Lenovo loi yhdessä nousevien suunnittelijoiden kanssa Lenovo Tab Wear Collection -prototyyppimalliston

Lenovo esittelee teknologian ja muodin yhdistävän kollaboraationsa RANRAnKit Wan Studiosin ja Maiumin kanssa. Mallistossa tabletit sulautuvat konseptuaalisiin katuvaatteisiin.

Kukin suunnittelija sai mahdollisuuden luoda ainutlaatuisia vaatteita, joissa heidän luovuutensa ja yksilöllinen tyylinsä olivat keskiössä. Erilaisten taustojen ja näkemysten ansiosta suunnittelijat loivat katumuotia, joka edustaa muodin, teknologian ja kodin ulkopuolella tapahtuvan käytön lisääntyvän tarpeen yhdistämistä.

Lontoossa ja Reykjavikissa toimiva suunnitteluryhmä RANRA suunnitteli melua ja valoa vähentävän anorakin, jossa on eristetty huppu. Anorakin etupuolella on erityisesti suunniteltu tasku, jossa on mukana valjaat, jotta tablettia voi helposti säilyttää tai tukea tien päällä.

Hongkongilainen miestenvaatemerkki Kit Wan Studios loi modulaarisen exoskeleton-rakenteen, jonka avulla teknologia voidaan sisällyttää saumattomasti vaatteisiin.

Amsterdamilainen Maium keskittyy muodikkaisiin, toimiviin ja säänkestäviin vaatteisiin. Merkki suunnitteli takin, joka voidaan myös muuntaa puhallettavaksi riippumatoksi tai piknikpeitteeksi, joka sopii täydellisesti ulkoilijoille.

"Teknologia ja muoti kehittyvät jatkuvasti, innovoivat ja mukautuvat muuttuvaan yhteiskuntaamme", sanoo Emily Ketchen, Lenovon Intelligent Devices Groupin ja kansainvälisten markkinoiden varatoimitusjohtaja ja Chief Marketing Officer.

"Kun teknologia kietoutuu yhä tiiviimmin jokapäiväiseen elämäämme, meidän on vastattava ihmisten muuttuviin tarpeisiin. Lenovo Tab Wear -mallisto on luova esimerkki siitä, miten teknologia voidaan integroida saumattomasti muotiin."

Lisätietoja ja koko mallisto on nähtävissä osoitteessa www.lenovotabwear.com

Tietoa Lenovosta