PowerPark / Lillbacka Powerco Oy

Lauantaina aukeava PowerPark odottaa poikkeuksellisen vilkasta kesää

PowerParkin huvipuisto avaa ovensa kävijöille ensimmäistä kertaa tänä vuonna lauantaina 11.5. PowerParkissa luotetaan monipuolisen tarjonnan ja maltillisten hintojen vetävän runsaasti ihmisiä puoleensa. Kaksi uudistusta laitepuolella laajentavat tarjontaa lapsiperheille.

PowerParkissa on valmistauduttu kesään epävakaissa sääolosuhteissa. Poikkeuksellisen pitkälle venähtänyt talvi ja kylmät säät ovat aiheuttaneet lisäponnisteluja huvipuiston avaamisen valmisteluissa. PowerParkin kehitysjohtaja Antti Saarikoski kertoo talven olevan nyt selätetty ja huvipuisto on valmis ottamaan kesän ja innokkaat kävijät vastaan.

”On hienoa, että pääsemme vihdoin avaamaan huvikauden pitkän talven jälkeen ja uskon, että kaikki huvipuistojen ystävät ovat samaa mieltä! Takatalvi ja kylmä sää on aiheuttanut meille hieman lisätyötä, mutta laite- ja kunnossapitohenkilöstömme on saanut ansiokkaasti kaiken valmiiksi ajallaan”, kertoo Saarikoski.

Saarikosken mukaan kylmän sään ja yöpakkasten johdosta tietyt vesilaitteet eivät ole vielä avajaisissa auki, sillä vuorokauden keskilämpötila tulee olla riittävän korkealla, jotta nämä laitteet toimivat niille tarkoitetulla tavalla.

Myöhäisestä keväästä huolimatta odotukset ovat PowerParkissa tulevaa kesää kohtaan positiiviset.

”Kaikki tunnusmerkit osoittavat, että tästä kesästä saattaa tulla poikkeuksellisen hyvä. Uskomme, että ihmiset etsivät jälleen kotimaasta vaihtoehtoja ulkomaan kesälomamatkoille. Tämä saattaa tuoda Härmään jopa ennätyksellisen määrän kävijöitä”, kommentoi Saarikoski.

PowerParkissa luotetaan, että monipuolinen tarjonta ja maltilliset hinnat vetävät ihmisiä puoleensa.

Huviranneke maksaa PowerParkissa tulevana kesänä 44 euroa yli 130 senttimetriä pitkille. Pienemmille, alle 130 senttimetriä pitkille lapsille ranneke maksaa 34 euroa. Verkosta ostetut rannekkeet ovat käytössä yhtenä vapaasti valittavana päivänä koko kauden ajan. Huvirannekkeen hinta nousee viime vuodesta 2 euroa, mutta laitemäärään suhteutettuna PowerPark on Suomen edullisin huvipuisto.

”Uuden laitteen myötä laitemäärämme nousee 44:ään, mikä on eniten Suomessa.  Huvirannekkeelle jää siis hintaa vain euro per laite”, Saarikoski kertaa.

Jo Huvikauden Avajaisiin odotetaan mukavaa määrää ihmisiä. Myös sääennusteet osoittavat, että kesä on vihdoin saapunut PowerParkiin. Avajaisiin saapuu esiintymään lasten ja nuorten suuressa suosiossa oleva tubettajaduo Niko ja Santtu.

PowerParkiin avataan Huvikauden Avajaisissa myös uusi laite. Tarkemmat tiedot koko perheelle suunnatusta laitteesta pidetään yleisölle yllätyksenä aina laitteen avaamiseen saakka. Tämän lisäksi laitepuolella uudistuksen on kokenut myös Leikkitupa, joka on pienemmille lapsille suunnattu omakotitalon kokoinen leikkipaikka.

”Laiteuudistukset vahvistavat entisestään asemaamme monipuolisena lomakohteena. Hienot uutuudet antavat myös positiivisen pohjavireen koko kaudelle. Haluamme tarjota kaikille kävijöillemme kesän parhaan päivän”, lausuu Saarikoski.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta PowerPark / Lillbacka Powerco Oy

PowerParkin huvikausi alkaa – hurja klassikkolaite uudistuu ja huvipuistopäivän valitseminen helpottuu13.5.2022 08:00:00 EEST | Tiedote

Huvivaltio PowerPark avaa ovensa lauantaina 14.5. Huvikausi 2022 käynnistyy edellisistä vuosista poiketen jo toukokuussa. Lisäksi luvassa on myös tukku uutuuksia: Suosittu klassikkolaite Typhoon uudistuu, herkutteluvalikoimaan tulee lisäyksiä ja Huvivaltion ilme ja verkkosivut uudistuvat. Huvipuistopäivän ennakkovaraus jää käyttöön, mutta sen asiakasystävällisyyttä parannetaan.