Caroline Firstbrook Solitan hallituksen uudeksi jäseneksi

Teknologiayhtiö Solita on nimittänyt Caroline Firstbrookin hallitukseensa. Englantilaisella Firstbrookilla on laaja kokemus palveluyhtiöiden kehittämisestä ja hän on toiminut johtotehtävissä muun muassa Accenturella ja Clifford Chance LLP -yhtiössä. Hän on pitkä kokemus myös hallitustehtävistä.

Teknologia-, data- ja designyhtiö Solita on nimittänyt englantilaisen Caroline Firstbrookin yhtiön hallituksen uudeksi jäseneksi. Firstbrook aloittaa tehtävässä maaliskuussa.

Caroline Firstbrook on kokenut hallitusammattilainen ja yritysjohtaja. Hän on työskennellyt Lloyds Register Groupin hallituksessa vuodesta 2015. Firstbrook oli kansainvälisen asianajotoimisto Clifford Chancen globaali operatiivinen johtaja vuosina 2015–2022, ja hän toimi Accenturella useissa johtavissa tehtävissä, mukaan lukien yhtiön hallituksen jäsenenä Englannissa. Hänellä on laaja kokemus kansainvälisten yhtiöiden kehittämisestä ja hän on työskennellyt uransa aikana muun muassa Yhdysvalloissa, Saksassa, Hollannissa, Isossa-Britanniassa ja Italiassa. Caroline Firstbrook on opiskellut muun muassa Harvard Business Schoolissa sekä McGill-yliopistossa Kanadassa.

"On suuri ilo toivottaa Caroline Firstbrook tervetulleeksi Solitan hallitukseen. Hänen inhimilliset arvonsa ja laaja kokemuksensa kansainvälisestä kasvusta teknologiayrityksissä tukevat erinomaisesti strategiaamme ja Solitan kasvumatkaa kansainvälisillä markkinoilla", kommentoi Solitan toimitusjohtaja Ossi Lindroos.

”On hienoa saada liittyä liittyä Solitan hallitukseen näin tärkeällä hetkellä sen matkalla. Solitan kasvukaari ja laajeneva kansainvälinen jalanjälki ovat erittäin vaikuttavia ja luovat yritykselle jännittäviä mahdollisuuksia myös tulevaisuudessa”, kertoo Caroline Firstbrook.

Suomessa 1996 perustettu Solita työllistää tällä hetkellä yli 2000 digitaalisten palveluiden, kuten ohjelmistokehityksen, data- ja tekoälypalveluiden sekä pilvipalveluiden ammattilaista yhdeksässä maassa Euroopassa.

Lisätiedot:

Caroline Firstbrook, +44 7966 628 724, caroline.firstbrook@outlook.com