Tämä ilmakiharrin-hiustenkuivaaja trendaa nyt TikTokissa – varasto myytiin loppuun
TikTok-suosio on siivittänyt Powerin myymän hiustenkuivaajan myynnin hurjaan nousuun. Käyttäjät ovat haltioissaan tuotteen ominaisuuksista. Hittituotetta saadaan varastoon lisää helmikuussa.

Powerin myymä NOOA Icon BLDC hiustenkuivaaja on synnyttänyt satoja tuhansia katseluita kerryttäneen TikTok-trendin. Tuotteeseen liittyvät unboxing- ja käyttökokemusvideot ovat siivittäneet tuotteen myyntimäärät viimeisen parin viikon aikana satojen kappaleiden kasvuun. Tuote on tällä hetkellä väliaikaisesti loppunut varastosta, mutta lisää on tulossa.
Käyttäjät ovat verranneet NOOA Icon BLDC:n ominaisuuksia mm. Dysonin suosittuun malliin, joka on selvästi kalliimpi. NOOA maksaa tällä hetkellä 179 €.
(https://www.tiktok.com/@lindaeerika/video/7323570478008880416)
Erityistä NOOA Icon BLDC -hiustenkuivaajassa ovat sen ”air wrap”- kiharrusominaisuudet, eli kiharrus ja muotoilu ilmavirran avulla. Tuotteen ilmakiharrinsuuttimet imevät hiukset lämmitetyn kiharrinosan ympärille. Teknisesti kyseessä on coanda-ilmiö. Tuotteella saa luotua kestävät kiharat hellävaraisemmin kuin suoristusraudalla.
”Tuote itsessään on monipuolinen ja hinta-laatusuhteeltaan erinomainen kokonaisuus, jonka uskon olevan perimmäinen syy sen viimeaikaiseen suosioon. Näillä ominaisuuksilla varustettua tuotetta ei ole näin edulliseen hintaan markkinassa nähty”, Power Finlandin pienten kodinkoneiden kategoriapäällikkö Ari-Pekka Pulkkinen selittää ilmiön syytä.
TikTok-trendin siivittämä kysyntäpiikki aiheutti sen, että tuote on toistaiseksi loppu Powerin keskusvarastolta. ”Seuraava isompi erä saapuu helmikuun jälkimmäisellä puoliskolla. Tuotteita voi kuitenkin jo varata tulevasta erästä. Vaikka uusi erä on reilu, vain aika näyttää kuinka paljon tuotetta jää saataville tuotteiden saapuessa varastolle”, Pulkkinen vinkkaa.
Katso käyttäjien unboxing- ja käyttökokemusvideot tuotteesta:
- @jormakemppainen unboxing- ja kokeiluvideo, 118 100 katselua: https://www.tiktok.com/@jormakemppainen/video/7325845488853470496?_r=1&_t=8jBd7RwPu6L- @jormakemppainen kiharrettujen hiusten lopputuloksen fiilistelyvideo, 3800 katselua https://www.tiktok.com/@jormakemppainen/video/7326161038053772576- @laura.karoliina unboxing-video, 109 500 katselua https://www.tiktok.com/@laura.karoliina/video/7324740600127966497
- @laura.karoliina testivideo, 38 200 katselua https://www.tiktok.com/@laura.karoliina/video/7325110323705285920?_r=1&_t=8j83EcbrkAK- @lindaeerika unboxing-video, 78 500 katselua: https://www.tiktok.com/@lindaeerika/video/7323570478008880416
@lindaeerika testivideo, 41 400 katselua:
https://www.tiktok.com/@lindaeerika/video/7323991333465591073?is_from_webapp=1&web_id=7327229501057582625
- @mamanhyvinvointi, ostosvideo 20 900 katselua https://www.tiktok.com/@mamanhyvinvointi/video/7326631040657673505
Trendaava tuote: NOOA NOHD198BLDC ICON BLDC HIUSTENKUIVAAJA
NOOA-tuotemerkillä on elektroniikkatuotteita eri kauneuden ja terveyden tuoteryhmissä. Power on NOOA-tuotemerkin maahantuoja. Merkkiä myydään Powerin verkkokaupassa ja myymälöissä Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.
Norjassa vastaava TikTok-trendi-ilmiö on syntynyt NOOA Allure-mallin ympärille, joka toimii samalla periaatteella kuin Iconin kiharrinosat, mutta tuotteessa on mukana monipuolisemmat tarvikkeet nimenomaan hiusten kihartamiseen.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Juha-Mikko SaviluotoToimitusjohtajaPower Finland Oy
Puh:03050305etunimi.sukunimi@power.fiKuvat

Power Finland Oy
Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on lähes 1,5 miljardia euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on yli 40 Power-myymälää.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Power Finland Oy
Lomalla läsnä vai linjoilla? 70 % kaipaa puolison huomiota, ei ruutua17.6.2025 16:31:56 EEST | Tiedote
Kesä, kumppani ja kolmantena pyöränä puhelin. Powerin tutkimus paljastaa, että 70 % vanhemmista kokee puolison ruutuajan heikentävän yhteistä läsnäoloa. Loma tuo odotuksia yhteydestä, mutta ruudut voivat yhä seurata mukana mökille ja juhannuspöytään. Powerin tutkimus muistuttaa: turvallinen digiarki tarkoittaa myös aikuisille tilaa läsnäololle ja yhteydelle.
Power avaa yli 3000 neliön POWER+ -konseptin jättimyymälään Raisioon16.6.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Elektroniikkaketju Power jatkaa Suomen myymäläverkoston vahvistamista avaamalla täysin uuden POWER+ -konseptin jättimyymälän Raisioon lokakuussa 2025.
Power avaa jälleen ovensa nuorille – kesätyö voi olla nuoren elämän ensimmäinen askel työelämään6.6.2025 09:55:41 EEST | Tiedote
Suomen johtaviin elektroniikkaketjuihin kuuluva Power tarjoaa tänä kesänä jopa 75 kesätyöpaikkaa ympäri maan. Kesätyö Powerilla on monelle nuorelle ensimmäisiä kokemuksia työelämästä – ja samalla tilaisuus oppia vastuuta, asiakaspalvelua ja tiimityötä käytännössä.
POWER jatkaa menestysreseptillään – uusi jättimyymälä avataan Lahteen3.6.2025 18:39:11 EEST | Tiedote
Elektroniikkaketju POWER jatkaa vahvaa kasvuaan Suomessa. Ketju avaa uuden, modernin jättimyymälän Lahden Renkomäkeen. Kyseessä on merkittävä panostus Päijät-Hämeen alueelle ja jatkoa Powerin uusimman sukupolven myymäläkonseptille.
Power 9 vuotta Suomessa – Televisiokaupan murros näkyy ruutujen koossa23.5.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Kun Power avasi ensimmäiset myymälänsä Suomessa yhdeksän vuotta sitten, kodin televisiot olivat pienempiä ja yksinkertaisempia. Nyt televisiokauppa elää näkyvää murrosta, jossa ruutukoot ovat kasvaneet valtavasti, älyominaisuudet ovat arkipäivää ja HD-siirtymä tuo vauhtia laitepäivityksiin.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme