HSL:n toimitusjohtaja Mika Nykänen valtiosihteeriksi

HSL

Pääministeri Petteri Orpo on kutsunut hallintotieteen maisteri Mika Nykäsen, 57, valtiosihteeriksi. Nykänen siirtyy valtiosihteeriksi Helsingin seudun liikenteen (HSL) toimitusjohtajan tehtävästä.

Nykäsestä tulee ympäristö- ja ilmastoministeri Kai Mykkäsen sekä työministeri Arto Satosen valtiosihteeri.

Aikaisemmin Nykänen on toiminut muun muassa Geologian tutkimuskeskuksen pääjohtajana, johtajana Teknologiateollisuudessa, toimitusjohtajana Metallinjalostajat ry:ssä ja Suomen Varustamoyhdistyksessä sekä Suomen Varustamot ry:n johdossa. Nykänen on myös toiminut kokoomuksessa useissa eri tehtävissä.

KUTSU MEDIALLE: Alexander Stubbin vaalivalvojaiset 11.2.202431.1.2024 12:50:24 EET | Kutsu

KUTSU MEDIALLE: Tervetuloa presidenttiehdokas Alexander Stubbin vaalivalvojaisiin, jotka järjestetään Helsingissä Pikku-Finlandiassa sunnuntaina 11.2.2024 klo 18.00-01.00. Median oma sisäänkäynti on Töölönlahden puoleisessa päädyssä, kahvilan tiloissa. ILMOITTAUDU: Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan. Ilmoittautuminen sulkeutuu perjantaina 9.2.2024 klo 16.00. Ilmoittautua voit tästä linkistä: ILMOITTAUTUMINEN Tervetuloa!