Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä

Jaa

Lehdistötiedote 29.11.2023

Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä

Digital Workforce tiedottaa, että sen aiemmat palvelut, Roboshore ja Robot As a Service, muuttuvat Outsmartiksi - johtavaksi kokonaisvaltaiseksi liiketoimintaprosessien automaatiolustaksi ja hallinnoiduksi palveluksi. Tämä merkittävä uudelleenbrändäys on strateginen kehityskulku , jolla pyritään vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin ja ylittämään odotukset. Outsmartilla pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisia prosessiautomaatiovalmiuksia sekä parempaa palvelukokemusta.

Yhtiö esittelee nyt ylpeänä Outsmartin: huipputason alustan ja hallinnoidun palvelun liiketoimintaprosessien automatisointiin (Business Process Automation, BPA), ohjelmistorobotiikkaan (Robotic Process Automation, RPA) ja älykkääseen asiakirjojen käsittelyyn (Intelligent Document Processing, IDP). Outsmart on olennainen osa liiketoiminnan työnkulkuja välittäen tietoa saumattomasti koko organisaatioon. Se varmistaa tiedon jatkuvan integraation ja tehostaa yhteistyötä olemassa olevan yritysarkkitehtuurin sekä ihmisten ja digityöntekijöiden välillä.

Suunnittelupalvelumme auttavat arvon löytämisessä ja automatisoinnin parhaiden käytäntöjen määrittämisessä. Varmistamme pitkän aikavälin menestyksen rakentamalla automaatiovalmiudet asiakkaan organisaation sisälle. Toimituspalvelumme toteuttavat ainutlaatuisia automaatio-ja transformaatio-ohjelmia, jotka täydentävät kattavaa palvelutarjontaamme entisestään.

Outsmart on suunniteltu ainutlaatuisesti pääsemään eroon perinteisten toiminnallisten siilojen tehottomuudesta ja tarjoamaan ennennäkemätöntä hallintaa ja näkyvyyttä monimutkaisiin, pitkäkestoisin operatiivisiin prosesseihin.  Outsmart tehostaa liiketoimintaprosesseja yhdistämällä erilliset tehtävät saumattomiksi työnkuluiksi. Sen avulla automaatio paranee ja reaaliaikainen näkymä toimintoihin lisää liiketoiminnan arvoa ja mahdollistaa low-code-ratkaisujen maksimaalisen hyödyntämisen liiketoiminnan automaatiossa.

"Olemme iloisia saadessamme tarjota laadukkaita Outsmart-palveluitamme sadoille nykyisille ja uusille potentiaalisille asiakkaillemme jatkaen menestystarinaamme RPA- ja tekoälyhankkeissa. Vuosien varrella olemme rakentaneet huippuluokan ohjelmistorobotiikkaohjelmia ja -projekteja usein yhdistäen ne tekoälyyn. Nyt kun meillä on lisäksi prosessiohjaus ja asianhallinta, pystymme yhdistämään kaikki teknologiamme ja aikaisemmat automaatioratkaisut ylivoimaiseksi automaatiokyvykkyydeksi. Yhdistämällä eri teknologiat ja helpon hallinoinnin voimme hallita ja automatisoida monimutkaisia, jopa vuosia kestäviä ja eri toimintojen läpi leikkaavia ja aiemmin hallitsemattomia prosesseja. Erinomaisena esimerkkinä tästä on monivuotinen syöpähoidon automaatio- ja seurantaratkaisumme (Cancer Care Follow-up Automation and Management, CFAM) hinnoiteltuna per potilas teknologian ja työn sijasta.”, kertoo Jussi Vasama, Digital Workforcen toimitusjohtaja.

Outsmart erottautuu ainutlaatuisilla porrastetuilla palvelutasoillaan. Tekoälyn mittavan suosion innoittamana tuomme tämän hetken parhaita tekoälymalleja hyödyntävän älykkään asiakirjojen käsittelyn kaikille asiakkaillemme palvelutasosta riippumatta. Go-tasolla asiakkaat voivat valita joko RPA:n tai BPA:n, kun taas Scale pitää sisällään molemmat. Enterprise asiakkaille tarjoamme tuotteistettuja prosessiautomaatioratkaisuja. Asiakkaat voivat valita juuri ne teknologiat ja palvelut, jotka sopivat parhaiten heidän organisaationsa sen hetken automaatiotarpeisiin sekä arvonluontiin eri vaiheissa.

Outmartin lähestymistapa on aito, kokonaisvaltainen ja teknologiasta riippumaton. Kun tämä yhdistyy ainutlaatuisiin liiketoimintamalleihin, kuten minuutti-, prosessi- tai arvokohtainen hinnoittelu, syntyy verratonta joustavuutta ja tehokkuutta ratkaisujen hallintaan sekä asiakkaiden tukemiseen läpi heidän automaatiomatkansa.

Outsmartin tärkeimmät edut:

  • Nopeus: Liiketoimintaprosessien läpimenoaikojen dramaattinen parantaminen.
  • Toiminnan tehokkuus: Saat enemmän aikaan vähemmillä resursseilla.
  • End-to-End-näkyvyys: Reaaliaikainen näkymä kaikille liiketoiminnan sidosryhmille.
  • Audit & Control: Kattavat kirjausketjut ja monimutkaisten toimintojen valvonta.
  • Laatu: Parannetaan oikeita tunnuslukuja heti alusta alkaen ja varmistetaan samalla vaatimustenmukaisuus.
  • Mitattavat liiketoimintavaikutukset: Liiketoiminnan parantaminen räätälöidään asiakkaan ainutlaatuisiin olosuhteisiin.

Outsmartin tärkeimmät ominaisuudet:

  • Tuotantokapasiteetti: Liiketoiminnan erityistarpeisiin räätälöityjen low-code automaatioiden toteuttaminen.
  • Prosessien ylläpito: Keskeytymättömän toiminnan takaaminen jatkuvalla seurannalla.
  • Laadunhallinta: Alan parhaiden käytäntöjen noudattaminen ratkaisun optimaalisen suorituskyvyn varmistamiseksi.
  • Riskienhallinta: ISO 27k ja 20k -standardien noudattaminen turvallisuuden ja operatiivisen huippuosaamisen varmistamiseksi.
  • Taloudellinen joustavuus: Mahdollistaa liiketoiminnan tarpeiden mukaan skaalautuvat ratkaisut.
  • Läpinäkyvyys hankintaan: erilaiset hankintamallit ja selkeä, kattava hinnoittelu.

Digital Workforce Outsmart määrittelee uudelleen liiketoimintaprosessien automatisoinnin toimikentän. Se ei ole vain pelkkä alusta ja hallinnoitu palvelu vaan strateginen kumppani organisaatioiden automaatiomatkalla kohti digitaalista muutosta, kilpailuetua ja toiminnallista huippuosaamista.

Lue lisää Outsmartista verkkosivuiltamme: https://digitalworkforce.com/fi/alykkaan-automaation-palvelut/outsmart/

Lisätietoja:
Jussi Vasama, CEO, Tel. +358 50 380 9893, jussi.vasama@digitalworkforce.com

Tietoja Digital Workforcesta

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

Avainsanat

Kuvat

Jussi Vasama
Jussi Vasama
Nina Kaverinen
Lataa

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla. https://digitalworkforce.com

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj

Kanta-siirto valmiiksi ajallaan: Keski-Uudenmaan hyvinvointialue pääsee irti vanhoista järjestelmistä ja säästää lähes €1M vuodessa4.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Keski-Uudenmaan hyvinvointialue hankki vuonna 2020 keskitetyn asiakas- ja potilastietojärjestelmän korvatakseen hoitoyksiköissä käytössä olleet useat erilliset järjestelmät. Uuden järjestelmän käyttöönotto ei kuitenkaan tarkoittanut vanhojen välitöntä poistamista – poistuvien järjestelmien katselukäyttöä ja ylläpitoa oli jatkettava siihen saakka, kunnes niihin tallennetut tiedot oli siirretty Kanta-palveluun tai hyvinvointialueen omiin arkistoihin. Monien järjestelmien samanaikainen ylläpito aiheutti hyvinvointialueelle merkittäviä kustannuksia ja ylimääräistä työtä. Luopuakseen vanhoista järjestelmistä mahdollisimman nopeasti, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue käynnisti keväällä 2024 poistuvien järjestelmien arkistoinnin automaation tukemana. Digital Workforce valikoitui hankkeessa hyvinvointialueen sopimuskumppaniksi avoimen kilpailutuksen perusteella. Projekti toteutettiin yhteistyössä alihankkija Atostekin kanssa. Tiedonsiirtoprojekti kattoi hyvinvointialueen terveydenhuollon Pegasos

Kanta Transfer Success: The Wellbeing Services County of Central Uusimaa Retires Legacy Systems, Saving Nearly €1M Annually4.7.2025 08:00:00 EEST | Press release

The Wellbeing Services County of Central Uusimaa procured a centralized client and patient information system in 2020 to replace the various legacy systems previously used across its organization. However, the introduction of the new system did not lead to the immediate retirement of the old ones — legacy systems had to remain operational until all data stored in them had been successfully transferred to the national Kanta services or the county’s own archives. Maintaining multiple systems in parallel resulted in significant costs and additional administrative burden for the county. To retire the legacy systems as quickly as possible, the Wellbeing Services County launched an archiving project in spring 2024, supported by an automation-driven solution. Digital Workforce was selected as the implementation partner through an open tendering process, and the project was delivered in collaboration with subcontractor Atostek. The data transfer project covered the county’s Pegasos- and Mukana

Digital Workforcelle 2,6 miljoonan euron tilaus merkittävältä yhdysvaltalaiselta energiayhtiöltä17.6.2025 11:45:00 EEST | Tiedote

Digital Workforcelle 2,6 miljoonan euron tilaus merkittävältä yhdysvaltalaiselta energiayhtiöltä Lehdistötiedote 17.6.2025, 11:45 EEST Digital Workforce vahvistaa pitkäaikaista automaatiokumppanuuttaan yhden Yhdysvaltojen suurimman energiayhtiön kanssa. Digital Workforce Services on saanut noin 2,6 miljoonan euron arvoisen uuden tilauksen pitkäaikaiselta asiakkaaltaan Yhdysvalloissa. Uusi toimeksianto jatkaa menestyksekästä monivuotista kumppanuutta, jonka tavoitteena on laajentaa älykästä automaatiota asiakkaan toiminnoissa. Pörssinoteerattu energiayhtiö palvelee yli 9 miljoonaa yksityistä, julkista ja yritysasiakasta ja työllistää yli 28 000 ammattilaista koko maassa. Uuden tilauksen kautta Digital Workforce jatkaa liiketoimintaprosessien analysointi- ja automaatiokehityspalvelujen tarjoamista. Nämä palvelut tukevat asiakkaan monialustastrategiaa tuottaen konkreettisia tuloksia ja samalla tehostaen teknologiainvestointeja. Lisäksi palvelut auttavat pitämään lisenssikustannukset mahdo

Digital Workforce Services Receives €2.6 Million Order from Major U.S. Utility Company17.6.2025 11:45:00 EEST | Press release

Digital Workforce Services Receives €2.6 Million Order from Major U.S. Utility Company Press Release June 17, 2025 at 11:45 AM EEST Digital Workforce strengthens long-term automation partnership with one of the largest utility companies in the United States. Digital Workforce Services Plc has secured a new order valued at approximately €2.6 million from a long-standing client in the United States. The new engagement continues a successful multi-year partnership focused on scaling intelligent automation across the client’s operations. The publicly listed utility company serves over 9 million private, public, and enterprise customers and employs over 28,000 professionals nationwide. Under the new order, Digital Workforce will continue to provide business process analysis and automation development services that support the client’s multi-platform automation strategy, driving results while optimizing technology investments and minimizing licensing costs. A key focus of the collaboration i

Digital Workforcen ja Atostek toteuttavat Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien Kanta-arkistoinnin 2M-IT:n asiakkaille27.5.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

2M-IT:n asiakkaat, Pohjanmaan ja Varsinais-Suomen hyvinvointialueet, ovat hankkineet Digital Workforcen ja Atostekin tuottaman palvelun Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien arkistoimiseksi Kelan Kantaan. Hankkeen tavoitteena on, että järjestelmiin tallennetut tiedot arkistoidaan mahdollisimman nopeasti, jotta hyvinvointialueet pääsevät eroon poistuvien järjestelmien kustannuksista. Pohjanmaan hyvinvointialueen hankkeessa tietoja poimitaan poistuvan Lifecare-järjestelmän viidestä tietokannasta ja Varsinais-Suomen hyvinvointialueella Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien 16 tietokannasta. Tiedot muunnetaan tarvittavaan muotoon ja siirretään sekä Kelan Kanta-arkistoon että hyvinvointialueiden omiin sähköisiin arkistoihin. Molemmat projektit ovat käynnistyneet toukokuussa ja käsiteltävänä on yhteensä noin 1 300 000 henkilötunnusta. Ratkaisu perustuu Digital Workforcen ohjelmistorobotiikkaan ja Atostekin ERA-alustaan, jotka yhdessä mahdollistavat sujuvan tiedonsiirron Kanta-a

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye