Accountor

Accountor kasvaa – satakuntalainen tilitoimisto 1.Accounting ja Ruotsin Deloitten kirjanpito- ja palkkaliiketoiminta osaksi Accountoria

Accountor

Accountor on ostanut tilitoimisto 1.Accountingin Porissa ja Raumalla. Samaan aikaan se sai päätökseen yrityskaupan Deloitten kirjanpito- ja palkkaliiketoiminnasta Ruotsissa. Nämä vahvistavat Accountorin asemaa Pohjoismaiden johtavana taloushallinnon palveluntarjoajana. Suomessa Accountor lisää paikallista läsnäoloaan Satakunnassa.

”Nämä kaupat tukevat kasvustrategiaamme. Olemme jo usean vuoden ajan investoineet vahvasti asiakaslähtöisiin ja digitaalisiin prosesseihin, sekä niitä tukevaan moderniin teknologiaan ja automaatioon. Tavoitteenamme on vahvistaa Accountorin johtavaa asemaa toimialalla ja ennen kaikkea auttaa jokaista asiakasyritystämme kaikissa toimintamaissamme menestymään. 1.Accountingin ja Deloitten ammattilaisten kanssa pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti”, sanoo Accountorin toimitusjohtaja Niklas Sonkin.

Taloushallinnon ala kehittyy nopeasti. Accountor on edelläkävijänä luomassa palveluita ja ohjelmistoja yrityksille, jotta ne pysyvät ajan hermolla kehityksessä.

”Meille vahva talousosaaminen ja helppokäyttöisten ohjelmistojen hyödyntäminen ovat asiakkaiden liiketoiminnan kasvussa tärkeitä ja siksi Accountor on erinomainen kumppani. He ovat panostaneet jo pitkään erityisesti yritysten talous- ja palkkahallinnon digitaalisten järjestelmien kehitykseen, työtapoihin ja tietoturvaan. Yhdessä me voimme kehittää ja kasvattaa liiketoimintaamme sekä tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaisempia palveluja. Olemme iloisia siitä, että henkilöstömme saa tuekseen Accountorin erikoisosaamista ja samalla parempia uramahdollisuuksia tulevaisuudessa”, sanovat 1.Accountingin yrittäjät Minna Hellman ja Kirsi Juusela.

Accountor

Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2300 ammattilaista 6 maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään. Accountor on mukana YK:n Global Compact -aloitteessa ja noudattaa sen periaatteisiin perustuvaa lähestymistapaa vastuulliseen liiketoimintaan. Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli 260 M€.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Accountor