Hobbyhall.fi juhlistaa Singles’ Day -viikonloppua huippudiileillä

Hobbyhall.fi  juhlistaa Singles’ Day -kampanjaa koko viikonlopun ajan huippudiileillä. Singles’ Day on jatkoa E-Monday -kampanjalle, jota vietettiin 6.11. Hobbyhall.fi:n marraskuun kampanjat huipentuvat Black Friday -myyntiin.

Asiakkaat ostavat joululahjoja hyvissä ajoin ja hyödyntävät marraskuun kampanjoita. Tämä suuntaus oli havaittavissa sekä Singles' Daynä vuosi sitten, että E-Monday -päivänä muutama päivä sitten.

E-Monday on lähtöisin Virosta ja sitä vietetään maaliskuun, toukokuun, syyskuun ja marraskuun ensimmäisenä maanantaina, jolloin verkkokaupoista löytää huimia kampanjahintoja.

Hobbyhall.fi-verkkokaupan myynti kasvoi E-Mondayna 60% verrattuna muihin marraskuun alun päiviin. Suosituimpia tuotteita olivat erilaiset LEGO®-rakennussarjat, naisten hajuvedet, pussilakanasetit ja keittiövälineet.

Viime vuoden Singles’ Day -kampanjan suosituimpia tuotteita olivat lelut, pelikonsolit, älykellot ja hajuvedet. Kyseiset tuotteet ovat suosittuja joululahjoja ja niiden tuoteryhmät saivat eniten katseluita viime vuoden Singles’ Day -kampanjan aikana.

Vuonna 2022 Hobbyhall.fi:n myynti Singles' Day -päivänä oli yli kaksi kertaa suurempi kuin tavallisina marraskuun arkipäivinä. Kasvua odotetaan jälleen tänä viikonloppuna, kun Hobbyhall.fi tarjoaa asiakkailleen huippudiilejä kampanjan kunniaksi.

Singles’ Day -päivän viettäminen 11.11. on Suomessa melko uusi perinne, joka on alun perin lähtöisin Kiinasta.

"Odotamme toista suurta ostosaaltoa marraskuun lopussa, jolloin järjestämme vuoden suurimman kampanjan, Black Friday -myynnin, johon osallistuu joka vuosi yhä enemmän myös Marketplace-myyjiä", kertoo Kristina Liškauskaitė, Head of Sales of PHH Group.

Hobbyhall.fi

Hobby Hall -brändi on suomalaisille tuttu jo vuodesta 1962. Hobby Hall aloitti kuntolaitteita ja vapaa-ajan tuotteita myyvänä postimyyntiyrityksenä. Yritys on harjoittanut verkkokauppaa jo 23 vuoden ajan. Hobby Hallin kuvastomyynnin tuhansien tuotteiden aikakaudesta on otettu isoja harppauksia kohti laajan valikoiman verkkokauppaa. Muutamassa vuodessa tuotevalikoima kasvoi satoihin tuhansiin tuotteisiin, ja nyt Marketplacen myötä valikoima on saavuttanut uuden virstanpylvään - yli miljoona tuotetta.

PHH Group, yksi suurimmista verkkokauppayrityksistä Baltiassa ja Suomessa, muodostui Pigu.lt:n ja Hobby Hallin yhdistyttyä. PHH Group operoi verkkokauppoja ja marketplace-verkkokauppoja Suomessa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Lähes 4000 myyjää myyvät tuotteitaan konsernin markkinapaikoilla Pigu.lt:ssä, 220.lv:ssä ja kaup24.ee:ssä. Yhteensä tuotteita on myynnissä yli 3 miljoonaa ja vierailijoita konsernin verkkokaupoissa on noin 150 miljoonaa vuositasolla.