Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä
Lehdistötiedote 29.11.2023
Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä
Digital Workforce tiedottaa, että sen aiemmat palvelut, Roboshore ja Robot As a Service, muuttuvat Outsmartiksi - johtavaksi kokonaisvaltaiseksi liiketoimintaprosessien automaatiolustaksi ja hallinnoiduksi palveluksi. Tämä merkittävä uudelleenbrändäys on strateginen kehityskulku , jolla pyritään vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin ja ylittämään odotukset. Outsmartilla pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisia prosessiautomaatiovalmiuksia sekä parempaa palvelukokemusta.
Yhtiö esittelee nyt ylpeänä Outsmartin: huipputason alustan ja hallinnoidun palvelun liiketoimintaprosessien automatisointiin (Business Process Automation, BPA), ohjelmistorobotiikkaan (Robotic Process Automation, RPA) ja älykkääseen asiakirjojen käsittelyyn (Intelligent Document Processing, IDP). Outsmart on olennainen osa liiketoiminnan työnkulkuja välittäen tietoa saumattomasti koko organisaatioon. Se varmistaa tiedon jatkuvan integraation ja tehostaa yhteistyötä olemassa olevan yritysarkkitehtuurin sekä ihmisten ja digityöntekijöiden välillä.
Suunnittelupalvelumme auttavat arvon löytämisessä ja automatisoinnin parhaiden käytäntöjen määrittämisessä. Varmistamme pitkän aikavälin menestyksen rakentamalla automaatiovalmiudet asiakkaan organisaation sisälle. Toimituspalvelumme toteuttavat ainutlaatuisia automaatio-ja transformaatio-ohjelmia, jotka täydentävät kattavaa palvelutarjontaamme entisestään.
Outsmart on suunniteltu ainutlaatuisesti pääsemään eroon perinteisten toiminnallisten siilojen tehottomuudesta ja tarjoamaan ennennäkemätöntä hallintaa ja näkyvyyttä monimutkaisiin, pitkäkestoisin operatiivisiin prosesseihin. Outsmart tehostaa liiketoimintaprosesseja yhdistämällä erilliset tehtävät saumattomiksi työnkuluiksi. Sen avulla automaatio paranee ja reaaliaikainen näkymä toimintoihin lisää liiketoiminnan arvoa ja mahdollistaa low-code-ratkaisujen maksimaalisen hyödyntämisen liiketoiminnan automaatiossa.
"Olemme iloisia saadessamme tarjota laadukkaita Outsmart-palveluitamme sadoille nykyisille ja uusille potentiaalisille asiakkaillemme jatkaen menestystarinaamme RPA- ja tekoälyhankkeissa. Vuosien varrella olemme rakentaneet huippuluokan ohjelmistorobotiikkaohjelmia ja -projekteja usein yhdistäen ne tekoälyyn. Nyt kun meillä on lisäksi prosessiohjaus ja asianhallinta, pystymme yhdistämään kaikki teknologiamme ja aikaisemmat automaatioratkaisut ylivoimaiseksi automaatiokyvykkyydeksi. Yhdistämällä eri teknologiat ja helpon hallinoinnin voimme hallita ja automatisoida monimutkaisia, jopa vuosia kestäviä ja eri toimintojen läpi leikkaavia ja aiemmin hallitsemattomia prosesseja. Erinomaisena esimerkkinä tästä on monivuotinen syöpähoidon automaatio- ja seurantaratkaisumme (Cancer Care Follow-up Automation and Management, CFAM) hinnoiteltuna per potilas teknologian ja työn sijasta.”, kertoo Jussi Vasama, Digital Workforcen toimitusjohtaja.
Outsmart erottautuu ainutlaatuisilla porrastetuilla palvelutasoillaan. Tekoälyn mittavan suosion innoittamana tuomme tämän hetken parhaita tekoälymalleja hyödyntävän älykkään asiakirjojen käsittelyn kaikille asiakkaillemme palvelutasosta riippumatta. Go-tasolla asiakkaat voivat valita joko RPA:n tai BPA:n, kun taas Scale pitää sisällään molemmat. Enterprise asiakkaille tarjoamme tuotteistettuja prosessiautomaatioratkaisuja. Asiakkaat voivat valita juuri ne teknologiat ja palvelut, jotka sopivat parhaiten heidän organisaationsa sen hetken automaatiotarpeisiin sekä arvonluontiin eri vaiheissa.
Outmartin lähestymistapa on aito, kokonaisvaltainen ja teknologiasta riippumaton. Kun tämä yhdistyy ainutlaatuisiin liiketoimintamalleihin, kuten minuutti-, prosessi- tai arvokohtainen hinnoittelu, syntyy verratonta joustavuutta ja tehokkuutta ratkaisujen hallintaan sekä asiakkaiden tukemiseen läpi heidän automaatiomatkansa.
Outsmartin tärkeimmät edut:
- Nopeus: Liiketoimintaprosessien läpimenoaikojen dramaattinen parantaminen.
- Toiminnan tehokkuus: Saat enemmän aikaan vähemmillä resursseilla.
- End-to-End-näkyvyys: Reaaliaikainen näkymä kaikille liiketoiminnan sidosryhmille.
- Audit & Control: Kattavat kirjausketjut ja monimutkaisten toimintojen valvonta.
- Laatu: Parannetaan oikeita tunnuslukuja heti alusta alkaen ja varmistetaan samalla vaatimustenmukaisuus.
- Mitattavat liiketoimintavaikutukset: Liiketoiminnan parantaminen räätälöidään asiakkaan ainutlaatuisiin olosuhteisiin.
Outsmartin tärkeimmät ominaisuudet:
- Tuotantokapasiteetti: Liiketoiminnan erityistarpeisiin räätälöityjen low-code automaatioiden toteuttaminen.
- Prosessien ylläpito: Keskeytymättömän toiminnan takaaminen jatkuvalla seurannalla.
- Laadunhallinta: Alan parhaiden käytäntöjen noudattaminen ratkaisun optimaalisen suorituskyvyn varmistamiseksi.
- Riskienhallinta: ISO 27k ja 20k -standardien noudattaminen turvallisuuden ja operatiivisen huippuosaamisen varmistamiseksi.
- Taloudellinen joustavuus: Mahdollistaa liiketoiminnan tarpeiden mukaan skaalautuvat ratkaisut.
- Läpinäkyvyys hankintaan: erilaiset hankintamallit ja selkeä, kattava hinnoittelu.
Digital Workforce Outsmart määrittelee uudelleen liiketoimintaprosessien automatisoinnin toimikentän. Se ei ole vain pelkkä alusta ja hallinnoitu palvelu vaan strateginen kumppani organisaatioiden automaatiomatkalla kohti digitaalista muutosta, kilpailuetua ja toiminnallista huippuosaamista.
Lue lisää Outsmartista verkkosivuiltamme: https://digitalworkforce.com/fi/alykkaan-automaation-palvelut/outsmart/
Lisätietoja:
Jussi Vasama, CEO, Tel. +358 50 380 9893, jussi.vasama@digitalworkforce.com
Tietoja Digital Workforcesta
Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.
Avainsanat
Kuvat

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla. https://digitalworkforce.com
Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj
e18 Innovation yhteistyöhön NHS Humber Health Partnershipin kanssa toteuttaakseen avohoitoon keskittyvän automaatio-ohjelman28.10.2025 10:00:00 EET | Tiedote
Lehdistötiedote 28.10.2025 klo 10:00 EET Digital Workforce Services Oyj:hin kuuluva e18 Innovation kertoo uudesta kumppanuudesta NHS Humber Health Partnershipin (HHP) kanssa, joka on yksi NHS:n suurimmista terveydenhuollon tarjoajista. Tämän merkittävän uuden 3-vuotisen automaatio-ohjelman puitteissa e18 toteuttaa kunnianhimoisen avohoidon muutossuunnitelman, jonka tavoitteena on vapauttaa yli 26 000 tuntia henkilöstön aikaa vuosittain ja tuottaa noin miljoona puntaa konkreettisia taloudellisia säästöjä. NHS Humber Health Partnership koostuu Hullin yliopiston opetussairaaloista NHS Trust (HUTH) ja Northern Lincolnshire and Goole NHS Foundation Trust (NLaG), jotka yhdessä työllistävät yli 19 000 työntekijää ja palvelevat 1,5 miljoonaa ihmistä Humberin alueella. e18 Innovation and Digital Workforce automatisoivat viisi keskeistä avohoidon hallintaprosessia kahdessa sairaanhoitopiirissä hyödyntäen UiPathin automaatioteknologiaa, joka toimitetaan ja ylläpidetään Digital Workforcen markkino
e18 Innovation partners with NHS Humber Health Partnership to deliver outpatient-focused automation programme28.10.2025 10:00:00 EET | Press release
Press release October 28, 8:00 AM GMT e18 Innovation (e18), part of the Digital Workforce Services (DWF) group, is delighted to announce a new partnership with NHS Humber Health Partnership (HHP), one of the largest healthcare providers in the NHS. Under this exciting new automation programme, e18 will deliver an ambitious outpatient transformation plan designed to free up more than 26,000 hours of staff time each year, and generate circa £1m of tangible financial savings over the three year contract. NHS Humber Health Partnership brings together Hull University Teaching Hospitals NHS Trust (HUTH) and Northern Lincolnshire and Goole NHS Foundation Trust (NLaG), employing more than 19,000 staff and serving a population of 1.5 million people across the Humber region. Working in collaboration, e18 Innovation and Digital Workforce will deliver five core outpatient administration processes across the two Trusts, which will be deployed using UiPath’s automation technology, hosted and maintai
Digital Workforce jatkaa Helsingin kaupungin kumppanina prosessiautomaatiossa7.10.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
Helsingin kaupunki on valinnut Digital Workforcen kumppanikseen prosessiautomaatiossa. Hankinnan kohteena on kokonaispalvelu, joka mahdollistaa tiiviin ja monipuolisen yhteistyön sekä tarvittavien teknologioiden joustavan hyödyntämisen. Teknologiat toimitetaan kaupungille pilvipalveluna tarpeiden mukaisesti. Yhteistyön tavoitteena on parantaa Helsingin kaupungin tuottavuutta ja varmistaa moderni, tietoturvallinen ja kustannustehokas toimintamalli, joka vastaa automaatiopalvelujen nopeasti kasvaviin tarpeisiin. Helsingin kaupungin Taloushallintopalveluliikelaitos (Talpa) aloitti yhteistyön Digital Workforcen kanssa vuonna 2017 kehittääkseen sisäisiä ohjelmistorobotiikan kyvykkyyksiään. Vuonna 2023 Helsingin kaupunki keskitti kaikki ohjelmistorobotiikkaan liittyvät tehtävät Talpalle. Kaupungilla on tällä hetkellä käytössä yli 80 automatisoitua työnkulkua, ja viime vuosina uusia automaatioita on toteutettu vuosittain noin 20–30. Kaupungin automaatiotarpeet ovat kasvaneet ja monimuotoistun
Digital Workforce continues as the City of Helsinki’s partner in process automation7.10.2025 08:30:00 EEST | Press release
The City of Helsinki has chosen Digital Workforce as its partner in process automation. This procurement comprises a comprehensive service supporting close and wide-ranging collaboration together with flexible use of the required automation technologies. The technologies will be delivered to the City as a cloud service according to its needs. The aim of the cooperation is to improve the City of Helsinki’s productivity and to ensure a modern, secure, and cost-effective operating model that meets the rapidly growing demand for automation services. The City of Helsinki’s Department of Financial Management Services (Talpa) first began working with Digital Workforce in 2017 to develop its internal capabilities in robotic process automation. In 2023, the City centralized all its RPA-related tasks with Talpa. It currently operates more than 80 automated workflows, and in recent years has implemented around 20–30 new automations annually. The City’s automation needs have expanded and diversifi
Digital Workforce on saanut päätökseen e18 Consultingin yrityskaupan ja vahvistaa NHS:n hoitopolkujen automatisointia Isossa-Britanniassa1.10.2025 09:06:01 EEST | Tiedote
Digital Workforce on saanut päätökseen e18 Consultingin yrityskaupan ja vahvistaa NHS:n hoitopolkujen automatisointia Isossa-Britanniassa Lontoo | Helsinki, 1.10.2025 09:05 EEST – Lehdistötiedote Digital Workforce Services Oyj on tänään saattanut päätökseen Isossa-Britanniassa sijaitsevan e18 Consulting Ltd:n (e18 Innovation) yrityskaupan. Heinäkuun 18. päivänä 2025 julkistettu kauppa tukee Digital Workforcen kannattavan kansainvälisen kasvun strategiaa ja tekee terveydenhuollosta yhtiön suurimman toimialan vahvistaen samalla sen asemaa johtavana hoitopolkujen automaation tarjoajana Isossa-Britanniassa. NHS (National Health Service) on mittakaavaltaan ja laajuudeltaan yksi Euroopan suurimmista terveydenhuoltojärjestelmistä: yli 220 sairaanhoitopiiriä, jotka palvelevat 56 miljoonaa ihmistä, 1,4 miljoonaa työntekijää, taustalla 190 miljardin punnan budjetti ja 10 miljardin punnan panostus digitaaliseen, dataan ja tekoälyyn. NHS on muiden julkisesti rahoitettujen terveydenhuoltojärjestelm
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme