AppleCare Sopimus sisältyy nyt POWER Turvaan

POWER Turva sisältää nyt myös AppleCare Sopimuksen – palvelua ja tukea suoraan Applelta, henkilöiltä, jotka tuntevat Applen tuotteet parhaiten.

Oslo, Norja – 24.11.2022 – POWER International AS, yksi Pohjoismaiden johtavista kodinelektroniikan jälleenmyyjistä, tarjoaa nyt asiakkailleen ainutlaatuisen tuotesuojauspalvelun, johon sisältyy AppleCare Sopimus. Näin Apple-asiakkaat saavat nopean pääsyn Apple-tukeen, huollon laitteelleen aidoilla Applen osilla ja sertifioidut korjaukset Apple Store -myymälöissä ja Applen valtuuttamissa huoltoliikkeissä. Asiakkaat saavat myös 50 Gt:a iCloud-tallennustilaa, pikavaihtopalvelun sekä akkutakuun nykyisten POWER Turvan etujen lisäksi.

POWER Turva AppleCare Sopimuksella on saatavilla iPhonelle, Macille, iPadille, Apple Watchille sekä AirPods.

– Meillä on ilo ilmoittaa, että POWER Turva tarjoaa nyt valikoiman uusia palveluita Apple-laitteille. Turva-palvelumme paranee entisestään AppleCare Sopimuksen ansiosta. Palveluun sisältyy myös Solid Insurance -vakuutus, joka kattaa vahingoista tai varkaudesta aiheutuvia kuluja, sanoo Monica Iren Fasting, POWER Internationalin Pohjoismaiden PR- ja viestintäpäällikkö.

Lisätietoja POWER Turva AppleCare-Sopimuksella osoitteesta www.power.fi/applecare.