Sonos

Uudistettu Sonos-sovellus tuo kaikki palvelut, sisällöt ja järjestelmänhallinnan samalle aloitusnäytölle

Sonos-sovellus asettaa kuuntelijan “kuljettajan paikalle” tarjoamalla henkilökohtaisen kokemuksen, joka tekee musiikin ja muiden äänisisältöjen kuuntelusta entistä vaivattomampaa ja nopeampaa.

Sonos tarjoaa ainoana äänentoistobrändinä kuuntelijoille avoimen alustan laajat mahdollisuudet. Kuva: Sonos

Äänielämysbrändi Sonosin sovellusuudistus mahdollistaa Sonos-käyttäjille ennennäkemättömän suoratoistokokemuksen. Kuuntelijat voivat muun muassa järjestellä soittolistoja, kanavia ja albumeita helposti yli sadan suoratoistopalvelun joukosta yhdellä muokattavalla aloitusnäytöllä.

Uudistetun sovelluksen aloitusnäyttö tarjoaa nopean pääsyn Sonos-järjestelmän ohjaimiin yhdellä pyyhkäisyllä jättäen välilehdeltä toiselle siirtymisen historiaan. Sovellus on rakennettu modernille ohjelmistoalustalle, joka mahdollistaa entistä nopeamman ja miellyttävämmän käyttökokemuksen ja tukee uusia innovaatioita.

”Esittelimme monihuoneäänentoiston maailmalle yli 20 vuotta sitten, ja nykyään meillä on ilo toistaa musiikkia yhteensä yli 15 miljoonassa kodissa. Kehitämme jatkuvasti uusia innovaatioita ja kuulemme mielellämme palautetta musiikkia rakastavilta asiakkailtamme. Tästä inspiroituneena päätimme, että nyt on aika uudistaa sovelluskokemuksemme kokonaisvaltaisesti”, kertoo Sonosin toimitusjohtaja Patrick Spence.

”Nykypäivän suoratoistokokemus on sirpaleinen – henkilökohtaiset musiikkikirjastot ovat hajallaan useilla eri alustoilla eksklusiivisten sisältöjen ja algoritmien vuoksi. Monet kuuntelijat myös haluavat luoda soittolistoja useaan eri paikkaan", kertoo Sonosin Chief Product Officer Maxime Bouvat-Merlin. ”Sonos tarjoaa ainoana äänentoistobrändinä kuuntelijoille avoimen alustan laajat mahdollisuudet. Uusi sovellus tarjoaa alan virtaviivaisimman suoratoistokokemuksen ja tuo koko sisältömaailman yhdelle aloitusnäytölle.”

Uudistettu Sonos-sovellus tukee kaikkia S2-tuotteita. Se on saatavilla maailmanlaajuisesti S2-mobiilisovelluksen ohjelmistopäivityksen kautta sekä uudessa verkkosovelluksessa 7. toukokuuta alkaen. Verkkosovellus on käytettävissä kaikilla nykyaikaisilla selaimilla. Se korvaa nykyisen Sonos-työpöytäohjaimen ja mahdollistaa kuuntelijoille saman saumattoman järjestelmänhallinnan kuin mobiiliversio.

Yli sata suoratoistopalvelua samalla aloitusnäytöllä

Uudistettu Sonos-sovellus asettaa henkilökohtaisen kuuntelukokemuksen etusijalle. Käyttäjä voi tuoda omat suosikkinsa kuuntelun keskiöön ja tehdä suoratoistokokemuksesta täysin omannäköisen.

Nopeammin kuuntelun pariin: Ei enää hyppelyä välilehdeltä toiselle – uuden aloitusnäytön ansiosta kaikki sisällöt ja hallintatyökalut ovat heti käytettävissä. Kuuntelijalla on entistä nopeampi pääsy äsken toistettuihin sisältöihin sekä lempipalveluiden kirjastoihin ja suosituksiin.

Muokkaus ja valinnat: Kuuntelijalla on käytössään edistyksellinen valikointiominaisuus, jonka avulla aloitusnäytön voi muokata vastaamaan paremmin omia kuuntelutottumuksia. Sisältöjä ja -palveluita on helppoa siirtää, muokata ja järjestellä uudelleen.

Yksi haku kattaa kaikki suoratoistokirjastot: Aloitusnäytön hakupalkin kautta kuuntelija voi etsiä artistia, kappaletta, podcastia tai äänikirjaa samalla haulla kaikista käytössä olevista suoratoistopalveluista.

Paranneltu järjestelmänhallinta: Käyttäjä hallitsee saumattomasti koko Sonos-järjestelmää visuaalisen yleiskuvan kautta, jonka saa näkyviin yhdellä pyyhkäisyllä aloitusnäytön alareunasta. Näkymä kertoo mitä kussakin kaiuttimessa toistetaan, ja sen kautta voi ryhmitellä laitteet tai säätää äänenvoimakkuutta mistä tahansa.

Lisätietoja osoitteesta sonos.com ja seuraamalla tunnistetta @sonos.

Uusi verkkosovellus korvaa vanhan Sonos-työpöytäohjaimen. Kuva: Sonos
Aloitusnäyttö antaa kuuntelijalle selkeän kokonaiskuvan. Kuva: Sonos
Sovellus sisältää yli sata suoratoistopalvelua. Kuva: Sonos
Lataa
Kuuntelija voi etsiä artistia, kappaletta, podcastia tai äänikirjaa yhdellä haulla kaikista käytössä olevista suoratoistopalveluista. Kuva: Sonos
Lataa
Kaikki hallintatyökalut ovat kuuntelijan käytettävissä yhdellä pyyhkäisyllä. Kuva: Sonos

Linkit

Sonos (Nasdaq: SONO) on maailman johtava äänikokemuksiin erikoistunut yhtiö. Sonosia pidetään monihuoneisen langattoman kotiteatteriäänen kehittäjänä. Sonos innovaatiot tarjoavat ihmisille parempia kuuntelukokemuksia ja helpon pääsyn heidän rakastamaansa sisältöön, ja he voivat hallita kuunneltavaa ääntä missä ja milloin tahansa. Vertaansa vailla oleva äänikokemus, tarkoin suunniteltu muotoiluestetiikka, yksinkertainen käyttö ja avoin alusta takaavat sen, että Sonosin tuottama laaja-alainen äänisisältö on kenen tahansa ulottuvilla. Sonosin pääkonttori sijaitsee Santa Barbarassa, Kaliforniassa. Lue lisää osoitteessa www.sonos.com.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sonos