Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö valitsi Digital Workforcen kokonaisvaltaisten automaatiopalvelujen tarjoajaksi

Jaa

Lehdistötiedote 12.12.2023

Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö valitsi Digital Workforcen kokonaisvaltaisten automaatiopalvelujen tarjoajaksi 

Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö on valinnut Digital Workforcen kattavien automaatiopalveluiden toimittajaksi. Tämä yhtiö tarjoaa henki- ja eläkevakuutuspalveluita yli 40 000 yritysasiakkaalle sekä 1,9 miljoonalle yksityishenkilölle. Yhteistyösopimus Digital Workforcen kanssa on tärkeä askel kohti täysimittaisten automaatiopalvelujen integroimista yhtiön toimintaan. 

Automatisointi käynnistetään hallinnollisista prosesseista, joissa tavoitteena on virtaviivaistaa toimintoja ja lisätä tehokkuutta merkittävästi. Ottamalla käyttöön digitaalisia työnkulkuja voidaan automatisoida aiemmin manuaalisesti hoidettuja prosesseja, mikä johtaa merkittäviin parannuksiin palvelujen toimituksessa. 

Digitaalisen muutoksen nopeutuessa asiakas etsi toimittajaa, joka pystyy aktiivisesti vastaamaan kehitettyjen työkalujen ja palveluiden hallinnasta. Valitut ratkaisut pohjautuvat hyvin vakiintuneelle alustalle, jota muokataan jatkuvasti vastaamaan uusia tarpeita. Palvelu on suunniteltu toimintavarmaksi, hallittavaksi, kilpailukykyisesti hinnoitelluksi sekä vastaamaan korkeimpia turvallisuusstandardeja täyttäen lakisääteiset ja markkinoiden vaatimukset. 

"Olemme innoissamme aloittessamme yhteistyön uuden asiakkaamme kanssa. Asiantuntemuksemme finanssipalveluiden alalla ja sitoutumisemme parhaisiin käytäntöihin takaavat nopean edistymisen, skaalautuvat ratkaisut, turvallisen pilvipohjaisen alustan sekä jatkuvan 24/7-tuen ja ylläpidon. Olemme sitoutuneet toimittamaan tulevaisuuden ratkaisuja, joiden avulla asiakas pystyy halutessaan kehittymään ja hallitsemaan entistä monimutkaisempia liiketoimintaprosesseja tehokkaasti", kertoo Karli Kalpala, Digital Workforcen Head of Strategy & FSI. 

Asiakas on valinnut käyttöönsä "Outsmart Go" -pilvipalvelualustan, jota täydentävät "Design and Delivery" -asiantuntijapalvelut. Nämä markkinoiden luotetut ja tunnetut työkalut ja palvelut tukevat asiakkaan sisäistä tiimiä ja takaavat prosessien tehokkaan automatisoinnin. 

Kestävän kehityksen tukeminen oli keskeistä tarjouskilpailuprosessissa, ja asiakas antoi etusijan toimittajille, jotka osoittivat vahvaa suorituskykyä tällä alueella. Asiakas korostaa kumppaneiden valinnassa niiden sitoutumista saavuttaa ilmastoneutraalius vuoteen 2025 mennessä.


Lisätietoja

Karli Kalpala, Head of Strategy and FSI at Digital Workforce., +358 50 537 8707 karli.kalpala@digitalworkforce.com 

Avainsanat

Kuvat

Karli Kalpala
Karli Kalpala
Nina Kaverinen
Lataa

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla. https://digitalworkforce.com

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj

Kanta-siirto valmiiksi ajallaan: Keski-Uudenmaan hyvinvointialue pääsee irti vanhoista järjestelmistä ja säästää lähes €1M vuodessa4.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Keski-Uudenmaan hyvinvointialue hankki vuonna 2020 keskitetyn asiakas- ja potilastietojärjestelmän korvatakseen hoitoyksiköissä käytössä olleet useat erilliset järjestelmät. Uuden järjestelmän käyttöönotto ei kuitenkaan tarkoittanut vanhojen välitöntä poistamista – poistuvien järjestelmien katselukäyttöä ja ylläpitoa oli jatkettava siihen saakka, kunnes niihin tallennetut tiedot oli siirretty Kanta-palveluun tai hyvinvointialueen omiin arkistoihin. Monien järjestelmien samanaikainen ylläpito aiheutti hyvinvointialueelle merkittäviä kustannuksia ja ylimääräistä työtä. Luopuakseen vanhoista järjestelmistä mahdollisimman nopeasti, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue käynnisti keväällä 2024 poistuvien järjestelmien arkistoinnin automaation tukemana. Digital Workforce valikoitui hankkeessa hyvinvointialueen sopimuskumppaniksi avoimen kilpailutuksen perusteella. Projekti toteutettiin yhteistyössä alihankkija Atostekin kanssa. Tiedonsiirtoprojekti kattoi hyvinvointialueen terveydenhuollon Pegasos

Kanta Transfer Success: The Wellbeing Services County of Central Uusimaa Retires Legacy Systems, Saving Nearly €1M Annually4.7.2025 08:00:00 EEST | Press release

The Wellbeing Services County of Central Uusimaa procured a centralized client and patient information system in 2020 to replace the various legacy systems previously used across its organization. However, the introduction of the new system did not lead to the immediate retirement of the old ones — legacy systems had to remain operational until all data stored in them had been successfully transferred to the national Kanta services or the county’s own archives. Maintaining multiple systems in parallel resulted in significant costs and additional administrative burden for the county. To retire the legacy systems as quickly as possible, the Wellbeing Services County launched an archiving project in spring 2024, supported by an automation-driven solution. Digital Workforce was selected as the implementation partner through an open tendering process, and the project was delivered in collaboration with subcontractor Atostek. The data transfer project covered the county’s Pegasos- and Mukana

Digital Workforcelle 2,6 miljoonan euron tilaus merkittävältä yhdysvaltalaiselta energiayhtiöltä17.6.2025 11:45:00 EEST | Tiedote

Digital Workforcelle 2,6 miljoonan euron tilaus merkittävältä yhdysvaltalaiselta energiayhtiöltä Lehdistötiedote 17.6.2025, 11:45 EEST Digital Workforce vahvistaa pitkäaikaista automaatiokumppanuuttaan yhden Yhdysvaltojen suurimman energiayhtiön kanssa. Digital Workforce Services on saanut noin 2,6 miljoonan euron arvoisen uuden tilauksen pitkäaikaiselta asiakkaaltaan Yhdysvalloissa. Uusi toimeksianto jatkaa menestyksekästä monivuotista kumppanuutta, jonka tavoitteena on laajentaa älykästä automaatiota asiakkaan toiminnoissa. Pörssinoteerattu energiayhtiö palvelee yli 9 miljoonaa yksityistä, julkista ja yritysasiakasta ja työllistää yli 28 000 ammattilaista koko maassa. Uuden tilauksen kautta Digital Workforce jatkaa liiketoimintaprosessien analysointi- ja automaatiokehityspalvelujen tarjoamista. Nämä palvelut tukevat asiakkaan monialustastrategiaa tuottaen konkreettisia tuloksia ja samalla tehostaen teknologiainvestointeja. Lisäksi palvelut auttavat pitämään lisenssikustannukset mahdo

Digital Workforce Services Receives €2.6 Million Order from Major U.S. Utility Company17.6.2025 11:45:00 EEST | Press release

Digital Workforce Services Receives €2.6 Million Order from Major U.S. Utility Company Press Release June 17, 2025 at 11:45 AM EEST Digital Workforce strengthens long-term automation partnership with one of the largest utility companies in the United States. Digital Workforce Services Plc has secured a new order valued at approximately €2.6 million from a long-standing client in the United States. The new engagement continues a successful multi-year partnership focused on scaling intelligent automation across the client’s operations. The publicly listed utility company serves over 9 million private, public, and enterprise customers and employs over 28,000 professionals nationwide. Under the new order, Digital Workforce will continue to provide business process analysis and automation development services that support the client’s multi-platform automation strategy, driving results while optimizing technology investments and minimizing licensing costs. A key focus of the collaboration i

Digital Workforcen ja Atostek toteuttavat Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien Kanta-arkistoinnin 2M-IT:n asiakkaille27.5.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

2M-IT:n asiakkaat, Pohjanmaan ja Varsinais-Suomen hyvinvointialueet, ovat hankkineet Digital Workforcen ja Atostekin tuottaman palvelun Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien arkistoimiseksi Kelan Kantaan. Hankkeen tavoitteena on, että järjestelmiin tallennetut tiedot arkistoidaan mahdollisimman nopeasti, jotta hyvinvointialueet pääsevät eroon poistuvien järjestelmien kustannuksista. Pohjanmaan hyvinvointialueen hankkeessa tietoja poimitaan poistuvan Lifecare-järjestelmän viidestä tietokannasta ja Varsinais-Suomen hyvinvointialueella Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien 16 tietokannasta. Tiedot muunnetaan tarvittavaan muotoon ja siirretään sekä Kelan Kanta-arkistoon että hyvinvointialueiden omiin sähköisiin arkistoihin. Molemmat projektit ovat käynnistyneet toukokuussa ja käsiteltävänä on yhteensä noin 1 300 000 henkilötunnusta. Ratkaisu perustuu Digital Workforcen ohjelmistorobotiikkaan ja Atostekin ERA-alustaan, jotka yhdessä mahdollistavat sujuvan tiedonsiirron Kanta-a

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye