Realidea johtamaan Nrepin omistamia kauppakeskuksia

Kiinteistöalan asiantuntijayritys Realidea Oy:n ja kiinteistösijoitusyhtiö Nrepin yhteistyö vahvistuu. Nrep on valinnut Realidean vastaamaan omistamiensa Arabian, Duon, Columbuksen ja Granin kauppakeskusten kokonaisvaltaisesta kaupallisesta johtamisesta.

Realidea on Nrepin pitkäaikainen kumppani kauppakeskusliiketilojen uudisvuokrauksessa. Elokuusta lukien Realidea toimii myös kaupallisena managerina Nrepin kauppakeskuksissa, joihin lukeutuvat kauppakeskus Arabia Helsingin Arabianrannassa ja Columbus Vuosaaressa, Duo Tampereen Hervannassa ja Grani Kauniaisissa.

– Nrep on aktiivinen kiinteistönomistaja ja tavoitteenamme on jatkuvasti kehittää kauppakeskuksiamme ja niiden tarjontaa. Kauppakeskusten omistajana meillä on mahdollisuus vaikuttaa positiivisesti koko ympäröivän alueen houkuttelevuuteen, viihtyvyyteen ja arjen sujumiseen. Haluammekin syventää kauppakeskustemme johtamista ja viedä niitä eteenpäin innovatiivisilla ja kestävillä ratkaisuilla. Näemme, että yhteistyömme Realidean kanssa vahvistaa keskustemme kaupallista johtamista ja tuo vahvaa osaamista keskustemme kehittämiseen, kertoo Asset Manager Elena Öhman Nrepiltä.

– Olemme jo pitkään tehneet menestyksekästä yhteistyötä Nrepin kanssa kauppakeskusten liiketilavuokrauksessa ja muissa projekteissa. Odotamme innolla mahdollisuutta laajentaa kumppanuutta kauppakeskusten kaupalliseen johtamiseen ja varmistaa vuokralaisille toimivat liikepaikat, kommentoi toimitusjohtaja ja osakas Pasi Nieminen Realidea Oy:stä.

Elena Öhman, Asset Manager, Nrep
eloh@nrep.com

Pasi Nieminen, toimitusjohtaja, osakas, Realidea Oy
pasi.nieminen@realidea.fi

Nrep on Pohjoismaiden johtava kiinteistökehittäjä ja -sijoittaja, joka haluaa edistää koko kiinteistöalan muutosta kohti hiilineutraaliutta. Yhtiö hallinnoi noin 19 miljardin euron kiinteistövarallisuutta Tanskassa, Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Puolassa sekä työllistää yli 500 asiantuntijaa, joista yli 100 on Suomessa. Nrep tunnetaan aktiivisena kiinteistöjen kehittäjänä asiakaskeskeisyydestään sekä ratkaisuistaan kestävän kehityksen ja teknologian saralla.

Realidea Oy on vuonna 2018 perustettu riippumaton suomalainen kiinteistöalan asiantuntijayritys. Tarjoamme kiinteistö-, hanke- ja konseptikehityspalveluita sekä vuokraustoiminnan ja kauppakeskusjohtamisen ratkaisuja. Palvelemme kotimaisia ja ulkomaisia kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja käyttäjiä sekä kuntia kautta Suomen. Vuonna 2023 vuokrasimme yhteensä yli 46.000 neliömetriä liiketilaa. Olemme Suomen suurimpia kauppakeskusmanagereita.