Uusi Lenovo ThinkPad X1 Fold nyt saatavilla Suomessa

Lenovon uusi ThinkPad™ X1 Fold (1) tulee tänään saataville maailmanlaajuisesti. Se on suunniteltu tarjoamaan täyttä pc-suorituskykyä suurella kokoontaitettavalla 16,3-tuumaisella näytöllä ja säilyttämään samalla kokoon taittuvan rungon tarjoama erinomainen kannettavuus.

ThinkPad X1 Fold julkistettiin viime vuoden syyskuussa ja on sittemmin käynyt läpi kattavan tosielämän käyttäjätestauksen, jonka tuloksena on tehty useita lisäparannuksia, jotka kehittivät entisestään käyttökokemusta.

Parannuksia ovat muun muassa audio- ja videotoimintojen tarkistukset, saumattomampi tilojen vaihtaminen ja TrackPointin käytettävyyden parantaminen. Yhtenäisempi Computer Vision2 -toiminto Intel®:n tekoälyavusteisen Visual Sensing Controller -ohjaimen avulla takaa tunnistamisen ja automaattisen lukituksen, mikä parantaa tietoturvaa ja virranhallintaa.

Testausprosessin ansiosta Lenovo pystyi tekemään myös hienovaraisia kosmeettisia muutoksia Mil-Spec-testatun kestävyyden parantamiseksi entisestään. Lisätietoja prosessista ja parannuksista saat Lenovon Commercial -tuoteperheen johtajan Jerry Paradisen blogikirjoituksesta.

ThinkPad X1 Foldissa on 16,3-tuumainen OLED-näyttö, jonka resoluutio on 2560x2024, ja siinä on jopa 32 Gt LPDDR5- ja jopa 1 TtB SSD-tallennustilaa, ja se toimitetaan 100-prosenttisesti muovittomassa pakkauksessa3. X1 Foldissa on Intelin prosessori, joka säätää virrankulutusta dynaamisesti, ja siihen on esiasennettu Windows 11. Yhdessä Wi-Fi 6E:n ja valinnaisen 5g:n kanssa ThinkPad X1 Fold on tehokas ja monipuolinen kannettava tietokone, jota voi käyttää mukavasti töissä sekä kotona.

ThinkPad X1 Fold on nyt ostettavissa Suomessa: https://www.lenovo.com/fi/fi/pc/

1 Prices may not include tax and do not include shipping or options and are subject to change without notice; additional terms and conditions apply. Reseller prices may vary. On-shelf dates and color options may vary by geography and products may only be available in select markets. All offers subject to availability. Lenovo reserves the right to alter product offerings, features and specifications at any time without notice.

2 Requires RGB-IR camera with Intel VSC option
3 Plastic-free packaging for the ThinkPad X1 Fold consists of fiber-based packaging including paper box, envelope and cushion, cable tie, and paper bag.

LENOVO and THINKPAD are trademarks of Lenovo. INTEL, INTEL CORE, the Intel logo, and other Intel marks are trademarks of Intel Corporation or its subsidiaries. Wi-Fi is a trademark of Wi-Fi Alliance. All other trademarks are the property of their respective owners.  ©2023, Lenovo Group Limited.

Tietoja Lenovosta