

Lähteet:
*Sinebrychoff Energy Drink Drivers Cambri MaxDiff 10 / 2020 Finland (N=602)
** Innova Database Energiajuomalanseerauksien maut 1-10/2021

Tuotetiedot:

Battery Remix 22 ReDrop
Hedelmänmakuinen energiajuoma

Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville. VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa.

Käyttösuositus enintään 3 tölkkiä päivässä.

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, happamuudensäätöaine (E330), aromi, päärynämehu tiivisteestä, kofeiini (320 mg/l), säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).

Energia per 100 ml: 220 kj/52 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Hiilihydraatit g/100 ml: 12,6
Sokeri g/100 ml: 12,1
Rasvaa g/100 ml: 0
Suolaa g/100 ml: 0,03

Niasiini mg/100 ml: 8
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,3
B12-vitamiini /100 ml: 1 mikrogramma
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) mg/100 ml: 2

Niasiini, B6, B12 ja pantoteenihappo auttavat vähentämään väsymystä ja uupumusta.

Sinebrychoffin viestintä heinäkuun aikana: Paula Suomi paula.suomi@sff.fi +358 9 294 991

sinebrychoff.fi — Twitter: Sinebrychoff - Facebook, YouTube & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi