Crisp yhteistyöhön Suomen ykkösgolfaajan Sami Välimäen kanssa
Sami Välimäki on tehnyt kumppanuussopimuksen Sinebrychoffin alkoholittoman Crisp-oluen kanssa. Välimäki on ensimmäinen suomalainen golfammattilainen, joka on päässyt miesten PGA-ammattilaiskiertueelle.
24-vuotias Sami Välimäki voitti ensimmäisenä suomalaisena DP World Tour Rookie of the Year -palkinnon vuonna 2020. DP World Tour Ranking -tilastoissa hän on kauden päätyttyä sijalla 12. Ammattilaisena Välimäki on pelannut vuodesta 2009, Suomen mestaruuksia hänellä on kolme.
Välimäki voitti uransa toisen Euroopan-kiertueen kilpailun Qatarissa lokakuussa. Sunnuntaina 19.11. varmistui Välimäen pääseminen täydellä kortilla ensi kaudella pelattavalle PGA-ammattilaiskiertueelle, joka on golfin merkittävin vuosittainen ammattilaiskiertue. PGA Tour on pelattu vuodesta 1916 asti. Kukaan suomalainen ei ole aiemmin päässyt PGA-turnaukseen täydellä pelioikeudella.
Crispin ja Sami Välimäen yhteistyöhön kuuluvat muun muassa näkyvyys pelipaidassa ja golf bagissä sekä erilaiset yhteiset aktiviteetit. Välimäki pitää Crispiä luonnollisena yhteistyökumppanina.
”Crisp on laadukas tuote ja hyvä brändi, joka on paljon mukana urheilussa, ja jo aiemmin myös golfissa. Mahtavaa päästä yhteistyöhön ja meillä on siistejä ideoita työstössä tulevaisuuteen!” Sami Välimäki sanoo.
”Hienoa saada Sami mukaan Crispin talliin. Heti sopimuksen varmistumisen jälkeen Sami pelasi itsensä ensimmäisenä Suomalaisena PGA Tourille, mikä on todella hieno asia suomalaiselle golfille ja tietenkin myös Crispille”, sanoo Sinebrychoffin sponsoroinnista vastaava markkinointijohtaja Joonas Säkkinen.
Sinebrychoffin Crisp-oluet on valmistettu hiilineutraalisti Suomessa, ja alkoholittomina vaihtoehtoina ne edistävät kohtuullista juomakulttuuria. Crisp on markkinan johtava alkoholiton olut Suomessa. Vuonna 2023 Crisp valittiin Suomen Paras Olut -kilpailussa parhaaksi alkoholittomaksi tai vähäalkoholiseksi olueksi.
Alkoholittoman oluen saatavuus ja laaja valikoima on myös osa Carlsberg-konsernin ja Sinebrychoffin Yhdessä kohti NOLLAA ja edemmäs -vastuullisuusstrategiaa, jonka yksi osa-alue on kohtuullisen juomisen kulttuurin lisääminen. Alkoholittomien vaihtoehtojen määrä ja korkea laatu tukevat kuluttajan valintaa nauttia oluesta tai muista juomista ilman alkoholia.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Timo MikkolaviestintäpäällikköSinebrychoff
Puh:+358408307176timo.mikkola@sff.fiKuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Monster Energy, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite. Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uusiutuvalla energialla ja juomanvalmistus on hiilineutraalia. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.
sinebrychoff.fi — Sinebrychoff - Facebook & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Oy Sinebrychoff Ab
Sinebrychoffin arvoketjun hiilijalanjälki edelleen laskussa – myös vesitehokkuus parantunut10.4.2024 12:34:42 EEST | Tiedote
Sinebrychoffin järjestyksessään 15. kestävän kehityksen katsaus on julkaistu. Sinebrychoffin juomien arvoketjun hiilijalanjälki on pienentynyt 23 % verrattuna vuoteen 2015.
Karhu järjestää häät Tuskassa – vihkiparin etsintä nyt käynnissä4.4.2024 12:00:07 EEST | Tiedote
Yksi pariskunta pääsee viettämään ikimuistoisia häitä tulevan kesän Tuskassa, kun Karhu järjestää ainutlaatuisen vihkimisseremonian festivaalialueen Karhu Kappelissa. Hääparihaku on käynnissä 4.4.–2.5.
Lahdentien jättitölkki vaihtuu – tiesitkö paljonko juomaa mahtuisi maamerkin sisälle?26.3.2024 18:52:28 EET | Tiedote
Sinebrychoffin panimon vierellä oleva jättitölkki muuttuu alkoholittoman Crisp-oluen sinisestä väristä Battery Remix 24 -energiajuoman väreihin. Kyseessä on neljäs tölkkikuosi Lahdentien tutun maamerkin historiassa.
Tiesitkö tämän yllättävän asian suomalaisten suosikkijuomasta?28.2.2024 11:33:44 EET | Tiedote
Greippilonkeron ei kuuluisi olla harmaata – Sinebrychoffin uutuusgreippilonkero saa makua, väriä ja tuoksua aidosta greippimehusta.
Mehukkaita makuja ja raikkaita kesäjuomia Sinebrychoffin juomauutuuksissa28.2.2024 11:29:54 EET | Tiedote
Kevättä ja kesää virkistävät muun muassa Karhu Juicy IPA, KOFF Long Drink Juiced Grapefruit ja Muumi Mehuli Ananas – mehukkaita uutuuksia. Kaikista uutuuksista laajemmat tiedotteet Sinebrychoffin verkkosivuilla https://sinebrychoff.fi/newsroom ja oheisista linkeistä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme