Hobbyhall.fi:n vuoden 2023 suosituimmat tuoteryhmät olivat kodin tuotteet ja sisustustuotteet sekä lelut

Kodin tuotteet ja sisustustuotteet, lelut ja huonekalut olivat viime vuonna Hobbyhall.fi-verkkokaupan suosituimpia tuoteryhmiä. Vuonna 2023 kodin tuotteita ja sisustustuotteita myytiin yli 100 000 kpl, leluja yli 65 000 kpl ja huonekaluja yli 54 000 kpl.

Kausituotteet ovat joka vuosi kysyttyjä tuotteita, eikä viime vuosi ollut poikkeus. Vuoden 2023 myynti oli vilkkaimmillaan keväällä maalis-, huhti- ja toukokuussa sekä joulua edeltävänä aikana marras- ja joulukuussa.

Koko vuoden aikana Hobbyhall.fi-verkkokaupan kolme myydyintä tuotetta olivat K18-hiusnaamio, Escada Celebrate N.O.W. naisten tuoksu ja Riff pelikonsoli, joka sisältää kaksi ohjainta ja sisäänrakennettuja pelejä.

Hobbyhall.fi-verkkokaupassa myytyjen kodin tuotteiden ja sisustustuotteiden keskihinta oli 18 €, lelujen 26 € ja huonekalujen 114 €.

Vuoden 2023 myydyimmät tuotteet:

Lelut

• Mustang Charcoal Laguna Grilli

Puutarha

• HPG bensiinikäyttöinen moottorisaha

• HPG bensiinikäyttöinen ruohonleikkuri ja trimmeri

• Makita akkukäyttöinen trimmeri

Vuoden aikana kalleimmat myydyt tuotteet olivat Alpina-puutarhatraktorit sekä LG- ja Samsung-televisiot. Tuotteiden hinnat vaihtelivat 3000-4000 € välillä.