Kouvolan Prismakeskuksen erikoisliikkeitä avautuu uusissa liiketiloissa

Kouvolan Prismakeskuksessa toimii monipuolinen valikoima eri alojen erikoisliikkeitä. Ensimmäiset liikkeet pääsevät muuttamaan uusiin myymälätiloihin Prisman kassalinjaston edustan kauppakäytävälle maanantaina 18.9.2023. KSO:n Emotion Kouvola ja Hiuspalvelu Prisma Kouvola avautuvat 28.9.2023.

Kouvolan Prismakeskuksen uudistustyöt ovat loppukesän ja alkusyksyn ajan painottuneet kauppakäytävän liiketiloihin. Prisman kassalinjaston eteen on rakentunut uusia toimitiloja Prismakeskuksen erikoisliikkeille. Ensimmäisenä uusiin tiloihin muuttavat Ajan-Kello, Parturi-kampaamo Priima, Silmäasema ja Veikkaus Pelaamo.

Emotion Kouvola uudistuu ja KSO Hiuspalvelu saa uuden toimipisteen

Emotion Kouvolan ja KSO Hiuspalvelu Prisma Kouvolan avajaisia vietetään torstaina 28.9.2023. Myymälä muuttaa ja on suljettu 18.–27.9.2023 välisen ajan.

Kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion Kouvola uudistuu ja yhteiseen liiketilaan avautuu uusi kuusipaikkainen KSO Hiuspalvelut -toimipiste. Emotion-myymälän pinta-ala ja valikoima laajenevat sekä myymälän palveluihin kuuluu jatkossa Studiopalvelut -konsepti, josta saa pikameikit, juhla- ja häämeikit, ripsien ja kulmien värjäykset sekä korvien rei’itykset. KSO Hiuspalvelu on koko perheen parturi-kampaamo, josta saa kattavat palvelut leikkauksista ja värjäyksistä hiusten rakennekäsittelyihin.

Kotkan Prismakeskuksen uudistuksen valmistelu etenee8.12.2023 08:53:48 EET | Tiedote

Kymen Seudun Osuuskauppa (KSO) suunnittelee Kotkan Prismakeskuksen uudistushanketta, joka tulee entisestään vahvistamaan Kotkan Sutelan vetovoimaista kaupallista aluetta. Projektin valmistelu on edennyt kauppakeskuksen erikoisliikkeiden tilojen suunnitteluun. Nyt kartoitetaan sekä nykyisten että uusien toimijoiden kiinnostusta moderneihin liiketiloihin Kotkan Prismakeskuksessa Sutelan erinomaisten liikenneyhteyksien ja suurten asiakasvirtojen äärellä. Tällä hetkellä kauppakeskuksen tiloissa toimii noin kymmenen liikettä vuokratiloissa sekä osuuskaupan omistama Ravintolamaailma. Lisätietoa aiheesta KSO:n verkkosivuilla.