Talouden asiantuntijaorganisaatio BDO jatkaa Kiekko-Espoo yhteisön tukemista

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista, joka tukee asiakkaidensa menestystä niin Suomessa kuin kansainvälisesti. ”People helping people achieve their dreams” -arvonsa mukaisesti BDO jatkaa Kiekko-Espoon tukemista ja matkaa kohti urheilijoiden unelmien saavuttamista - sekä junioritasolla että edustusjoukkueessa.

Toimitusjohtaja Taneli Mustosen mukaan BDO haluaa tukea Kiekko-Espoon toimintaa laajasti koko yhteisössä: ”Kiekko-Espoon tavoitteellinen tekeminen ja urheilullinen menestys ovat tehneet meihin vaikutuksen. Asiat tehdään vastuullisesti ja yhdessä koko Kiekko-Espoo yhteisön kanssa. Toimimme tällä kaudella paitsi Kiekko-Espoo miesten, myös U20, U15 ja U12 joukkueiden tukena. Toivotamme joukkueille hyvää kautta ja nähdään halleilla!”

Yhteistyö näkyy kauden aikana paitsi peliasuissa ja jäässä, myös yhteisten opiskelijatapahtumien kautta. Lisäksi joukkueen huoltajat valitsevat kuukausittain miesten joukkueesta pelaajan, joka parhaiten omalla toiminnallaan tukee joukkueensa menestystä. Kuukauden "taistelija" palkitaan tuote- tai elämyslahjakortilla.

Yhtenä maailman johtavana tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaationa BDO auttaa asiakkaitaan menestymään. Tuemme yrityksiä ja julkissektoria laadukkailla tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvonantopalveluilla Suomessa yli 300 asiantuntijamme voimin – kansainvälisesti meitä on yli 111 000 osaajaa 164 maassa.

Suunnitteilla IFRS-siirtymä? Hyvä valmistautuminen ja oikeat valinnat auttavat eteenpäin31.8.2023 10:45:00 EEST | Blogi