Voodoo People Oy

MiksiTarvitsenCoachin.fi avaa ovet henkilökohtaisen valmennuksen maailmaan

Vastikään päivänvalon nähnyt tietosivusto MiksiTarvitsenCoachin.fi esittelee toistakymmentä käytännön tapaa, joiden avulla yksilövalmentaja voi auttaa asiakasta saavuttamaan henkilökohtaisia ja ammatillisia tavoitteitaan. Yksilöllisyyden lisäksi sivu korostaa valmennusilmiön merkitystä yhteisöille ja koko yhteiskunnalle.

MiksiTarvitsenCoachin.fi
Verkkosivuston logo

Valmennus, tunnetaan myös nimellä coaching, on ohjausmuoto, jossa valmentaja (coach) tukee ja auttaa asiakasta (coachattava) kirkastamaan ja saavuttamaan henkilökohtaisia tai ammatillisia tavoitteitaan.

Coaching eroaa muista ohjausmuodoista, kuten työnohjauksesta, mentoroinnista, konsultoinnista ja terapiasta, muodostaen oman erillisen menettelytavan. Siinä missä esim. terapiassa tarkastellaan menneisyyden tapahtumia, coachingissa fokus asetetaan tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

Jo yli kymmenen vuotta sitten YLE:n artikkeli kertoi yhä useamman suomalaisen kääntyvän elämäntaidon valmennuksen puoleen parantaakseen elämänlaatuaan ja hallitakseen stressiä.

Coachingin vaikuttavuus on tunnustettu 1, 2, ja alalla toimii useita yhdistyksiä ja organisaatioita, jotka edistävät coachingin ammattimaisuutta ja eettisyyttä.

Yksil%F6valmentaja%20Mike%20One%20Dollar
MiksiTarvitsenCoachin.fi -verkkosivuston perustaja, menestysvalmentaja Mike One Dollar Mike One Dollar

MiksiTarvitsenCoachin.fi

Uusi tietosivusto MiksiTarvitsenCoachin.fi sisältää kattavan paketin syitä, miksi valmennus on arvokasta, ja kuinka se toimii voimana henkilökohtaiselle kasvulle, itsetuntemukselle, mielenterveydelle ja yleiselle hyvinvoinnille.

"Rakensin tämän sivuston, koska koen henkilökohtaisen valmennuksen roolin tärkeänä. Kokemusteni mukaan monet tapaamani ihmiset eivät vielä ole oivaltaneet yksilövalmennuksen todellista merkitystä", yksilövalmentaja Mike One Dollar kommentoi.

Sivuston yli 15 yksilövalmennuksen tapoihin ja tekniikoihin pureutuvan tietoiskuvideon voimin käy selväksi, miksi valmennus on niin arvokasta, miten se toimii käytännössä, ja kuinka se voi auttaa tavallisia ihmisiä ylittämään esteitä, voittamaan haasteita ja saavuttamaan henkilökohtaisia tai liiketoiminnalisia tavoitteita.

Menestysvalmentaja%20Mike%20One%20Dollarin%20tietosivusto
MiksiTarvitsenCoachin.fi -sivuston logo

Myös yhteiskunnallista merkitystä

Vaikka valmennus onkin ensisijaisesti yksilöllinen kokemus, sen vaikutukset säteilevät paljon laajemmalle – yksilön kapasiteettia ja hyvinvointia nostamalla coachingin vaikutukset ulottuvat koko yhteiskuntaan.

"Näkemykseni on, että yksilöiden kasvaessa yhteisöt kukoistavat. Valmennuksen edut eivät rajoitu vain yksilöihin; ne voivat muokata yrityskulttuureita, parantaa työympäristöjä ja vahvistaa yhteiskuntaa. MiksiTarvitsenCoachin.fi -sivusto on omistettu näiden vaikutusten edistämiselle ja yleisen tietoisuuden lisäämiselle valmennuksen elämää ja maailmaa muuttavasta voimasta", sivuston perustaja Mike kommentoi.

Coachingia voidaan toteuttaa monilla eri elämänalueilla ja se voidaan kohdentaa erilaisiin tarpeisiin. Esimerkkejä coachingin lajeista ovat life coaching (elämäntaidonvalmennus), business coaching, johdon coaching, uracoaching, urheilucoaching, tiimicoaching ja valmentava johtaminen.

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.
Esimerkki: Valmentaja laittaa ajattelemaan kysymyksillä – Miksi tarvitsen coachin?

MiksiTarvitsenCoachin.fi konkretisoi myyttistä aihetta

Sivustolta löydät näkökulmaa ja ymmärrystä siitä, kuinka henkilökohtainen valmentaja voi olla juuri se etsimäsi elämääsi rikastuttava voimavara.

"Jos olet kiinnostunut oppimaan lisää coachingista ja sen tarjoamista mahdollisuuksista, kannattaa ehdottomasti tutustua MiksiTarvitsenCoachin.fi -sivuston sisältöön. Täältä löydät kattavasti tietoa coachingin eri hyödyistä ja siitä, miten henkilökohtainen valmennus voi auttaa juuri sinua tai organisaatiotasi kehittymään", Mike tähdentää.

Olitpa sitten etsimässä henkilökohtaista valmentajaa tai janoat tietää enemmän valmennuksen hyödyistä, MiksiTarvitsenCoachin.fi on perustettu sinua varten. Liity mukaan matkalle ja suuntaa kurssi kohti voimaantumista, kasvua ja positiivista muutosta.

Artikkelissa käsitelty verkkosivusto löytyy osoitteesta https://miksitarvitsencoachin.fi.

Yhteydenotot sivustoon liittyen (esim. jos haluat itsesi valmentajalistaukseen)
Mike One Dollar
mike@miksitarvitsencoachin.fi

Lähteet

1. Erik De Haan, Viktor O. Nilsson: “What Can We Know About The Effectiveness Of Coaching? A Meta-Analysis Based Only On Randomized Controlled Trials”, Academy of Management Learning & Education, 2023 🔗
  2. Anthony M Grant: “The impact of life coaching on goal attainment, metacognition and mental health”, Social Behavior and Personality An International Journal, 2023 🔗

Menestysvalmentaja Mike One Dollarin tietosivusto
MiksiTarvitsenCoachin.fi -sivuston logo
Yksilövalmentaja Mike One Dollar

Menestysvalmentaja Mike One Dollar

"Menestyksen avainten löytäminen on verrattain helppoa, mutta niiden soveltaminen henkilökohtaisen elämäsi yksityiskohtiin on haastavaa. Yksilövalmentajan oikeanlaisen tuen ja ohjauksen avulla pystyt ottamaan käyttöösi täyden kyvykkyytesi ja saavutat menestystä, joka ulkopuolisten silmissä näyttäytyy ihmeenä.” -Mike One Dollar

Miksi kannattaa hankkia henkilökohtainen valmentaja?

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Voodoo People Oy

Atomic Berries yllättää – Aikuisviihdetähti Susan Silver vierailee turkulaisyhtyeen uudella musiikkivideolla!13.10.2023 13:00:00 EEST | Uutinen

Suomen musiikkimaailma on tunnettu yllättävistä ja rohkeista käänteistä, mutta harvoin olemme nähneet mitään yhtä puhuttelevaa kuin Atomic Berriesin ja Susan Silverin tuore yhteistyö. Kun Turun sydämestä ponnistava eurodance-yhtye kohtaa erotiikan kuningattaren, lopputulos on enemmän kuin osiensa summa. Video julkaistaan perjantaina 13.10.2023 klo 13.13.