Uusia osakkaita BDO Oy:lle

KHT, JHT, aluejohtaja Minna Havia-Niemi, Senior Legal Counsel Heikki Mustonen, hanketarkastuspalveluiden johtaja Piia-Tuulia Rauhala, Head of IFRS and Sustainability Reporting Vesa Vuorinen ja henkilöstöjohtaja Heidi Pietilä on kutsuttu BDO Oy:n osakkaiksi 1.3.2024 alkaen.

• Minna Havia-Niemi on työskennellyt BDO:lla KHT, JHT -tilintarkastajana noin 8 vuotta ja toimii myös Pirkanmaa-Hämeen aluejohtajana.
  • Heikki Mustonen on aloittanut BDO:lla vuonna 2018 ja toimii nykyään lakitiimimme vetäjänä. Hänen erityisosaamistaan ovat julkissektorin oikeudelliset asiat, kuten valtiontuki- ja hankintaoikeudelliset kysymykset. Heikki on vahvasti mukana myös julkissektorin rakennejärjestelyihin liittyvissä toimeksiannoissa muiden liiketoiminta-alueidemme kanssa.
  • Heidi Pietilä on työskennellyt BDO:lla vuodesta 2019. Hän toimii henkilöstöjohtajana sekä johtoryhmämme jäsenenä.
  • Piia-Tuulia Rauhala on työskennellyt BDO:lla vuodesta 2020 ja toimii hanketarkastuspalveluidemme johtajana. Hänellä on pitkä kokemus erilaisten avustusten tarkastuksista, lakisääteisestä tilintarkastuksesta sekä sisäisestä tarkastuksesta.
  • Vesa Vuorinen on aloittanut BDO:lla vuonna 2020 ja toimii IFRS and Sustainability Reporting -palveluidemme vetäjänä. Hän on kiinnostunut etenkin vaikeiden substanssiasioiden ratkomisesta sekä liiketoiminnan kehittämisestä. Vesan erityisosaamista ovat IFRS- ja CSRD-raportointi.

”Toivotamme uudet osakkaamme lämpimästi tervetulleiksi! Uusien osakkaiden valinnassa olemme korostaneet People helping people -arvomme näkymistä jokapäiväisessä toiminnassamme. Tämä näkyy esimerkiksi yhteistyökykyisyytenä ja haluna auttaa asiakkaitamme ja toinen toisiamme. Uusilla osakkailla on lisäksi sekä halua että potentiaalia kehittyä ja kehittää BDO:ta”, kertoo BDO Oy:n hallituksen puheenjohtaja Tiina Lind.

BDO on kasvanut viime vuosina voimakkaasti ja palvelee asiakkaitaan Suomessa jo lähes 400 asiantuntijan voimin. Yhteistyö kansainvälisen BDO-verkoston, erityisesti muiden pohjoismaiden, kanssa on tiivistä.

”Osakkailtamme vaaditaan rautaisen substanssiosaamisen lisäksi aitoa intoa ja valmiuksia kehittyä asiantuntijana ja johtajana jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Osakkaamme ovat avainasemassa asiakkaidemme tarpeiden tunnistamisessa sekä ratkaisujemme kehittämisessä, jotta voimme tarjota parasta mahdollista palvelua nyt ja tulevaisuudessa”, Lind jatkaa.

Uusien nimitysten myötä BDO:lla on nyt 38 osakasta, jotka kaikki ovat aktiivisesti mukana päivittäisessä toiminnassamme.

Tietoa yrityksestä

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Autamme asiakkaitamme menestymään, kehittymään ja toimimaan vastuullisesti.

Tuemme sekä yrityksiä että julkissektoria laadukkailla tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvonantopalveluilla. Toimimme paikallisesti kaikkialla Suomessa sekä kansainvälisesti 166 maassa yli 116 000 asiantuntijamme voimin.

BDO Suomen liikevaihto oli 2023 päättyneellä tilikaudella 39,3 miljoonaa euroa, kasvaen edelliseen tilikauteen verrattuna yli 10 prosenttia. Koko verkostomme liikevaihto kasvoi 13 miljardiin euroon.

Suunnitteilla IFRS-siirtymä? Hyvä valmistautuminen ja oikeat valinnat auttavat eteenpäin31.8.2023 10:45:00 EEST | Blogi